PQ 24.04.2006 12:54:18 | |
---|
Olisko kenelläkään tietoa siitä mistä löytyisi Warwick Corvetteen sopivat mikinruuvit? Ko. ruuvilla on ympärysmittaa vain 2 mm, pituutta sais sen sijaan olla noin 40 mm. Maahantuojan edustajalla ei ollut, ei myöskään käyttämälläni soitinkorjaajalla. Tavallisimmat kiinnitystarvikeliikkeetkin olen (Hgistä) kolunnut. Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte! Nimim. "olis kiva saada mikit kaikilla neljällä ruuvilla kiinni". Soy el son fan. |
sartzan 24.04.2006 13:04:07 (muokattu 24.04.2006 13:05:13) | |
---|
"Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu" |
Karlsson 24.04.2006 13:07:20 | |
---|
Olisko kenelläkään tietoa siitä mistä löytyisi Warwick Corvetteen sopivat mikinruuvit? Ko. ruuvilla on ympärysmittaa vain 2 mm, pituutta sais sen sijaan olla noin 40 mm. Maahantuojan edustajalla ei ollut, ei myöskään käyttämälläni soitinkorjaajalla. Tavallisimmat kiinnitystarvikeliikkeetkin olen (Hgistä) kolunnut. Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte! Nimim. "olis kiva saada mikit kaikilla neljällä ruuvilla kiinni". Mallikappale käteen ja rautakauppaan. "I had to. I was drunk." -Vivian |
M.Hanski 24.04.2006 13:37:21 (muokattu 24.04.2006 13:38:21) | |
---|
Jos/kun tavallisesta rautakaupasta ei moista ruuvia löydy, täältä hyvin todennäköisesti löytyy: Helsingin Ruuvihankinta Oy Pekanraitti 4 00700 HELSINKI Puh. (09) 350 5880 Edit: On kyllä varsin perseestä, ettei maahantuojan edustajalla ole varaosia myymiinsä soittimiin. |
PQ 24.04.2006 16:51:09 | |
---|
Jos/kun tavallisesta rautakaupasta ei moista ruuvia löydy, täältä hyvin todennäköisesti löytyy: Helsingin Ruuvihankinta Oy Pekanraitti 4 00700 HELSINKI Puh. (09) 350 5880 Edit: On kyllä varsin perseestä, ettei maahantuojan edustajalla ole varaosia myymiinsä soittimiin. Kiitos! Ja komppaan edittiäsi. Soy el son fan. |
Ei löytynyt Ruuvihankinnastakaan. Lisävinkkejä? Soy el son fan. |
Fonisoul_ 26.04.2006 12:06:19 | |
---|
Ei löytynyt Ruuvihankinnastakaan. Lisävinkkejä? SP-elektroniikalla on aika kattava valikoima kitaroissa tarvittavia ruuvia, eli koitappa sitä. http://www.spelektroniikka.fi/ |
sartzan 26.04.2006 19:06:31 | |
---|
Ei löytynyt Ruuvihankinnastakaan. Lisävinkkejä? Kävitkö jo Millbrookin ja levytukun? Jos et, niin usko minua ja käy noissa (tai vaikka soita niihin) ensin, osia soittopeleihin kun myyvät nuo, ja ainakin millbrookista olen jos jonkinmoista ruuvia sun muuta ostellut, levytukustakin ainakin jotkin humpparin ruuvit joskus. Halvemmaksi käy tsekata nuo ensin ellet ole jo kurkannut, jos hesassa olet, mitä sp-elektroniikasta tilata muutama ruuvi 7 euron postikuluilla. Malliruuvi tai koko soittopeli kantsii ottaa mukaan, nuita ruuvejakin kun on tuuma- ja senttimitoituksella. Joidenkin mikkien ruuvit meinasivat olla hankala löytää, kun mikeissä oli kolot tuumamitoituksen ruuveille, ja kaupasta kannoin kotiin senttimitoituksen ruuvit (joita on täällä meillä päin helpompi löytää), ja ne olivat juuri ja juuri aavistuksen verran liian suuret. Millbrookilta taisin löytää sopivat. "Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu" |
M.Hanski 26.04.2006 20:16:59 (muokattu 26.04.2006 20:17:33) | |
---|
SP-Elektroniikan luettelosta löytyy kupukantaisia koneruuveja koossa 2,5 mm * 32 mm. Mahtaisivatko nuo sopia? Kuinka tarkasti olet mitannut ruuvin? Edit: Vaikuttaa kyllä ihmeelliseltä, ettei Helsingin Ruuvihankinnasta löytynyt moista. |
hollstro 26.04.2006 20:49:17 | |
