Erottaako noista kumpi on kumpi soundiltaan ihan vaan korvakuulolla, toinen sanoo että saarni soundi voi olla liian ohut ja toinen että leppä soundi on liian tumma, onkohan noiden työstettävyydessä paljonkin eroa |
kulmahiomakone 13.04.2006 01:40:42 | |
---|
...onkohan noiden työstettävyydessä paljonkin eroa On. Leppä on yksi helpoimpia puita työstää, pehmeää jne, kun taas saarni on perkeleen kovaa, muttei kuitenkaan lohkeile. Näin siis ainakin suomalaisen (ja sen, jota itse olen käsitellyt) saarnin osalta. Akustisessa saundissa on eroa, mutta provokatiivisesti väitän, että 90 prosenttia tämän palstan lukijoista ei erota eroa enää sähköisestä saundista, sikäli kun muut muuttujat pysyvät samoina. Enkä siitä provokatiivisuudestakaan tiedä... Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |
Juzzu 13.04.2006 07:32:38 (muokattu 13.04.2006 07:35:53) | |
---|
Saarni on pling kun leppä ois enemmän plong. Ja se plong ois minusta se parempi vaihtoehto. Itse en taida enää saarnista runkoja tehdä. Akustisessa saundissa on eroa, mutta provokatiivisesti väitän, että 90 prosenttia tämän palstan lukijoista ei erota eroa enää sähköisestä saundista, sikäli kun muut muuttujat pysyvät samoina. Enkä siitä provokatiivisuudestakaan tiedä... Uskallan väittää kuuluvani tähän oletettuun 10 prosenttiin, ja luulen kyllä että se rosentti olisi isompikin. Tämä siis sillä olettamuksella, että itse pääsisi soittamaan. "Soundi" kun tuntuu usein myös soittodynamiikassa, saarni on sen suhteen kyllä varsin "nopea" puu. Noh, ehkä sitä kuvittelee vaan itsestään liikoja. Taitaa olla polla sekaisin eilisestä hiontasessiosta. :o) Anteeksi. |
cd10 13.04.2006 10:39:45 | |
---|
joo...elikkä ku rautalanka soundia haetaan niin leppäkin siihen hyvin käy, ja tietenkin mikkien vaihdolla soundiin ja kirkkauteen pystyy vaikuttamaan, ja siittä seuraava kysymys eli mitkä mikit stratoon olis sellaset hyvä soundiset ja erottelevat? olisko texas spesialit vaiko mitkä. |
jarmos 13.04.2006 12:44:55 | |
---|
joo...elikkä ku rautalanka soundia haetaan niin leppäkin siihen hyvin käy, ja tietenkin mikkien vaihdolla soundiin ja kirkkauteen pystyy vaikuttamaan, ja siittä seuraava kysymys eli mitkä mikit stratoon olis sellaset hyvä soundiset ja erottelevat? olisko texas spesialit vaiko mitkä. Käyppä tuolta lueskelemassa foorumist, siellä mikkikeskusteluja myös. http://rautalanka.org Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |