Aihe: Mistä n-Track Studio?
1
gatehill
10.09.2003 15:16:36
Itse tein niin että menin lähimpään Western Unioniin ( ei kovin lähellä ) ja lähetin rahat sen kautta Flaviolle Italiaan. Lähetin kopion Western Union kuitista ja täytetyn rekisteröintilomakkeen postissa samaan paikkaan kun rahat ja reilu viikko sen jälkeen oli rekisteröinti numerot sähköpostissa.
Western Union peri 15 euroa palvelustaan mikä mielestäni on aika paljon mutta en kovin mielelläni lähetä käteistä kirjekuoressa. Ja kun ei ole luottokorttia niin se oli ainut tapa rekisteröidä n-Track Studion.
http://www.lostintears.com andy at lostintears dot com
jPekka
10.09.2003 17:33:43

Western Union peri 15 euroa palvelustaan mikä mielestäni on aika paljon mutta en kovin mielelläni lähetä käteistä kirjekuoressa. Ja kun ei ole luottokorttia niin se oli ainut tapa rekisteröidä n-Track Studion.

Itse olen rekisteröinyt ihan tuolla kirjekuorimenetelmällä ja homma on toiminut ihan hyvin. Summa on niin pieni että sen hirveää lähettää - pariin paperiarkkiin käärittynä ettei näy kuoresta läpi.

Nykyäänhän euro-maiden välillä _pitäisi_ pystyä tekemään suoria tilisiirtojakin. En ole tosin kokeillut, ainakin Osuuspankin nettipankin valikoissa kyllä näyttäisi mahdollisuus olevan.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
niko
11.09.2003 09:26:46
En ole tosin kokeillut, ainakin Osuuspankin nettipankin valikoissa kyllä näyttäisi mahdollisuus olevan.

Toimivat. Ja tilisiirto maksaa eu:n sisällä saman verran kuin kotimaahankin.
Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)