---|
SP-Elektroniikan luettelosta löytyy kupukantaisia koneruuveja koossa 2,5 mm * 32 mm. Mahtaisivatko nuo sopia? Kuinka tarkasti olet mitannut ruuvin? Edit: Vaikuttaa kyllä ihmeelliseltä, ettei Helsingin Ruuvihankinnasta löytynyt moista. Ruuveja on kymmeniätuhansia erilaisia. Et usko vai? Usko vaan, olen ollut alalla. Ei ole yhtään outoa että jotain harvinaista Warren erikoisruuvia ei löydä yleisruuvimyyjiltä. Jotta saisit mitat kohdalleen niin ilmoita mitta ihan tarkasti, esim. 2mm x 40 mm, jos se sellainen on, ja siten kannan malli, materiaali, pinnoitus jne... Tuosta vaikka alkuun http://trfastenings.com/products/productguide/ |
M.Hanski 26.04.2006 21:44:38 (muokattu 26.04.2006 21:45:39) | |
---|
Ei ole yhtään outoa että jotain harvinaista Warren erikoisruuvia ei löydä yleisruuvimyyjiltä. En kutsuisi Helsingin Ruuvihankintaa yleisruuvimyyjäksi enkä myöskään usko hakusessa olevien ruuvien olevan harvinaisia tai erikoisia. Edit: Hei PQ, kävitkö Ruuvihankinnassa ihan paikan päällä mallikappaleen kanssa? |
hollstro 26.04.2006 22:00:06 | |
---|
En kutsuisi Helsingin Ruuvihankintaa yleisruuvimyyjäksi enkä myöskään usko hakusessa olevien ruuvien olevan harvinaisia tai erikoisia. Edit: Hei PQ, kävitkö Ruuvihankinnassa ihan paikan päällä mallikappaleen kanssa? No hei sori että yritin neuvoa. Hoitakaahan te asiantuntija homma kotiin. |
absqua 26.04.2006 22:09:30 | |
---|
Entäs toi: Teräsruuvi Oy Mannerheimintie 63-65 00250 HELSINKI Mulle on aina löytynyt tuolta apu vaivaan kuin vaivaan. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
J.Hollström 27.04.2006 00:01:35 | |
---|
En kutsuisi Helsingin Ruuvihankintaa yleisruuvimyyjäksi enkä myöskään usko hakusessa olevien ruuvien olevan harvinaisia tai erikoisia. No eikö ne sitten ole vielä riittävän erikoisia jos mistään ei ole vielä löytynyt? "Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |
PQ 27.04.2006 09:41:08 | |
---|
En kutsuisi Helsingin Ruuvihankintaa yleisruuvimyyjäksi enkä myöskään usko hakusessa olevien ruuvien olevan harvinaisia tai erikoisia. Edit: Hei PQ, kävitkö Ruuvihankinnassa ihan paikan päällä mallikappaleen kanssa? Soitin sinne, kun olen jo nuita paikkoja juossut sen malliruuvin kanssa. En mäkään pidä sitä mitenkään erikoisena, muuten paitsi ympärysmitan kannalta. Rouheampia kiinnittimiä tuntuvat myyvän enimmäkseen. "Erikoisuus" voi johtua etsijästäkin. Soy el son fan. |
M.Hanski 27.04.2006 09:52:47 | |
---|
Soitin sinne, kun olen jo nuita paikkoja juossut sen malliruuvin kanssa. En mäkään pidä sitä mitenkään erikoisena, muuten paitsi ympärysmitan kannalta. Rouheampia kiinnittimiä tuntuvat myyvän enimmäkseen. Veikkaan, että alkaa löytyä, kun marssit sinne ruuvi kourassa. |
J.Hollström 27.04.2006 10:20:28 | |
---|
"Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |
PQ 12.05.2006 08:24:10 | |
---|
Millbrookilla oli tosi monenlaisia ruuveja, mutta ei ihan riittävän pitkää. Oikea pituus on 35 mm (mitattu). Vinkkejä otetaan edelleen vastaan. Soy el son fan. |
M.Hanski 12.05.2006 08:52:34 | |
---|
Millbrookilla oli tosi monenlaisia ruuveja, mutta ei ihan riittävän pitkää. Oikea pituus on 35 mm (mitattu). Vinkkejä otetaan edelleen vastaan. Heitä mailia osoitteeseen info@mec-pickups.de ja toivo, että he suostuvat myymään ruuveja suoraan tai ainakin paljastamaan ruuvin mittaspeksit. |
PQ 01.06.2006 12:50:47 | |
---|
Kiitos kaikille, Musamaailma loppujen lopuksi tilasi ruuvit Saksasta. Taas pysyy EMG:t mukana! Soy el son fan. |