Aihe: Käytättekö overdrivea?
1 2
Walrus
12.09.2003 17:56:43
Jep, Fulltonen Fulldrive II:sta öyhyttämään Marshallin bluesbreakkeriä.

Mistä hommasit tommosen Fulldriven ja paljon maksoit?
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
leather rebel
12.09.2003 18:28:30
Mistä hommasit tommosen Fulldriven ja paljon maksoit?

Luulisin että maksoi ihan vitusti. Ei oo fulltonet mitään halpoja vehkeitä...
otukka
16.09.2003 20:19:57
Se tavallinen tarina. Kaikki alkoi cleanina, mutta eräänä surullisena päivänä kaveri tarjosi minulle overdrive pedaaliaan, ja se koukutti minut jo parin käyttökerran jälkeen, ja sellainen oli pakko käydä ostamassa. Perheeni oli jo kauhuissaan joutuessaan todistamaan overdrive-pedaalin vaikutuksia, ja voitte arvata millainen meteli nousi kun eräänä päivänä tulin kotiin upouuden fuzz-pedaalin kanssa, julma kauppias oli myyntipuheineen ja kultaisine lupauksineen saanut minut jälleen hairahtamaan pimeämmälle polulle, minusta oli tullut sekakäyttäjä. Hetken päästä tämäkään ei enään riittänyt, vaan oli siirryttävä kovempiin, ja eräänä päivänä astuin kotini ovesta bossin distortion-pedaali kourassa. Kädet täristen hoidin esivalmistelut ja vihdoin olin valmis kokeilemaan jotain uutta ja mahtavaa, mistä olin kuullut vain villejä huhuja. Välittömästi annettuani palaa jäin niin rankasti koukkuun että jätin kaiken kevyemmän kaman väilttömästi kokonaan ja liitelin päivät pitkät mitä synkemmissä taivaissa. Minusta oli tullut päivittäiskäyttäjä, enkä usko selviäväni hengissä ilman päivittäistä annostani. Tiedän että saastutan kaiken ympärilläni mutta olen liian heikko tekemään asialle mitään, se kun vain tuntuu niin perkeleen hyvälle. Sitten, eräänä päivänä löysin itseni hyväilemästä MT-2:sta, ja aivan kun se olisi sulosävelin kuiskinut korvaani lupauksia kaikesta ihanasta maan ja taivaan välillä, sujautin sen povitaskuuni ja juoksin hurmioituneena pimeään luolaani. Minusta ei enään koskaan kuultu mitään, ja kohtalostani vaiettiin iäksi. Olkoon tämä tarina opetuksena niille, jotka koskaan mielensä syvimmssä syövereissä edes harkitsevat jonain kurjana päivänä kokeilevansa overdriveä.
MrGuitarist
16.09.2003 20:29:48
Se tavallinen tarina. Kaikki alkoi cleanina, mutta eräänä surullisena päivänä...

Hah :D

En olekaan vähään aikaan nauranut näin paljon koneen ääressä, loistotarina. +
Bluesmies
21.09.2003 18:11:02
Itse käytän bossin sd-1:stä myös. Näyttäisi olevan aika suosittu pedaali.
Käykää kuuntelemassa uus biisi demostudio-palstalla!!!!
touhis
23.09.2003 09:17:17
Höh, eikö kukaan ole vielä hehkuttanut Baby Blueta??!
Mississippi delta, shining like a national guitar.
Pertsa
23.09.2003 10:07:56
Tällä hetkellä on laudassa Crowther Audion Hotcake, Reverendin Drivetrain II ja Bossin Bd-2. Eli vastaus on: käytän overdrive-pedaaleja.

Noilla saa aikaan jo aika kattavan ja monipuolisen valikoiman erilaisia od-soundeja niin halutessaan. Hotcake on kyllä tarvittaessa myös aika rankka fuzzmainen särö! Myös Drivetrainissa on enemmän gainia kuin perus-tubescreamerissa. Bd-2 toimii tällä hetkellä lähinnä soolo-boosterina.
booster
23.09.2003 12:42:38
Mulla on BOSSin Super Overdrive myöskin.
Kotona nauhoittelussa on joskus käytössä TS-5 Tubescreamer, siis Soundtank.

Hinkulistalla on TS-9 Tubescreamer.
Lisäksi olen omistanut Blues Driverin sekä OD-1 OverDriven.

Eli joo, käytän overdriveä.
Olin ennen idiootti. En enää.
-"Pepe"
Dr. Love
23.09.2003 12:50:05
Boss SD-1 löytyy laudasta.
Jack Daniel's, it's what's for dinner.
Fortune
23.09.2003 12:52:06
Höh, eikö kukaan ole vielä hehkuttanut Baby Blueta??!

Olisikin varaa.
Ootko Mahe? Rock'n'roll!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)