Aihe: Miksi Negative ja kumppanit jakavat mielipiteet niin kovasti?
1 2 3 4 525 26 27 28 29
kivi
16.04.2006 15:10:08 (muokattu 16.04.2006 15:10:36)
Vertailukohtana ei oikeastaan oo reilua pitää Hanoi Rocksia tms, vaan ehkä ennemmin Dingoa (ja se Jonnen veljen bändi on sitten tässä vertailussa uus Pyhät Nuket). Syystä jo siitäkin, että sellainen jäljittelemätön junttisuomalaisuus ja kaivetaan-nenää-nahkahousuissa -meininki on olennainen osa näiden bändien charmia. Amis-ja-koulukoti-glam:-)

Tilanne on sikälikin ihan sama, että niin noille nyrpistettiin nenää 80-luvullakin, ja silti tytöt ja jotkut pojatkin tykkäs, Dingosta enempi, Nukeista lunnollisesti vähempi.
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
Henko
16.04.2006 15:48:26

2. Ärsyttävä imago + keskinkertainen soittotaito = hyvin myyvää musaa, jota ei voi välttää kuulemasta.

Mitähän toi "keskinkertainen soittotaito" sitten tarkoittaa? Musiikista ja meiningistä en välitä, mutta mun mielestä poikien soittotaito on varsin riittävä, ainakin niiden parin livebiisin perusteella, mitä olen nähnyt. Eihän musaa tarvi tehdä todistaakseen soittotaitoaan.
Mustikoiden.netin jäsen nro 22944
leka
16.04.2006 16:02:10
kateus
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
DeWilde
16.04.2006 16:59:49
kateus

No tulihan se sieltä vihdoin.
Hevi on parhaimmillaankin paskinta.
M-Juhana
16.04.2006 17:13:55

Syystä jo siitäkin, että sellainen jäljittelemätön junttisuomalaisuus ja kaivetaan-nenää-nahkahousuissa -meininki on olennainen osa näiden bändien charmia. Amis-ja-koulukoti-glam:-)

Jostain syystä tähän iskostu mulle välittömästi alkuaikojen Smack. Rääväsuita pelkästään imagon takia. No onneks siitäkin tuli nopeata oikea rock-bändi, yks parhaista.
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
nimeni ei suinkaan ole oikeasti komodo-joe -Tetsuo-
Järvihirviö
16.04.2006 17:34:12
Se on kyllä fakta, että mikäli jotain musiikkia vain inhoaa, on kyse kateudesta. Kukapa ei haluaisi olla esim. Axl Rose? Tai Ozzy?
Lennu
16.04.2006 17:38:44

Se on kyllä fakta, että mikäli jotain musiikkia vain inhoaa, on kyse kateudesta. Kukapa ei haluaisi olla esim. Axl Rose? Tai Ozzy?

Ne on kyllä aika surullisia hahmoja.
himassa.net
"Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v.
Sarko
16.04.2006 18:00:13
Vertailukohtana ei oikeastaan oo reilua pitää Hanoi Rocksia tms, vaan ehkä ennemmin Dingoa (ja se Jonnen veljen bändi on sitten tässä vertailussa uus Pyhät Nuket). Syystä jo siitäkin, että sellainen jäljittelemätön junttisuomalaisuus ja kaivetaan-nenää-nahkahousuissa -meininki on olennainen osa näiden bändien charmia. Amis-ja-koulukoti-glam:-)

Kivi puhuu täyttä asiaa, tämä suomalainen Nu-Pandarock on suoraa perua 20 vuoden takaiseen romantiikkarynnäkköön, tekemistä minkään Mötley Cruen tai Hanoi Rocksin kanssa ei tällä musiikillisesti, ulkonäöllisesti sitten enemmän. Tuo kaivetaan-nenää-nahkahousuissa-termi oli loistelias määritelmä näistä bändeistä.
Tsekatakaapa esmes just tämä Flinch tai Rendez-Vous, en oikeen tiedä että miten kukaan voi noista päästä enää lähemmäs Varietee-levyn aikaista Yötä.
Stakes are high, but so am i.
Jani The Rock
16.04.2006 18:15:30

Tsekatakaapa esmes just tämä Flinch tai Rendez-Vous, en oikeen tiedä että miten kukaan voi noista päästä enää lähemmäs Varietee-levyn aikaista Yötä.

