Revettiin muuten ihan täysiä, kun hoidon kanssa tuota katteltiin. Ette ole ainoita. Koko leffateatteri repesi kun tuo kohtaus tuli. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Shitmanek 08.04.2006 12:23:29 | |
---|
Ette ole ainoita. Koko leffateatteri repesi kun tuo kohtaus tuli. Toinen hyvä on se "I'ts all your fault!" "No, it's all your fault!"- juttu. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Kapane 08.04.2006 13:40:22 | |
---|
Ilmeisesti kukaan ei lukenut Lucasin kässäriä ennen filmausta. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Raipe 08.04.2006 16:14:31 (muokattu 08.04.2006 16:15:12) | |
---|
Ilmeisesti kukaan ei lukenut Lucasin kässäriä ennen filmausta. Mitä siellä oli? "NOOOOOOOOOOOOOOOO!!" ? Tuo sarja kuulostaa rahastukselta. Nälkä kasvaa syödessä. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
mr_b 08.04.2006 19:07:34 | |
---|
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4808746.stm The series will be set between episodes three and four of the film saga. It would cover the 20 years in the life of Luke Skywalker growing up that remains a mystery to most film-goers. McCallum said there would be "a whole bunch of new characters" and the series would be "much more dramatic and darker". Loistavaa. Mahdollisuus moniin uusiin jatkuvuusvirheisiin. Luke Skywalker ei ollutkaan mikään syrjäisen takahikiä-planeetan maalaispoika, vaan vietti koko nuoruutensa jännittävissä seikkailuissa taistellen Imperiumia vastaan. Joko näin tai sitten luvassa on 100 jaksoa vompattirottien ammuskelua autiomaassa. Täälläkin on lisää tietoa: http://www.pilvikaupunki.net/index.php?alue=tvseries&uutinen=401 Start another fire and watch it slowly die. |
Ronnie James 08.04.2006 19:24:47 | |
---|
Tuo sarja kuulostaa rahastukselta. Eikös rahastus ole ollut olennainen osa Star Warsia ihan alusta asti? :) Muistaakseni se oli ensimmäisiä elokuvasarjoja, joiden ympärille perustettiin oheistuotebisnestä yms. Nirvihän kerran osuvasti totesi Pelit-lehdessä, että hän ostaisi vaikka kakkulapion, jos siinä lukisi Darth Vader. "Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter." |
Shitmanek 08.04.2006 19:30:49 | |
---|
Loistavaa. Mahdollisuus moniin uusiin jatkuvuusvirheisiin. Luke Skywalker ei ollutkaan mikään syrjäisen takahikiä-planeetan maalaispoika, vaan vietti koko nuoruutensa jännittävissä seikkailuissa taistellen Imperiumia vastaan. Joko näin tai sitten luvassa on 100 jaksoa vompattirottien ammuskelua autiomaassa. Olisi hienoa jos sarjan pääosassa olisi wookieita ja droideja. Dialogi ei ainakaan olisi huonompaa kuin nyt: "Woarrrggghhhhh" "PIIP PIIP! DRRRRZZ!" "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Ronnie James 08.04.2006 19:36:22 (muokattu 08.04.2006 19:36:40) | |
---|
Olisi hienoa jos sarjan pääosassa olisi wookieita ja droideja. Dialogi ei ainakaan olisi huonompaa kuin nyt: "Woarrrggghhhhh" "PIIP PIIP! DRRRRZZ!" Tai sitten ne laittaa wookiet ja R2:t puhumaan englantia. Eivätkös ne tehneet eevokeillekin niin siinä 80-luvun piirrossarjassa? "Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter." |
NHR 08.04.2006 19:41:37 | |
---|
Tai sitten ne laittaa wookiet ja R2:t puhumaan englantia. Eivätkös ne tehneet eevokeillekin niin siinä 80-luvun piirrossarjassa? Droideistakin oli joku vastaava piirrossarja aikoinaan. Muistaakseni suunnileen samaan tapaan ääntelivät kuin leffoissakin. "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
