Bonesaw 11.04.2006 19:07:29 | |
---|
Kyllähän hampurilainen maistuu,mutta aivan naurettavan pienen kokonsa takia harvemmin tulee ostettua. Jossain hesen "Mega"-ateriassakin on sellaiselle 45-kiloiselle dietillä olevalle naiselle sopiva rupunen hamppari,jonka syötyään on pakko päästä kotiin vetämään pari kulhollista läskisoossia. It´s easier to give up than allways tried to go up. :'( |
T.S. S L A Y E R 11.04.2006 19:17:59 | |
---|
Mä poikotoin ihan asenteella mcdonaldsia. En mene sitten millään sinne syömään. En. Koska ne ovat nyt nostaneet kokoajan hintoja. Aina puolivuosittain, oho ompas taas hinnat nousseet. Viime kesällä se taisi olla reippaasti yli 7 ekee ateria, mutta sitten ne taisi tajuta itsekin älyttömyyden ja alensi muutamalla sentillä hintaa. Sitten se on sellainen ateria että kerran pieraisee niin taas on nälkä. En kyllä purilaisia pahemmin vedä muuallakaan. Muistaakseni ABC:stä löytyy ihan himorapeita hamppariaterioita, paljon parempia kuin mäkkäristä ja on vielä paljon halvempiakin. Suosin kebabia, pizzerioita ym. paikkoja. Subwaystä löytyy ihan sattanan hyviä pötköjä. Chico'ssa kävin kerran vetämässä kunnon jenkkipurilaisaterian, oli ihan hyvää. |
sus 11.04.2006 19:42:34 | |
---|
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Roitto 11.04.2006 20:08:28 | |
---|
Pitääköhän muuten paikkansa että maailman ensimmäinen kannattamattomana suljettu mäkki oli Kajaanissa? Turussa suljettiin jo aikoja sitten... Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Mechanizm 11.04.2006 20:58:47 (muokattu 11.04.2006 20:59:15) | |
---|
Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu |
konehes 11.04.2006 21:38:43 | |
---|
Pitääköhän muuten paikkansa että maailman ensimmäinen kannattamattomana suljettu mäkki oli Kajaanissa? What? Onko Kajaanissa sittenkin älyllistä elämää? Itse en käy syömässä missään pikaruokaketjussa. Yritän tukea tuollaisia megakorporaatioita mahdollisimman vähän. Kallistakin on. cherub with heavy metal machine |
Enpä ole aikoihin syönyt hampurilaisia. Olen siirtänyt asiakkuuttani Subwayn, Submarinen, Picnicin ja sen sellaisten suuntaan. En tiedä mistä puhun. |
V1lleK 12.04.2006 20:44:02 | |
---|
Itse en koskaan päättänyt ryhtyä boikotoimaan näitä ylikansallisia pikaruokapaikkoja. Jotenkin tässä vaan pääsi näin käymään. Syntymän ja kuoleman välillä on vain sattumia ja valintoja. |
32788 12.04.2006 21:18:26 | |
---|
Kertokaapas muuten Helsingistä jotain hyviä grillejä? Jossain vähän syrjemmässä? Mieluiten idässä päin. Tuossakin on tuon sillan toisella puolella joku ketjugrilli, jonka nimeä en muista, mutta se on aikas paska. Lisäksi tuossa Länsimäessä taitaa olla joku, mutta ainakaan pizza ei ollut hyvää. Ykköstien varressa siinä Hiidenveden kohdalla on tosi hyvä grilli, sinne asti ei tosin viitsi varta vasten lähteä syömään, mutta kun ohi menee niin pakko aina käydä. |
T.S. S L A Y E R 12.04.2006 21:33:30 | |
---|
Hesassa ainakin kannattaa puskea Halikarnas-raflaan. Sieltä löytyy kaikkea buffetista ja eritoten kebabia!! Siis kebabia saa kauhoa niin kuin mieli tekee!!! Mahtavuutta!!! Kampin länsipuolella. Oisko nyt lounaassa. Hih. |
Synnyttäjä 13.04.2006 10:59:34 | |
---|
http://www.mcspotlight.org/case/pretrial/factsheet.html Just joo. Tää on taas tätä. Olin itse vuonna viiksi ja takatukka mäkkärin palveluksessa. Minua ei riistetty millään tavalla. Työ oli raskasta, mutta sitä sai tehdä hyvin omien tarpeiden mukaan. Opiskeluaikoina kaverit, jotka eivät saaneet koulutusta vastaavaa osa-aikaduunia, kartuttivat opintorahaa joko mäkkärissä, kaupan kassalla, puhelinmyyjänä tai baarissa. Näistä itselle mäkkäri on ehdoton vaihtoehto (puhelinmyyjät joutuu helvettiin kuoltuaan, kassalla om huonompi palkkataso, tulen baariin mieluummin asiakkaana). Mäkkäri tuhoaa sademetsiä ja muutenkin pilaa ympäristöä. Noin yleistetysti mäkärissä huolehditaan paremmin kierrätyksestä ja ravintolan ympäristöstä, mitä SINÄ huolehdit omastasi. Lisäksi mäkkäri sponssaa lukuisia hyväntekeväisyyskohteita (junnu-urheilua, RMC Lastentalo...). Joo, vastineeksi julkisuudesta, mutta nyt ei kysytäkään vaikutteita, vaan tuloksia. Olen itsekin huolissani sademetsien säilymisestä ja muusta. Mäkkäri nyt on vaan kiva pistää syntipukiksi kaikkeen tällaiseen. Valitetaanko kessuttelijoille, että sademetsiä parturoidaan heidän jokapäiväisten sauhujensa takia? Ei niin, koska hehän vain vahingoittavat itseään tupakoinnillaan. Valtaosa ihmisistä, jotka kampanjoivat mäkkärin "sademetsäpolitiikkaa" vastaan, ei ole koskaan käynyt sademetsässä seuraamassa hakkuita. Riittää, että joku on vain jakanut huonosti kopioidun flaierin, jossa sanotaan, että näin todella tapahtuu. Ei minulla mitään harhakuvitelmia ole, että mäkkäri olisi jotenkin puhtoinen tässä asiassa. Tosiasia kuitenkin on, että McLibel-kaverit haluaa ihmisten näkevän asiat heidän kantiltaan, ja mäkkäri omaltaan. Totuus on varmasti jossain välimaastossa. Muutenkin syytteet tehoviljelystä ja muusta ovat vähän sama, kuin syyttäisi vettä siitä, että se on märkää. Eläimiä kasvatetaan ruuaksi maailman sivu. Usein mäkkäri on vain yksi monista ostajista näiltä tehoviljelytiloilta. Niin, ja tämä Spurlock, vai mikälie kaveri, söi kuukauden mäkkisafkaa. Mitä ihmiset oikeasti luulevat siitä seuraavan? Hieman järkeä päähän. Mitä, jos minä menen K-kauppaan, ja syön kuukauden Pirkka-leivonnaisia, Pirkka-sokerikolaa ja Pirkka-pekonia? Helvetti, tässähän on rasva-arvot pamahtaneet kattoon. Boikotti!! "Siis mitä, keuhkosyöpä? Tupakoinnista? Miksei kukaan kertonut, että näin voi käydä?" Hohhoijaa... Ääh, tulipa vuodatus... Joo, en boikotoi mitään ketjua. Boikotoin niitä kebsupaikkoja, joissa ei ymmärretä puhetta, ja laitetaan sellaiset mausteet, mitä nimenomaan yritän kieltää kaveria laittamasta. Monasti saa kyllä grilliltä määrällisesti enemmän rahalleen vastinetta (ruuan ja hygienian laadusta ei aina voikaan olla niin varma), mutta ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
ANtTIKRISTUS 13.04.2006 11:09:10 | |
---|
Käykää ennemmin syömässä känkkyä. Halvimmillaan 2,90€ maksaa ihan oikean kokoinen lätty, jolla lähtee nälkäkin monin verroin paremmin kuin joillain hikisillä mäkin burgereilla. Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
blastoff 13.04.2006 11:17:49 | |
---|
