Aihe: Ukinmusiikki
1 2 3 4
Velli
31.03.2006 15:59:58
Osuvasti laitettu tuo" näköjään".
Mutta hyvänen aika, kyllähän sokeallakin on oikeus yrittää hankkia elantonsa haluamallaan tavalla. Ei kai kaikkien ole pakko niitä luutia mennä väsäämään? Asiakkaat voivat sitten tehdä palvelun tasosta omat johtopäätöksensä ja toimia kukin hyväksi havaitsemallaan tavalla.
Aika monet ihmiset tekevät työtä jota eivät kunnolla hallitse, mutta saavat silti pitää pestinsä. Esimerkiksi aika monet suomalaisista eturivin politiikoista eivät tunnu olevan tehtäviensä tasalla, mutta palkka ja eläkkeet ja kulukorvaukset ja kokouspalkkiot sen kun juoksee. Ja heidän käsissään on sentään kansakuntamme hyvinvointi ja tulevaisuus...

Ja onhan kaverilla ainakin elokuvamaailmassa kolleega, eikä mikään vähäpätöinen. Ray Charles elokuvassa Blues Brothers.

En sitä tarkoittanutkaan, että äijä viilaa tahallaan linssiin. Suutari pysyköön lestissään, eli tekisi sitten sellaista työtä, mitä oikeasti pystyy tekemään. Tuollainen ala, jossa asiakaspalvelu on erityisen tärkeää, ei näköjään sovi tuolle miehelle.

Aivan. Juuri näistä syistä johtuen kirjoitinkin tuossa aiemmassa viestissä, että kaveri voisi ottaa tuonne puljuunsa apulaisen, joka hoitaa kaikki vaativimmat tehtävät. Sellaiset joita ei ilman näkökykyä pysty kunnolla hoitamaan.
Jokunen
31.03.2006 16:04:32
Mutta hyvänen aika, kyllähän sokeallakin on oikeus yrittää hankkia elantonsa haluamallaan tavalla. Ei kai kaikkien ole pakko niitä luutia mennä väsäämään?

On tottakai oikeus yrittää, mutta kaupan alalla tuollainen toiminta on milteipä rikollista, oli sitten sokea tai ei. Jos ostotapahtuma pitää viedä poliisin kautta saadakseen ostamansa tavaran, niin ei siinä ole mitään puolustelemista. Toisaalta sokeus on myös hyvä veruke vetää rahaa välistä ja päästä kuin koira veräjästä, jos on epärehellisyyteen taipumusta. En kuitenkaan väitä myyjän olevan huijari.

Asiakkaat voivat sitten tehdä palvelun tasosta omat johtopäätöksensä ja toimia kukin hyväksi havaitsemallaan tavalla.

No joo, olen vetänyt omat johtopäätökseni ja toivottavasti moni muukin on.
Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K
käsi
31.03.2006 16:44:31

itselläni on taas ihan hyviä kokemuksia ko. firmasta. palvelu oli hyvää mutta vähän tökkivää. tilaukseni tulivat perille niinkuin pitikin tosin hieman myöhässä. kun tilaus alkoi olemaan myöhässä sieltä tuli mulle sähköpostiin ilmoitus jossa pahoiteltiin tuotteen myöhästymistä ja kerrottiin että tuote on tulossa kunhan saapuu varastoon jotta voi lähettää.

pitäisi paikan päällä käydä joskus katsastamassa liike. jotenkin pidin noita emaileja kovin sympaattisina noiden kirjoitusvirheiden takia
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
Prog
31.03.2006 17:06:38
En tuolta lähtisi mitään tilailemaan. Se virhe on tullut tehtyä. Tilasin pari paitaa, toinen tuli parin kuukauden odottelun jälkeen ja maksoin molemmista tuolla kertaa, mutta toista en ole saanut vieläkään. Kohta 1½ vuotta mennyt. Pyytelee vaan korvaavia tuotteita, mutta ei niitäkään näytä onnistuvan hankkimaan. Kyllästyin siihen rahojen takaisin kyselyyn, joten jätin siihen.
tatska
31.03.2006 18:19:59
ukinmusiikki on kyllä aika legendapaikka!
mulla on myöskin edellä mainitun kaltaisia kokemuksia paikasta. kerran erehdyin tilaamaan. odottelin levyjä 1-2 kk,en muista tarkkaan. niitä ei sitten koskaan saatu ja rahoja jouduin odottelemaan tosi kauan ja kyselemään niitä monta kertaa.

eihän se kovin luotettavaa kuvaa anna kaupasta/kauppiaasta kun viesteistä ei saa mitään selvää. mulle tuli kans monta ihan käsittämätöntä mailia..
huh... ei kannata tilaa mitään ukilta. :)

tosi hämärää joo että miten se pystyy yksin pitämään kauppaa. jos kerran ei ketään apulaisia pidä?
tai no varmaan pitääkin,mutta pimeästi. :)
kimmo
31.03.2006 22:33:21
Käykääs kattomassa ukinmusiikin nettilevykaupan (http://www.levykauppa.org/) genremääritykset. Jos ei heru sympatiaa, niin johan on ihme.
RockDesk
31.03.2006 22:49:07
Käykääs kattomassa ukinmusiikin nettilevykaupan (http://www.levykauppa.org/) genremääritykset. Jos ei heru sympatiaa, niin johan on ihme.

