Aihe: Fernandes Japanin Strato
1
Joees
04.04.2006 23:01:15
Mielipiteitä ja kokemuksia jaappaninpojan valmistamasta Fernandesin stratosta. Itse en Fernandesista tiedä muuta kuin että se oli ainakin 80-luvulla arvostettu ja joidenkin isompienkin bändien käyttämä merkki. Laittakaapa kommentteja kiitos!!

Yhtä Fernandesin stratoa oon soitellut. Ei se mulle kolahtanut. Tosin siihen vaikutti lujasti sekin että se oli erittäin huonosti säädetty. Mutta kun vertasin sitä tokain vastaavaan niin kyllä F voiton vei. Tosin, ei tuo tokaikaan hyvässä kuosissa ollut. Muistikuvia mulla ei tuosta kauheasti ole, on jo tovi aikaa kun sillä soittelin muutamia tunteja.

Sen sijaan mä pidän kyllä Fernandesin Ravelleista.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
JuSu
05.04.2006 08:49:44
Mielipiteitä ja kokemuksia jaappaninpojan valmistamasta Fernandesin stratosta. Itse en Fernandesista tiedä muuta kuin että se oli ainakin 80-luvulla arvostettu ja joidenkin isompienkin bändien käyttämä merkki. Laittakaapa kommentteja kiitos!!

Mitä vuosimallia? Jos kitaran lavassa lukee "The Revival", niin se on 80-luvun tuotoksia ja mitä todennäköisimmin oivallinen soittopeli. Mulla oli hetken aikaa tuollainen, ja oli loistovehjes. Vaahteraisen otelaudan vuoksi vaan ei mun juttu.

Eli jos on "The Revival" -sarjaa ja ruusupuuotelaudalla etkä sitä itse halua, niin minua ainakin kiinnostaisi... =)

Ylipäätään Fernandes tekee ihan perushyviä kitaroita, mutta erityisesti nuo 80-luvn tekeleet (telet, stratot, lespaulit) ovat oivallisia soittimia, ja niitä voi löytää edullisesti.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)