Ei minulla mitään harhakuvitelmia ole, että mäkkäri olisi jotenkin puhtoinen tässä asiassa. Tosiasia kuitenkin on, että McLibel-kaverit haluaa ihmisten näkevän asiat heidän kantiltaan, ja mäkkäri omaltaan. Totuus on varmasti jossain välimaastossa. Heittäisin tähän kirjoitukseen viitaten vielä sellaisen huomion, että tämä McLibel-juttu sai alkunsa vuonna 1986. McDonalsin käytännöt ovat parin vuosikymmenen aikana muuttuneet varmasti aika paljon nimenomaan negatiivisen julkisuuden seurauksena. |
Synnyttäjä 13.04.2006 11:25:49 | |
---|
Heittäisin tähän kirjoitukseen viitaten vielä sellaisen huomion, että tämä McLibel-juttu sai alkunsa vuonna 1986. McDonalsin käytännöt ovat parin vuosikymmenen aikana muuttuneet varmasti aika paljon nimenomaan negatiivisen julkisuuden seurauksena. Se on ihan totta. Mäkkärihän on joutunut tarkastelemaan toimintaansa useinkin juuri näiden negatiivisten julkisuustempausten johdosta, mikä mielestäni kyllä on sinänsä ihan hyvä juttu. Sitäpaitsi, jos haluaa kuluttajamarkkinoilla bisnestä tehdä, on kuluttajien persettä myös nuoltava. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
juuso a 13.04.2006 11:27:23 | |
---|
Se Spurlockin dokkari pisti kyllä mietteliääksi mutta tota en ole nähnyt. Olen jo kyllä pitkän aikaa boikotoinut noita hampurilaispaikkoja. Lähinnä olen käynyt kavereiden kanssa sillon kun siellä on ollut jotain erikoistarjouksia. Enkä väitä etteikö olisi hyvää.. Mutta niinkun joku sanoi, mieluummin ostaa kaupasta niillä rahoilla sapuskaa. Tai käy ostaa kebabbia tai pitsan. Tai sitten tosiaan käy hakemassa grilliltä sen hampurilaisen jos tietää hyviä paikkoja (arvalla ei heitetä). Grillihampurilaisessahan ei saa olla mikään Atrian valmispihvi välissä. "The only thing Columbus discovered was that he was lost! " |
Musta Arkipyhä 13.04.2006 12:14:12 (muokattu 13.04.2006 12:14:34) | |
---|
Jotenkin tuntuu kuitenkin siltä ,että huomion suuntaminen yhteen firmaan saa aikaan sellaisen vaikutelman ettei muissa ole vikaa ja ongelmat poistuu Mäkkärin lähtiessä/ajautuessa konkkaan. Mut eihän se noin mene.Mm. härskiä työntekijöiden hyväksikäyttöä - alipalkkausta jne. - esiintyy monissa firmoissa.Pointti tulisi olla se ,että puututaan väärinkäytöksiin ja kohdistetaan syyttävä sormi siihen syylliseen firmaan oli se mikä tahansa. Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
Kosminen 13.04.2006 13:59:36 | |
---|
En oo moneen moneen vuoteeen (n. 10?) mäkkärissä ruokaillu. Nyt on tullu mäkkärin listat tutuksi ku on vaimo mäkkärissä töissä. Täytyy myöntää että on Bueno El Maco -ateria alkanu himottaan. Oon miettiny, miten pääsisin luontevasti sellaisen hotkaisemaan. Ehkä pääsiäislomalta palatessa tarjoutuu tilaisuus mennä syömään sellainen. |
Kosminen 13.04.2006 14:00:26 | |
---|
Tosiaan grillejä on tullu mieluummin suosittua. Ne on silleesti real thing. |
Mechanizm 13.04.2006 15:19:40 | |
---|
Oon miettiny, miten pääsisin luontevasti sellaisen hotkaisemaan. Mikä siinä on niin vaikeata? Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu |
dictatorsh*t 14.04.2006 19:53:41 | |
---|
Mikä siinä on niin vaikeata? Jos on keskellä metsää, lähin tie on 100 kilometrin päässä ja on halvaantunut ja laitettu makuupussiin loukkuun niin voi se olla hankalaa. En tie tosin miten tässä tapauksessa olisi. |