panyy 09.04.2006 14:01:42 (muokattu 09.04.2006 14:07:08) | |
---|
Elikkäs pitäs saaha vähä potkua saundiin ja oon miettiny et ei ole tuo mexicolaisen telen talla mikki mikään paras. Kaulamikin saundiin olen tyytyväinen, mutta soitinkin sillä vain sooloja ja kliini osuudet. Eli siis haen humpuukkeria yksikelaisen kokoisena ja saundista sen verran että tunkkainen ei saisi olla mutta ei liian kirkaskaan ja potkua pitäisi löytyä. Maantaina lähden kuopion viiking musiikista kyselemään mutta olis mukava saaha täältki jotain vinkkiä mitä kannattaisi kysellä. Soittelen rockkia akselilla Kiss - Skid Row. Kiitos.. OU JEAH |
fox 09.04.2006 14:09:48 | |
---|
Eli siis haen humpuukkeria yksikelaisen kokoisena ja saundista sen verran että tunkkainen ei saisi olla mutta ei liian kirkaskaan ja potkua pitäisi löytyä. Oon laittanu DiMartsioita ja Duncanin Lil´59:säisiä.. Jälkimmäiset ollu ihan kuuluvan hyviä, toki ei DiMarziotkaan oo lainkaan huonoja. |
LaXu 09.04.2006 14:22:54 | |
---|
Komppaan foxia, mulla on Seymour Duncan Hot Rails tele-tyyppisen Yamahan tallamikkinä ja toimii oikein hyvin. |
panyy 09.04.2006 18:00:39 | |
---|
kiitoksia tiedoista. OU JEAH |
Da Make 09.04.2006 18:31:34 | |
---|
|
rainmaker 09.04.2006 19:48:20 | |
---|
Oon laittanu DiMartsioita ja Duncanin Lil´59:säisiä.. Jälkimmäiset ollu ihan kuuluvan hyviä, toki ei DiMarziotkaan oo lainkaan huonoja. Kyllä, komppaan. Itse asentelin omaan squierin teleen duncanin little '59:sin. On muuten todella hyvä mikki, kasvoi tuonkin kitaran käyttöarvo kolmanteen potenssiin. Itse ostin tuon mikin m.netin torilta puolella uuden hinnasta, joten jos sen mikin ei ole pakko olla uusi, niin toria kannattaa tutkailla. Daavidin fuzz!! |
panyy 09.04.2006 19:59:35 | |
---|
Joo kyllä käytetty ois parempiki mut eipä tuolla torilla nuita näy ja tekis mieli semmone hommata:D mut onko noissa minkälaisia eroja saundillisesti nuissa duncanin lil'59 ja hotrailsissa? OU JEAH |
Hotlicks 10.04.2006 10:40:13 | |
---|
Joo kyllä käytetty ois parempiki mut eipä tuolla torilla nuita näy ja tekis mieli semmone hommata:D mut onko noissa minkälaisia eroja saundillisesti nuissa duncanin lil'59 ja hotrailsissa? Hot Railsissa himpun kuumempi ulostulo, eli vähän enämpi hevi. Hieno soundi kyllä molemmissa. KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |
phiit 10.04.2006 10:51:59 | |
---|
Kent Armstrong valmistaa edullista ja kuulemma ihan pätevää Tele Hotrails tyyppistä humbucker ratkaisua. http://millbrook.fi/mikrofonit%20elektric.htm selaa siitä hieman alaspäin. Kyllä KA:n hotrail on mainio peli! Löytyy omasta telestäni www.below-me.com |
panyy 10.04.2006 15:08:08 | |
---|
jep. No nyt tilasin tuon duncanin hot railsin ja toivottavasti antas se sit sitä lisä potku. OU JEAH |
Kyllä KA:n hotrail on mainio peli! Löytyy omasta telestäni Ja minun stratosta. Todella hintansa väärtejä mikkejä. En enää ikinä tuhlaa Seymour-Duncaniin tai Dimarzioon. |
phiit 10.04.2006 15:45:26 (muokattu 10.04.2006 15:45:33) | |
---|
Ja minun stratosta. Todella hintansa väärtejä mikkejä. En enää ikinä tuhlaa Seymour-Duncaniin tai Dimarzioon. Hys! älä kerro kaikille ;) www.below-me.com |
Joees 10.04.2006 17:40:23 | |
---|
Hys! älä kerro kaikille ;) Mulla muistaakseni on KA straton tallassa enkä diggaa just ollenkaan. Jos mä joskus saan aikaseks hommattua toisen telen niin siihen tulee duncani tallaan pommittamaan. Ehkä. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
Listen 10.04.2006 19:36:15 | |
---|
No nyt tilasin tuon duncanin hot railsin ja toivottavasti antas se sit sitä lisä potku. Kerro joskus miltä kuulostaa. ;) Olen tuota KA Hot Railia miettinyt yhtenä vaihtoehtona Telen tallamikiksi, kun nykyisessä on aika ohkainen soundi. Kokeilen kyllä ensin auttaako messinkitallapalojen laitto. Joskus mulla oli mehiko stratossa KA Hot Rails. Hyvä mikki ja tanakka särö, puhdas soundi oli sitten liian keskiäänivoittoinen. Kaulassa se toimi mainiosti jyräsoundilla, mutta kun on enemmän tallamikki, niin oli vähän tunkkainen. Kyllä KA:n hotrail on mainio peli! Löytyy omasta telestäni Ja minun stratosta. Todella hintansa väärtejä mikkejä Näin on, omista kitaroista löytyy useita. Duncaneilla ym. on vaan se etu, että niistä löytyy erikseen mallit talla- ja kaulamikeiksi, ja eri puulajeillekin (leppä vs mahonki). KA PAF on Telessä kaulamikkinä ja on hyvälaatuinen mikki, mutta diskantteja saa ruuvata paljon lisää tallamikkiin verrattuna. |
panyy 10.04.2006 20:05:04 | |
---|
voin minä siitä jotai yrittää kommentoida :D OU JEAH |
rheinone 10.04.2006 20:35:58 | |
---|
jep. No nyt tilasin tuon duncanin hot railsin ja toivottavasti antas se sit sitä lisä potku. Viisaan päätöksen teit. En ole hetkeäkään katunut kun joskus tein saman tempun. Räyhäkkyyttä tuli lisää rutkasti. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
M1kko 10.04.2006 22:42:29 | |
---|
Hot railssi löytyy täältäkin. Kivastihan tuo murisee ja fenkun kaulahumpparin kanssa saa aikaa aikas maukkaat soundit. |