En olisi ikinä uskonut,että genrejä voi olla noin paljon!
On jollain ollut aikaa...
- don't count on any second coming -
Jarkko G.
31.03.2006 23:43:32

Muistakaa myös ostaa klassikko elokuva '11 Käskyä' :)
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
huapanen
02.04.2006 04:04:08
Tuttu liike! :) Mulla on ollu toi allekirjoitus syksystä '05 asti. Tosiaan, pari kuukautta meni ennen kuin sain rahani takaisin.

"Enn suositelee", kuten saattaisi "Ukki" asian ilmaista :)
ÄLÄ IKINÄ ASIOI UUDESSAKAUPUNGISSA SIJAITSEVASSA UKIN-MUSIIKKI (LEVYKAUPPA.ORG) -NIMISESSÄ LEVYKAUPASSA. NIM. KOKEMUSTA LÖYTYY, VALITETTAVASTI. http://www.radiohelsinki.fi/phorum/read.php?f=10&i=1619&t=1619 http://www.verkkokaupat.org/kaupat/140.php
Dr. Muff
02.04.2006 10:15:42
"Enn suositelee", kuten saattaisi "Ukki" asian ilmaista :)

Toi kaverin nimittäminen Ukiksi on häiritsevää :) Uusikaupunki=Uki

Mä oon pari kertaa tilannut tuolta. Jouduin odottelemaan ilman mitään lisähuomioita ja kun tilausta tiedustelin niin toinen oli juuri lähdössä toista odotettiin vielä tukusta. Sama virsi näkököjään. Koitin vaihtaa levyä, kun sitä ei kuulunut, ei oikein onnistunut kunnen ravistin ässän hihasta ja kerroin kuluttajansuojasta referoiden. Alkoi homma luistaa sillä kertaa ja sain tilalle aika paljon arvokkaampaa tavaraa. Mutta empä kyllä enää tilaa. Lisäks ne kerro meistä tutuillesi sähköpostit oli vähän ärsyttäviä.
"Jos kesäkuussa on järven jäällä hevosen paskaa, tulee kylmä kesä" - vanhan kansan viisaus
Jokunen
02.04.2006 10:20:35
Lisäks ne kerro meistä tutuillesi sähköpostit oli vähän ärsyttäviä.

Kun näitä kokemuksia kyseisestä puljusta lukee, niin Ukin kannattaisi lähettää viesti "älä kerro meistä tutullesi".
Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K
Hesrock
02.04.2006 14:36:16
Ja onhan kaverilla ainakin elokuvamaailmassa kolleega, eikä mikään vähäpätöinen. Ray Charles elokuvassa Blues Brothers.

Huomaiskohan se jos koittas pölliä siltä parin tonnin kepin..hmm... -->
sellisti
02.04.2006 15:18:10
Huomaiskohan se jos koittas pölliä siltä parin tonnin kepin..hmm... -->

Ja sitten annat sen odottaa puoli vuotta ennen kuin palautat.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Hesrock
02.04.2006 15:40:52
Ja sitten annat sen odottaa puoli vuotta ennen kuin palautat.

Siinä sitä aikaa muuten varmasti meneekin kun se joutuu aina tilaileen niitä tuotteitaan. Ellei sillä oo niin helvetisti sitä kamaa kuin mitä sivuillansa esittelee. har har....hähä
luolamies
03.04.2006 11:18:55
osaanut

;DD
Annaliini
04.04.2006 12:57:16
Moi, en ole ikinä mitään kyseisestä kaupasta ostanut, mutta pariin kertaan (kaverin kautta) olen tavannut kaupan perustajan baarissa. Myös kun olin työharjoittelussa, näin pariin otteeseen hänet liikkuvan kaupungilla ja menevän mm. töihin. En voi kerta kaikkiaan muuta kuin kunnioittaa hänen elämänasennettaan. Vaikkapa sitten nettilevykauppa tökkisi (ikävä juttu jos bisnekset ei suju - silloin voi aina vaihtaa kauppaa)...

En vois ikinä kuvitella eläväni yhtä täyttä elämää (tai siis sellaista, miltä se näin ulkopuolisesta vaikuttaa), jos itseltäni lähtis näkö, vaan todennäköisesti vaan istuisin jossain neljän seinän sisällä säälimässä itseäni ja menetettyä elämää.
Jarkko G.
04.04.2006 13:08:22
Moi, en ole ikinä mitään kyseisestä kaupasta ostanut, mutta pariin kertaan (kaverin kautta) olen tavannut kaupan perustajan baarissa. Myös kun olin työharjoittelussa, näin pariin otteeseen hänet liikkuvan kaupungilla ja menevän mm. töihin. En voi kerta kaikkiaan muuta kuin kunnioittaa hänen elämänasennettaan. Vaikkapa sitten nettilevykauppa tökkisi (ikävä juttu jos bisnekset ei suju - silloin voi aina vaihtaa kauppaa)...

En vois ikinä kuvitella eläväni yhtä täyttä elämää (tai siis sellaista, miltä se näin ulkopuolisesta vaikuttaa), jos itseltäni lähtis näkö, vaan todennäköisesti vaan istuisin jossain neljän seinän sisällä säälimässä itseäni ja menetettyä elämää.

Voi sitä elää täysillä ja hoitaa myös tunnollisesti TYÖNSÄ.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
sellisti
04.04.2006 21:10:56

Se on tosin aika lailla eri asia ootko syntymästäs asti sokea vai menetätkö näkös joskus aikuisemmalla iällä. Ei sitä syntymäsokea varmaan ihan niin masentunut ole kuin myöhemmin sokeutunut.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
sellisti
04.04.2006 22:35:37
356 eri metalligenreä. Yksi jokaiselle päivälle.

9 puuttuu... =)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)