Mut Yöllä sentään oli hyviä biisejä... vielä tohon aikaan. Tai ehkä nostalgia on vaan sivellyt kultamaalia muistojen päälle.
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
DJKaaos
16.04.2006 18:24:25
Mitähän toi "keskinkertainen soittotaito" sitten tarkoittaa? Musiikista ja meiningistä en välitä, mutta mun mielestä poikien soittotaito on varsin riittävä,

Tästä mä olen samaa mieltä. Ei mitenkään erityisen loistokasta soittoa, mutta ei tämän tapaisessa musassa tarvitse ollakkaan.
Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin.
Keppis
16.04.2006 18:27:38
Kaikki vaan ei kehtaa myöntää diggailevansa bändistä just tän takia, että ne luulee, että fanit on vaan jotain teinejä. .

Moniko on sinulle avautunut ja kertonut pitävänsä, vaikka ei kehtaa myöntää?
"Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!" http://www.mikseri.net/fobia
Numbie
16.04.2006 18:41:03

Mitähän toi "keskinkertainen soittotaito" sitten tarkoittaa? Musiikista ja meiningistä en välitä, mutta mun mielestä poikien soittotaito on varsin riittävä, ainakin niiden parin livebiisin perusteella, mitä olen nähnyt. Eihän musaa tarvi tehdä todistaakseen soittotaitoaan.

Näinpä. Jos kerran osaavat omat biisinsä soittaa ongelmitta niin eikös silloin soittotaito ole riittävän hyvä.
Sarko
16.04.2006 18:50:13
Näinpä. Jos kerran osaavat omat biisinsä soittaa ongelmitta niin eikös silloin soittotaito ole riittävän hyvä.

Pointti kohdillaan.
Stakes are high, but so am i.
kivi
16.04.2006 18:56:47

On mun nähdäkseni jopa parempi, jos soittotaito ei ole kauheasti sen biisimateriaalin yläpuolella. Ei-omantasoistaan kamaa soittava bändi on molempiin suuntiin vaikea pala.

Muutenkin varsinainen soittaminen muodostaa bänditoiminnasta vain noin 5%, eikä edes ratkaisevan tärkeää osaa. Negative hoitaa tonttinsa varmasti aivan riittävällä tasolla.
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
Notefix
16.04.2006 21:59:31

Mä en ymmärrä yhtään näitä dissausjuttuja. Tehkää hyvää musaa ja antakaa muiden tehdä sitä mitä he kokevat hyväksi!
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
apenaattori
16.04.2006 22:03:45 (muokattu 16.04.2006 22:04:09)
Olin koulun kanssa Helsingissä ilmaiskonsertissa (oli pakko mennä), jossa oli jotain räppäreitä, Indica ja Negative. Jonne kysyi: "onko teillä aivan helvetin hauskaa" ja nosteli hamettaan, Sir Christuksella oli perkelekitara. Nauroin.
"The harder you try the dumber you look."
Jani The Rock
16.04.2006 23:47:11

Note tietää mistä puhuu... kuunnelkaa räkänokat!

Ja mä kun juuri niistin.
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
peke99
17.04.2006 01:27:58
(ja se Jonnen veljen bändi on sitten tässä vertailussa uus Pyhät Nuket).

Ei perkele nyt meni tää touhu jo ihan liian pitkälle. Joku raja sentään.
apenaattori
17.04.2006 11:42:34 (muokattu 17.04.2006 11:45:39)
Mahdoit tuntea itsesi tuolla hetkellä tärkeäksi.

Ei vais. En nauranut. Katsoin ihaillen Jonnea ja mietin: "Se kiroilee ja nostelee hametta. Se on rokkitähti. Wau. Tuollainen minä haluan olla isona".

No kyllähän se on ihan kiva juttu että tamperelainen bändi menestyy noinkin hyvin maailmalla, mutta itseäni bändin touhuilu lähinnä huvittaa. Mutta eihän sillä mitään väliä ole. Ihmiset tykkää. Taidan mennä syömään.
"The harder you try the dumber you look."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)