Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Harjoituspadi, practice pad?
1 2
Keppiheikki
04.04.2006 15:39:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millaisia kokemuksia teillä on erilaisista harjoituspadeista, joilla voi treenata tekniikkaa hiljaisesti vaikkapa kerrostalossa? Pitäisi hankkia itselle joku mahdollisimman hyvä sellainen, että vähän kehittyisi rumpalina.. Mitkä mallit ovat hyviä?
 
WWW.THEBADEXCUSE.NET | WWW.2NDSUICIDE.COM | Parhaat soolot lähtevät G-kieltä venyttämällä.
Youni
04.04.2006 15:59:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan Remon harjoituspädin. Hyvä tatsi, ei siinä mitään, mutta äänekäs. Tietääkö joku voiko tuollaiseen laittaa verkkokalvon? Se pienentäisi ongelmaa. Jos tämä ei toimi voi kumisen hankinta olla tähtäimessä.
 
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
joravuo
04.04.2006 16:14:32 (muokattu 04.04.2006 16:16:36)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on semmonen sabianin quiet tone pädihärpätin. Se on ilmeisestitarkoitettu jonkinlaiseksi rumpujen äänenvaimentimeksi, koska se on 14 tuumainen. aika äänekäs on kyseinen peli ja kalliskin muistaakseni. http://www.sabian.com/english/acces … ries/accessory_Catalog.cfm?brand=10 tuolla näyttää olevan vain 10" pädejä
 
Omakuvaa jos katoo tarkkaan oikeassa yläkulmassa saattaa erottaa ko. produktin
 
Piracy.It's a crime
Analuuk
04.04.2006 17:45:01 (muokattu 04.04.2006 17:45:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Vic Firthin kuminen pädi. Se on näppärän kokoinen ja sopii 8mm symbaalistandiin. Maksoi muistaakseni n.20e.
 
Tsekkaa http://www.mikseri.net/-lintu- ja anna palautetta!
savopie
04.04.2006 17:53:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin kun jotkut puhuivat musaliikkessä, että NAMMssa oli ollutsellainen pädi, josta lätee samanlainen ääni kuin virvelistä mutta PALJON hiljempaa. Onko tällaisia Suomessa? tai edes Ruotsissa?
 
Pietu.
Pieni rumpalipoika
04.04.2006 18:04:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omat reidet on myös toimivat. Ja vaativat käsitöitäkin enemmän. Hiirimatto toimii myös.
 
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Dnjmaster
04.04.2006 18:09:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä treenailen ihan tyynyyn. On hyvä vastapaino virvelu treenille ku tyynyssä ei oo reboundia..
 
kalamies#40 >-)))>
dictatorsh*t
04.04.2006 18:29:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Vic Firthin kuminen pädi. Se on näppärän kokoinen ja sopii 8mm symbaalistandiin. Maksoi muistaakseni n.20e.
 
Tää on ihan hyvä. Itsellä on joku vanha jalallinen Pearlin padi jossa ihan normaali vaihdettava kalvo ja alla jotain ainetta. Ei varmaan niitä hiljaisimpia, mutta toimii.
 
south_of_heaven
04.04.2006 18:36:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä treenailen ihan tyynyyn. On hyvä vastapaino yhden käden tremolo treenille ku tyynyssä ei oo reboundia..
 
Mulla on semmone Pro Mark rebounder-läpyskä. Ajattelin tehä siitä sähkörumpupädin, mutta taitaa olla kannattavampaa rakentaa isoja verkkokalvo pädejä.
 
ilmoitti South_of_Heaven
wavelength
04.04.2006 18:43:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin kun jotkut puhuivat musaliikkessä, että NAMMssa oli ollutsellainen pädi, josta lätee samanlainen ääni kuin virvelistä mutta PALJON hiljempaa. Onko tällaisia Suomessa? tai edes Ruotsissa?
 
Jotenkin luulen, että tämä "samanlainen ääni" on sitä semmoista napsetta, jota löytyy übertiukalle viritetyistä marssirummuista.
 
