muona 06.04.2006 09:05:28 | |
---|
Näin tossa T-kaupan sivuilla käydessäni A-custom crässejä MEDIUMINA!! Onko kellään kokemusta? Eroaako mitenkä paljon normi customeista tai projectioneista? |
dictatorsh*t 06.04.2006 09:58:17 | |
---|
Normaalit ovat thin, Projectionit medium-thin ja Mediumit mediumit. Kaikkein paksuimmat A-custom crashit ne ovat. Itsellä ei ole kokemusta. |
wavelength 06.04.2006 11:53:19 | |
---|
Sanoisin näin maalaisjärjellä ja perstuntumalla, että enemmän volyymia, hivenen korkeampi ja pitempi sointi, vähemmän herkkä. En tiedä mistä puhun. |
markkuliini 06.04.2006 12:09:50 (muokattu 06.04.2006 12:10:05) | |
---|
Sanoisin näin maalaisjärjellä ja perstuntumalla, että paljon enemmän volyymia, lievästi sanottuna hivenen korkeampi ja pitempi sointi, hitosti vähemmän herkkä. www.vasamayhtye.com |
Tumpe 06.04.2006 12:35:50 | |
---|
En lähtisi ihan kevyttä musaa noilla soittelee, sieltä voimakkaammasta päästä.. |
Kiitos tiedosta ,eli en osta mediumeita. Olen kuullut että normi customit ei tahdo kestää ja siksi ehkä projectionit olisi paremmat. Ei kait siinä auta kun kokeilla.. |
ÄM 06.04.2006 14:10:53 | |
---|
Kiitos tiedosta ,eli en osta mediumeita. Olen kuullut että normi customit ei tahdo kestää ja siksi ehkä projectionit olisi paremmat. Ei kait siinä auta kun kokeilla.. No jos peltisaksilla soittaa; mulla on kaks kymmenen vuotta vanhaa A-custom crashia, eikä oo haljennu. Ja kyllä niitä on käsketty. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
mishrak 06.04.2006 16:22:16 | |
---|
Kiitos tiedosta ,eli en osta mediumeita. Olen kuullut että normi customit ei tahdo kestää ja siksi ehkä projectionit olisi paremmat. Ei kait siinä auta kun kokeilla.. Ainakin täällä päin musiikkiliikkeissä ei ole ollenkaan myynnissä noita projectioneita koska kuulemma ovat tulleet kaikki rikkinäisinä takaisin. |
markkuliini 06.04.2006 16:31:12 | |
---|
Ainakin täällä päin musiikkiliikkeissä ei ole ollenkaan myynnissä noita projectioneita koska kuulemma ovat tulleet kaikki rikkinäisinä takaisin. Missäs päin asut? Mättölässä? Omat kokemukset musaliikkeiden sanomisista ovat sellaiset, että ne vaihtelevat aika rajusti sen mukaan mille tuotteille on edustus tai paras kate tai mitä tuotteita on milläkin hetkellä hyllyssä. Kyllähän symbaalin kuin symbaalin saa rikki jos väärin soittaa, mutta itselläni on kestänyt tavalliset(thin) 16" ja 17" A customit jo n. 10 vuotta. Eivät nuo minun kuulemani mukaan mitenkään sen heikompi ole kun muutkaan. Itse olen sitä mieltä, ettei symbaalimerkkien välillä ole eroa kestävyydessä. Symbaalien yksilöerot ratkaisevat ja etenkin se soittaja. www.vasamayhtye.com |
Ramiok 06.04.2006 21:02:49 | |
---|
ite ostin just mediumit 17" ja 18" ääntä lähtee hyvin ;) |
fabarm 06.04.2006 22:29:27 | |
---|
En lähtisi ihan kevyttä musaa noilla soittelee, sieltä voimakkaammasta päästä.. No jaa,eipä kyllä mitään ns."hevipeltejä" ole.Aika kesyjä,mutta hyviä crasheja. Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan. |