eli siis kellarijeesukselle ja tolle toiselle? Pistää kummallekkin. Nyt lopetetaan offtopic. Pitääkö pukeutua musiikkimaun mukaisesti? Eihän se mikään pakko ole, mutta saattaa olla aika shokeeraavaa, että vaikka joku taviksen näköinen heppu paljastuukin kunnon blackmetallistiksi. Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia. |
Kellari-Jeesus 03.04.2006 22:43:39 (muokattu 03.04.2006 22:44:48) | |
---|
just niin kalle:D pahoittelemme että meillä oli tylsää.. älkää muistelko pahalla. nähdään kalle huomenna kokeen jälkeen edit: pusipusi ihmisen suurin virhe on olla juomatta olutta vielä kun se on kylmää |
Roitto 03.04.2006 22:44:42 (muokattu 03.04.2006 22:46:20) | |
---|
just niin kalle:D pahoittelemme että meillä oli tylsää.. älkää muistelko pahalla. nähdään kalle huomenna kokeen jälkeen Indeed. Kahville? Edit:Nusinusi? Ja ei, musiikkimaun mukaisesti ei tartte pukeutua. Ellei sitten ole niin troorölöröö että kuuntelee vain yhtä genreä. Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Super-Jari 03.04.2006 23:02:44 | |
---|
Jotenkin jo muutaman viestin luettuani tajusin missä mennään. lol "kyllä basso tuo sen beissin biiseihin" |
ANtTIKRISTUS 03.04.2006 23:21:02 | |
---|
Parisen viikkoa sitten serkun tupakaveri kysyi: "Vittu ku jätkä kuuntelee kaikkee tommosta black ja death metallii ja muutaki hevijytkettä, niin miten sä oot vaan tommonen normaali? Miks sulla ei ole vaikka pitkää lettia ja mikset käytä mustia vaatteita?" jne jne... Aika hauska kommenttihan toi oli. Ei musta varmaan päällepäin ja muutenkaan kyllä huomaa, että kuuntelen paljon hevimäiskettä. Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
Alpha 04.04.2006 19:17:15 | |
---|
Mäpäs kuuntelen täällä Panteraa ALASTI. Vähänkö oon epätr00... |
hullu_ukko 05.04.2006 15:26:15 | |
---|
Mäpäs kuuntelen täällä Panteraa ALASTI. Vähänkö oon epätr00... siis kuinka sä voit olla noin epätr00? NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |
Alpha 05.04.2006 18:26:01 | |
---|
siis kuinka sä voit olla noin epätr00? Koska mä olen mä. Voin myös kuunnella Finlandersia Children of Bodom paita päällä ja krusifiksi väärinpäin kaulassa... |
hullu_ukko 05.04.2006 19:39:45 | |
---|
Koska mä olen mä. Voin myös kuunnella Finlandersia Children of Bodom paita päällä ja krusifiksi väärinpäin kaulassa... Mä voin kuunnella bodomia ja viillellä samalla lusikalla! oonko tr00? NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |
Tupuna 06.04.2006 08:48:34 | |
---|
Kun kuuntelen reggaeta, kasvatan rastat ja alan polttamaan pilveä. Kun stereoissani soi Nightwish, vaihdan rastat siilitukkaan ja mustaan paitaan. Kun kuuntelen Michael Jacksonia, minulla on toisessa kädessä kiiltävä paljettihanska ja päässäni musta hattu. Kun kuuntelen Stravinskia, laitan pyöreät silmälasit päähäni. Näillä tavoin haluan osoittaa muille, mitä musiikkia kuuntelen ja miten erotun porukasta ollakseni tr00. J, a mun mielestä on todellakin kummallista, miten pukeutuminen ja musiikkimaku ovatkin niin yhtä! En pysty kuuntelemaan mitään musiikkia ilman asianomaista pukeutumista. Alko muuten vituttaa. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
tigrushka 08.04.2006 21:12:23 | |
---|
"Ours is not an easy age/ We're like tigers in a cage" |
Jannipaali 08.04.2006 21:41:44 | |
---|
Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia. |
south_of_heaven 08.04.2006 21:47:06 | |