En tiedä mistä puhun.
Progressor
04.04.2006 18:55:50 (muokattu 04.04.2006 18:56:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on suunnilleen samannäköinen padi kuin wavelengthin avatarissa mutta pienempi. Merkkiä en tiedä, kun logo oli jo ostettaessa poistettu; veikkaisin RealFeeliä tai Vic Firthiä. Lätkä on joka tapauksessa tuntumaltaan erinomainen eikä pidä juurikaan meteliä. Pohjassa on kierteet, joten sen voi halutessaan ruuvata kiinni symbaalitelineeseen.
 
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
moffler
04.04.2006 19:00:04 (muokattu 04.04.2006 19:02:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin kun jotkut puhuivat musaliikkessä, että NAMMssa oli ollutsellainen pädi, josta lätee samanlainen ääni kuin virvelistä mutta PALJON hiljempaa. Onko tällaisia Suomessa? tai edes Ruotsissa?
 
Se on Pro Markin X-Pad -treenauspädi, saatavuudesta en sitten tiedäkkään. Kokeilin jenkeissä tollasta rumpuliikkeessä, ihan hauska vekotin jos haluaa vähän lisää fiilistä "hiljaiseen" reenaamiseen.
 
Sshh..
Laukku
04.04.2006 19:29:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa löytyy Remon pädi, ihan ookoohan se on. Pikkusen tietty äänekäs, niinkun tuolla ylempänä jo mainittiinkin. Uskoisin kuitenkin että kerrostaloharjoitteluunkin ihan hyvä, kunhan et ihan keskiyöllä ja sen naapurin makuuhuoneen seinän vieressä rupea harjoittelemaan. ;) sehän riippuu tietysti siitä että kuinka lujaa siihen lyö.
 
Mun käytössä se on ollut ihan kiitettävä.
 
Rock 'n Roll Can Never Die!
grege
04.04.2006 19:37:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VicFirthin 8" padi mulla kulutuksessa. Sellasen oon huomannu että metelin määrään vaikuttaa aika paljon alusta. Pöytä jotenki resonoi ja ääni on paljon kovempi kuin esimerkiksi sohvalla olevasta padista. Tuntuma ei muutu merkittävästi kuitenkaan.
 
Jaska
04.04.2006 20:23:18 (muokattu 04.04.2006 20:23:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on Pro Markin X-Pad -treenauspädi
 
tai Vic Firthin uudempaa mallia.
 
On muuten menny kansainväliseks tämä palsta kun otsikko on kakskielinen..
 
joravuo
04.04.2006 21:02:56 (muokattu 04.04.2006 21:03:04)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin kun jotkut puhuivat musaliikkessä, että NAMMssa oli ollutsellainen pädi, josta lätee samanlainen ääni kuin virvelistä mutta PALJON hiljempaa. Onko tällaisia Suomessa? tai edes Ruotsissa?
 
tsekkaa toi quiet tone. sen ku heittää virpan päälle lähtee 85% soundista pois
 
Piracy.It's a crime
Suchinenu
04.04.2006 21:58:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omat reidet on myös toimivat. Ja vaativat käsitöitäkin enemmän. Hiirimatto toimii myös.
 
Juurikin näin. Alkaa housut olla polven yläpuolelta jo aika kulahtaneet. Myöskin Studian suomi-englanti-suomi -sanakirjan etukansi, johon on siis teipattuna hiirimatto, alkaa olla irtoamispisteessä. ;)
 
mats petter
04.04.2006 22:17:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Auton kojetaulu, siitä stereoitten yläpuolelta on aika hajalla kans. Siihen on hyvä treenaata, tosin vain oikeaa kättä.
 
Kärsänpuolikas
04.04.2006 22:26:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on Taman 6" kumipädi. Rebound on häiritsevän suuri, mutta pyllypuolella on vaahtomuovi liukuesto, jossa rebound on hieman hillitympi, vaikkei sitä puolta lyöntiin ole tarkoitettukkaan. Toimii kuitenkin jotenkin kokonaisuudessaan. Levytukusta rapeat 20€.
 
Kaikki sienet ovat syötäviä. Toiset vain kerran.
Kosminen
04.04.2006 22:46:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo Sabianin Quiet Tone löytyy. On äänekäs ja pomppuakin piisaa. Myös kerää pölyä. Tosin en sitä paljon naputtelekaan.
 
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «