Mä en oo tota uusinta versiota käyttänyt, mutta aiemmin mulla oli 1.5, josta siirryin Sonariin. Sonariin siirtymisen syynä oli ASIO-tuki (uudessa taitaa olla kuitenkin toi ominaisuus) ja huomattavasti parempi hyötysuhde prossutehoilla. Siinä missä mä pystyin Auditionilla vetämään max. 20 raitaa, pyörittää Sonar 5 yli 30 efektien kera ja tehoa jää vielä reserviinkin. Parhaimmillaan on ollut kokeilussa jotain 40 raitaa ja muutamissa kevyt efektointi. Prossutehot on pyörineet 50-60% kohdilla. Auditionilla 15 efektoitua raitaa veti prossun jo melko solmuun. The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
Mä en oo tota uusinta versiota käyttänyt, mutta aiemmin mulla oli 1.5, josta siirryin Sonariin. Sonariin siirtymisen syynä oli ASIO-tuki (uudessa taitaa olla kuitenkin toi ominaisuus) ja huomattavasti parempi hyötysuhde prossutehoilla. Siinä missä mä pystyin Auditionilla vetämään max. 20 raitaa, pyörittää Sonar 5 yli 30 efektien kera ja tehoa jää vielä reserviinkin. Parhaimmillaan on ollut kokeilussa jotain 40 raitaa ja muutamissa kevyt efektointi. Prossutehot on pyörineet 50-60% kohdilla. Auditionilla 15 efektoitua raitaa veti prossun jo melko solmuun. Minkälainen kone oli kyseessä? Tuo 2.0 on käsittääkseni vedetty ihan uusiksi. Siinä on ASIO-tuki ainakin olemassa. |
Mulla on 2500+ Barton prossuna, Asuksen A7N8X deluxe emo, giga keskusmuistia, kaks fyysistä kovoa, ADAT-kortti erillisillä muuntimilla jne. Kone on sinänsä ihan riittävä, mutta saattaa johtua jostain yhteensopivuusongelmasta softan ja raudan kesken. Ei kuitenkaan toiminut riittävän hyvin mulle. The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |