Aihe: Fernandes Japanin Strato
1
Dave Adrian
04.04.2006 22:48:51

Mielipiteitä ja kokemuksia jaappaninpojan valmistamasta Fernandesin stratosta. Itse en Fernandesista tiedä muuta kuin että se oli ainakin 80-luvulla arvostettu ja joidenkin isompienkin bändien käyttämä merkki. Laittakaapa kommentteja kiitos!!
Up the Irons!!
JuSu
05.04.2006 08:49:44
Mielipiteitä ja kokemuksia jaappaninpojan valmistamasta Fernandesin stratosta. Itse en Fernandesista tiedä muuta kuin että se oli ainakin 80-luvulla arvostettu ja joidenkin isompienkin bändien käyttämä merkki. Laittakaapa kommentteja kiitos!!

Mitä vuosimallia? Jos kitaran lavassa lukee "The Revival", niin se on 80-luvun tuotoksia ja mitä todennäköisimmin oivallinen soittopeli. Mulla oli hetken aikaa tuollainen, ja oli loistovehjes. Vaahteraisen otelaudan vuoksi vaan ei mun juttu.

Eli jos on "The Revival" -sarjaa ja ruusupuuotelaudalla etkä sitä itse halua, niin minua ainakin kiinnostaisi... =)

Ylipäätään Fernandes tekee ihan perushyviä kitaroita, mutta erityisesti nuo 80-luvn tekeleet (telet, stratot, lespaulit) ovat oivallisia soittimia, ja niitä voi löytää edullisesti.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)