taikakameli 08.04.2006 20:00:13 | |
---|
Droideistakin oli joku vastaava piirrossarja aikoinaan. Muistaakseni suunnileen samaan tapaan ääntelivät kuin leffoissakin. Ei vittu, varmaan tasokasta katottavaa "Biip piip" "Wiuwiu zodong prlöö" Any time is a good time for pie. |
Flow 08.04.2006 20:01:59 | |
---|
Tämä on jotain mitä en olisi koskaan halunnut tapahtuvan. Toivottavasti on parempi projekti kuin kolme viimeisintä leffaa... “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
NHR 08.04.2006 20:03:23 | |
---|
Ei vittu, varmaan tasokasta katottavaa "Biip piip" "Wiuwiu zodong prlöö" No puhuhan se kultakeppi nyt sentään ihan englantia. Vai mahtoiko puhua jopa suomea tuossa piirrossarjassa, enpä muista enää. Tasokas se ei ainakaan ollut millään tavalla. "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
Fiskaal 09.04.2006 12:33:34 | |
---|
Ei tämä enää Episode III:ta huonommaksi voi mennä. Eihän? Jotenkin kun katsoi tuosta mr_b:n pistämästä bbc-linkistä Lucasin pärstää ja mietti samalla millaista soosia se sai noista viimeisistä leffoista aikaan, pelkäänpä pahinta myös noitten sarjojen osalta. Joko mennään ulos, pysytään sisällä, tai pudotaan lattian läpi. |
wrshredder 09.04.2006 13:42:24 | |
---|
HAha Star Wars saippuaa! Vader : "Olen lapsesi isä , amidala!" Amidala : " En voi kätkeä tunteitani sinulta ,mutta sydämmeni kuuluu toiselle" Vader: * siemaisee wiskiä* " siitä koltiaisesta ei ole isännäksi!" *Obiwan juoksee paikalle* Obiwan :" Vader! MINÄ olen Amidalan lapsen oikea isä!" Vader :" mutta minulla on huoltajuus!(hommeli)" Amidala :" tunteeni ovat niin sekaiset!" Vader: "murh!" Obiwan :" räyh!" Amidala : " hiljaa senkin könsikkäät! lapseni OIKEA isä on....! jatkuu seuraavassa jaksossa! THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Kapane 09.04.2006 16:32:47 | |
---|
HAha Star Wars saippuaa! Vader : "Olen lapsesi isä , amidala!" Amidala : " En voi kätkeä tunteitani sinulta ,mutta sydämmeni kuuluu toiselle" Vader: * siemaisee wiskiä* " siitä koltiaisesta ei ole isännäksi!" *Obiwan juoksee paikalle* Obiwan :" Vader! MINÄ olen Amidalan lapsen oikea isä!" Vader :" mutta minulla on huoltajuus!(hommeli)" Amidala :" tunteeni ovat niin sekaiset!" Vader: "murh!" Obiwan :" räyh!" Amidala : " hiljaa senkin könsikkäät! lapseni OIKEA isä on....! jatkuu seuraavassa jaksossa! Sit tulee spoiler mainos: R2-D2: Pipibupiipii C3PO: Mutta ei minulla ole varaa maksaa elatusmaksuja ---- Jar Jar: Töihin? Jaa Talotaikureillekko? ---- Yoda: Isä, ymmärrä, että mä olen onnelinen Jabban kanssa Skenehuora jo 4 vuotta. |
Seppo_Howitzer 09.04.2006 17:39:26 | |
---|
Sit tulee spoiler mainos: R2-D2: Pipibupiipii C3PO: Mutta ei minulla ole varaa maksaa elatusmaksuja ---- Jar Jar: Töihin? Jaa Talotaikureillekko? ---- Yoda: Isä, ymmärrä, että mä olen onnelinen Jabban kanssa Hoho + |
Definhel 10.04.2006 10:37:39 | |
---|
Toivottavasti tehdään kunnon camp-hengessä, että voidaan muutaman kymmenen vuoden päästä kattoa niinkusta Star Trekkiä ikään. |
wavelength 10.04.2006 10:49:24 | |
---|
Star Wars saippuaa! Ainoa toimiva toteutustapa tälle idealle olisi filmata koko roska intialaisin voimin, minkä jälkeen Bombay TV -ketju saisi kosolti uutta potkua. En tiedä mistä puhun. |