Nämä kuolevat ihmis- virrat, jotka jokien lailla merenä mustuvat. sieluni saavat pahoinvoimaan, pois minun mieleni luotaan kutsuvat. korttelit, kujat, ja luhistuvat kauniit sanat ruuhkien alle, omistavat kirjoituksensa autuaasti unohtavalle en, minä en, minä muistan, tarvitsen, enemmän kuin muistokirjoituksen, joka ei edes tarkoita mitään, sinä päivänä sielut kun karkaavat itään ja maa, tämä maa joka musertaa mut saa, kaikesta irtautumaan, en, minä en, minä haluten taistelen, tai mielummin väistyn edestä ihmisten
CH: vahingossakaan ei aurinko paisteellaan osu risukasaan, vahingossakaan ei toivoa antamaan käy rikkaat lapset vahingossakaan ei sade lankea ylle kuolleen kuivan maan, vahingossakaan ei onnetarten kädet ------------------------------käyneet koskemaan ( vain sattuivat liikaa)
Nämä nuolevat hyväntekijät kotikaupungin kierot viettelijät, Saavat sieluni ylen-antamaan, haavat auki ja antaa mennä vaan! porttikongit, tori-myymälät, viimeisetkin toiveet pyydystävät, eivät anna rauhan olla, sotaan haastavat sovinnolla En, minä en, minä haluan, tarvitsen, valoa hakkaan läpi graniitti vuorien, En, minä en, silti itseni häviten, jätän kaiken ja poistun huutaen!
CH: Vahingossakaan ei aurinko paisteellaan osu risukasaan Vahingossakaan ei toivoa antamaan käy rikkaat lapset vahingossakaan ei sade lankea ylle kuolleen kuivan maan Vahingossakaan ei onnertarten kädet käyneet koskemaan.. Sattuivat liikaa---!----!!-----!! C: Eivät käyneet vahingossakaan, eivät vahingon-ilosta-kaan, eivät jääneet katsomaan kun toinen huk-kui toi-vo-es-saan, vahingossa kai joku toinen sai tahtonsa läpi kaiken, vai? onko se sattumaa? jos toista tahtomattaan satuttaa!! Halutaan tahtomalla, tahdotaan haluamalla! Mitä on halu?! Ei Tahto koskaan!! (se ei tartu kiinni roskaan) halutaan tahtomalla! Tahdotaan haluamalla! Mitä on halu?! Ei tahto ainakaan! Jos ihmisyyttämme kirotaan! Tatta the orginal Grazy Mama |
Hyvää tekstiä. Yritin tossa päässäni saada siihen sävelmää ja P.Ruuskan Rafaelin enkeli käy säkeistöön, muttei kertosäkeeseen. Ensimmäisen säkeistön viimeinen lause jäi mietityttämään. Onko siinä jotain outoa? Jää kuvä, että kohde, jonka luona on kutsuu! muualle. Eipä toi mitään, en kyllä tajua kaikkea muutakaan kirjoitettua tai minulle sanottua. |