Aihe: Adobe Audition 2.0 moniraiturina: +/-
1
eetuss
11.04.2006 11:42:04

Kehukaa ja haukkukaa Adobe Audition 2.0:aa. Hinta/laatu -suhteen arvioinnissa voi käyttää upgrade hintaa 129$. Käyttö olisi moniraita-, ReWire master- ja video-produktioihin.
Antti1
11.04.2006 14:13:43
Mä en oo tota uusinta versiota käyttänyt, mutta aiemmin mulla oli 1.5, josta siirryin Sonariin. Sonariin siirtymisen syynä oli ASIO-tuki (uudessa taitaa olla kuitenkin toi ominaisuus) ja huomattavasti parempi hyötysuhde prossutehoilla. Siinä missä mä pystyin Auditionilla vetämään max. 20 raitaa, pyörittää Sonar 5 yli 30 efektien kera ja tehoa jää vielä reserviinkin. Parhaimmillaan on ollut kokeilussa jotain 40 raitaa ja muutamissa kevyt efektointi. Prossutehot on pyörineet 50-60% kohdilla. Auditionilla 15 efektoitua raitaa veti prossun jo melko solmuun.
The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had.
eetuss
11.04.2006 14:19:43

Mä en oo tota uusinta versiota käyttänyt, mutta aiemmin mulla oli 1.5, josta siirryin Sonariin. Sonariin siirtymisen syynä oli ASIO-tuki (uudessa taitaa olla kuitenkin toi ominaisuus) ja huomattavasti parempi hyötysuhde prossutehoilla. Siinä missä mä pystyin Auditionilla vetämään max. 20 raitaa, pyörittää Sonar 5 yli 30 efektien kera ja tehoa jää vielä reserviinkin. Parhaimmillaan on ollut kokeilussa jotain 40 raitaa ja muutamissa kevyt efektointi. Prossutehot on pyörineet 50-60% kohdilla. Auditionilla 15 efektoitua raitaa veti prossun jo melko solmuun.

Minkälainen kone oli kyseessä?

Tuo 2.0 on käsittääkseni vedetty ihan uusiksi. Siinä on ASIO-tuki ainakin olemassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)