Aihe: Piazzolla - Le grand tango (sellolle ja pianolle)
1
sellisti
21.04.2006 20:29:53
En oo itse soittanut, mutta olen kuullut pari kertaa livenä, pianon ja harmonikan säestyksellä, joista etenkin viime mainittu oli erittäin toimiva. Pitäis vissiin itsekin joskus opetella, väkevää musiikkiahan tuo on.

Naxos-merkillä löytyy levy nimeltä "Le Grand Tango and other dances for cello and piano". Sarjanumero on 8.550785. Tuota jos esim. Fugasta kysyt, niin luulisi löytyvän. Ainakin tilaavat nopeasti jos ei ole juuri varastossa. Ellet sitten jo ostanut tuota mainitsemaasi levytystä. Artistit tuolla Naxoksen levyllä ovat Maria Kliegel (sello) ja Bernd Glemser (piano). On hyvä veto.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
carlos
29.04.2006 10:35:24
Naxos-merkillä löytyy levy nimeltä "Le Grand Tango and other dances for cello and piano".- - Artistit tuolla Naxoksen levyllä ovat Maria Kliegel (sello) ja Bernd Glemser (piano). On hyvä veto.

Eilen sitten levy pamahti postiluukusta sisään, ja yllätyksekseni se oli juuri tämä! Eipä CDONin sivuilla liikaa kyllä speksejä levystä mainittu.. Joo ja kova biisi on, edelleen! Täytynee ottaa opettajaan yhteyttä...
Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)