---|
millasenkohan reaktion sais jos pukeutuis 50% goottihevariksi ja 50% räppäriksi? ilmoitti South_of_Heaven |
Leper Messiah 09.04.2006 09:51:50 | |
---|
Kertokaa hei niinku, et mikä bändi ois semmosta tyttöjen musaa, jota voisin kuunnella ku mul on tyttöjen housut? oon ihan out näistä jutuista. auttakaa hei, mäki haluun muotiin. |
south_of_heaven 09.04.2006 16:13:56 | |
---|
Kertokaa hei niinku, et mikä bändi ois semmosta tyttöjen musaa, jota voisin kuunnella ku mul on tyttöjen housut? oon ihan out näistä jutuista. auttakaa hei, mäki haluun muotiin. tää varmaan osaa kertoa http://youtube.com/watch?v=7aMRPJ5VCaU ilmoitti South_of_Heaven |
sartzan 10.04.2006 00:30:45 | |
---|
Hmm... tänään on levylautasella pyörinyt mm. Ben Harper, Hypocrisy, PMMP, Nicole Willis, the Fatback Band, Ministry, Maidenit ja Destiny's Child. Ehdottakaa minulle asukokonaisuus! Mieluusti sekä arkeen että juhlaan. Tunnen pari erittäin kovaa hiphop-fanittajaa, joista ei todellakaan pysty päättelemään päälle päin mitä kotona levylautasella pyörii. Toinen on lisäksi varsin kova breikkaaja. Ja kyse ei ole mistään 50 Cent-faneista, vaan tyypeistä, joiden maku alkaa vasta listakaman tuolta puolen. Tai ehkä siinä juuri se syy. Kun he eivät osta 50 Centiä ja kumppaneita, eivät he myöskään osta löysiä pöksyjä ja bling blingiä. Kyse on lisäksi ihan aikuisista henkilöistä jo. Koska en nykyteinin nahoissa onneksi asu, en myöskään tiedä kuinka suuri "pakko" nykyisin on kuulua johonkin alakulttuuriin. Minun nuoruudessani *kiikkustuolin kitinää* ei tarvinut näyttää punkkarilta jos kuunteli punkkia, tai "hevarilta" jos kuunteli raskaampaa musiikkia. Toki oli myös musamakuaan pukeutumisessaan ilmentävää väkeä, mutta tuntuu että vähemmän kuin mitä nykyään. Eli notta siis ei tarvi, tietenkään. Minulla on jo nyt vaikeuksia löytää mieluista rytkyä niskaani, ja auta armias jos minun pitäisi vielä ruveta tekemään karsintaa musiikkimakuni perusteella...:S "Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu" |
Bombsite-Boy 10.04.2006 17:01:00 | |
---|
Ennen mä ainakin pukeuduin hoppari-gangsta-räppi-jou-pelle-stylellä vaikka kuuntelin Alice Cooperia. Nyt taas kuuntelen Ramonesia, Pistollseita, Dolsseija ja yleenäkin vaan punkkia ja sen avulla oon huomannu että "punk vaatteet" on hienoja, mun mielestä mukavia(?) joten vanhoja farkkuja on lyhennetty, kavennettu, ja niitti vyönkin, enää puuttuu letti ja nahkarotsi. Siitä mieleenkin: Tietäälö kukaan mistä sais hyvän, huonokin kelpaa, nahkarotsin ja vaikka halvalla? Kun katoin stuntmanilta ni ne makso 200€. |
aarghto 10.04.2006 17:47:10 | |
---|
Ennen mä ainakin pukeuduin hoppari-gangsta-räppi-jou-pelle-stylellä vaikka kuuntelin Alice Cooperia. Nyt taas kuuntelen Ramonesia, Pistollseita, Dolsseija ja yleenäkin vaan punkkia ja sen avulla oon huomannu että "punk vaatteet" on hienoja, mun mielestä mukavia(?) joten vanhoja farkkuja on lyhennetty, kavennettu, ja niitti vyönkin, enää puuttuu letti ja nahkarotsi. Siitä mieleenkin: Tietäälö kukaan mistä sais hyvän, huonokin kelpaa, nahkarotsin ja vaikka halvalla? Kun katoin stuntmanilta ni ne makso 200€. kirpputorit ja UFF ..ja helli samalla kiveksiäni |
south_of_heaven 10.04.2006 20:15:49 | |
---|
Nahka-Albert ilmoitti South_of_Heaven |
Palikkatilu92 11.04.2006 22:23:55 | |
---|
Pitää.. Pitäis itekki ostaa pian lisää tummia vaatteita:) |