Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 541 42 43 44 45122 123 124 125 126
Silvio Dante
02.03.2006 22:24:54
Vanha jäähalli olis parempi.

Vanha kunnon Bolshoi Teatteri!
Aijai!
Angus
02.03.2006 23:32:17

Äsken tossa kattelin Stiff Upper Lip Live DVD:tä ja sattusin bongaamaan tosta dokumentista tälläisen jutun, ihme etten ole koskaan huomannut:

http://img324.imageshack.us/my.php? … =jimmynailbrianjohnsonmunchen14.jpg
Rock 'N' Roll!
sellisti
05.03.2006 23:48:43
Itse kun en ole DC:tä nähnyt vielä livenä niin olisi kiva kulla kommentteja niiltä, jotka olivat esim. SUL-kiertueen keikoilla täällä päin. Stadion/ Hartwall, kumpi oli parempi paikka bändin keikalle ym. Itse olen sitä mieltä, että olisi kiva nähdä yhtye soittamassa isolla areenalla pimenevässä kesäillassa..

Toimi erittäin hyvin kyllä Turunkin Elysee-areenalla. Ei sillä paikalla niin väliä, jos bändi luo hienon tunnelman. Ja sen AC/DC todellakin teki.

Pahus, aina kun näkee että tähän ketjuun on tullut lisää kirjoituksia, niin tulee hirmu innolla tsekkaamaan josko olis vihdoin uutisia uudesta levystä... mutta ei toistaiseksi mitään. Plääh.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
aikavaikea
09.03.2006 14:25:39
Äsken tossa kattelin Stiff Upper Lip Live DVD:tä ja sattusin bongaamaan tosta dokumentista tälläisen jutun, ihme etten ole koskaan huomannut:

Juu, onhan ne melkeen saman kylän poikia ja muutenkin kai tuttuja jo kaukaa. Jimmyllahan oli jo AufPetissa AC/DC-paita useinkin päällä. Eilen yritin kaivaa noita Nailin levyjä, kun mulla oli ihan varma muistikuva, että jonkun levyn krediteissä olisi mainittu Brian jossain yhteydessä, mutta en löytänyt. Prkl! Knopfleria, Gilmouria ja Moorea kyllä löytyy thanks-osioista (soittivat ilmaiseksi).
What's the ugliest part of your body?
Folcce
09.03.2006 15:53:28

Geordie -nimisestä bändistä voi jo jotain päätellä, mut eihän sen välttämättä tarvitsisi mitään tarkoittaa. Kolmannella tuotantokaudella Oz tosiaan piti jatkuvasti sita AC/DC -paitaa.

AC/DC ja Auf Pet on vähän niin että, et voi pitää vain toisesta. Jos toinen kolisee niin kyllä toinenkin.
Don't you wanna feel that cozy little box grip down on your johnson?
Angus
09.03.2006 15:55:47

Siis eihän toi mulle mikään yllätys ollut tuo juttu, hyviä kavereitahan Brian & Jimmy ovat ja ovat ainakin pariin otteeseen esiintyneetkin yhdessä jne. Mutta enpä vain olisi odottanut näkeväni Jimmy Nailia takahuoneessa Saksassa.
Rock 'N' Roll!
Meisseli
09.03.2006 17:27:07

No niin. sainpas eilen aikaan.
Ens kesänä pääsen vetään AC/DC:tä tributesti Tornion yössä. Jes!
"Kyllä se siellä sitten menee" www.strangefruit-band.com www.must.fi
aikavaikea
09.03.2006 18:02:24
No niin. sainpas eilen aikaan.
Ens kesänä pääsen vetään AC/DC:tä tributesti Tornion yössä. Jes!

Kerro toki lisää. Tuun kattoon kattoon!
What's the ugliest part of your body?
Goodfellas
30.03.2006 14:00:36 (muokattu 30.03.2006 14:01:17)
Epic Recordsin foorumilla(sama joka aukeaa acdcrocks.comistakin) oli jotain juttua, että dc:n pojat olisivat varanneet saksalaisen kuvaajan tämän vuoden loppupuolelle ja siinä sitten kaikenlaista spekulaatiota oli perään. En näitä huhuja aina niin vakavasti ota, mutta kun virallista tietoa ei ole aikaan kuulunut, on pakko elää näillä. http://forums1.epicrecords.com/webx?50@366.7Wl1aODarsC.3@.ef479ed
Peace sells...but who`s buying?
sellisti
30.03.2006 15:28:35
Epic Recordsin foorumilla(sama joka aukeaa acdcrocks.comistakin) oli jotain juttua, että dc:n pojat olisivat varanneet saksalaisen kuvaajan tämän vuoden loppupuolelle ja siinä sitten kaikenlaista spekulaatiota oli perään. En näitä huhuja aina niin vakavasti ota, mutta kun virallista tietoa ei ole aikaan kuulunut, on pakko elää näillä. http://forums1.epicrecords.com/webx?50@366.7Wl1aODarsC.3@.ef479ed

Vuoden loppupuolelle..? Sen levyn piti tulla alkuvuodesta! Mikä helvetti siinä kestää niin kauan? Tietysti hyvä että tekevät huolella mutta tätä menoa seuraavaa levyä voi odotella kun äijät lähestyy seitsemättäkymppiä...
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Goodfellas
30.03.2006 15:35:47
Joo ei oikeen kuulosta hyvält toi loppuvuosi levyn suhteen. Toivon mukaan edes syksynä olisi kama ulkona. Edelleenkin olisi kiva päästä näkemään DC kesällä Euroopassa, ja kuitenkin levyä seuraa yleensä jenkkirundi...
gogo
30.03.2006 20:04:25
Ei vittu, mua ei oo kiinnostanu tää uus levy blaa blaa blaa enää pitkiin aikoihin. Stiff Upper Lipistä on nyt, mitä, yli 6 vuotta..? Joo, turha, I know. Lähden narikalle.
oksettaa.
rheinone
30.03.2006 21:52:20
Eiköhän sieltä vielä yksi levy tule ulos mutta siihen se sitten jää. Levy-yhtiö rahastanee tämän jälkeen vielä muutamalla kokoelmalla ja livelevyllä.

Pelkään pahoin että äijistä saattaa joku kupsahtaakin tässä lyhyehkön ajan sisällä. Mitään terveysintoilijoita äijät eivät tiemmä koskaan ole olleet ja ikäkin alkaa jo painaa.

;+DDD Huumoria! Kundit on täydessä iskussa ja mitä parhaimmassa iässä.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Velli
30.03.2006 22:49:44
;+DDD Huumoria! Kundit on täydessä iskussa ja mitä parhaimmassa iässä.

Toivotaan näin :).
Goodfellas
30.03.2006 23:12:52
Mulle on ainakin sama tuleeko yksi vai kaksi levyä, kokoelmia tm. Pääasia on se kiertue ja livenä näkeminen, kun se jäi viimeksi väliin. Mutta luulen kyllä, että tämä on viimeinen albumi ja järkevää olisikin. Äijien kunnosta en tiedä, mutta olisihan se kiva yllätys nähdä bändi samassa hengessä kuin Rolling Stones vetää vielä 60+ keikkoja vanhalla energialla...haaveeksi taitaa jäädä silti
sellisti
30.03.2006 23:17:44
Ei vittu, mua ei oo kiinnostanu tää uus levy blaa blaa blaa enää pitkiin aikoihin. Stiff Upper Lipistä on nyt, mitä, yli 6 vuotta..? Joo, turha, I know. Lähden narikalle.

Stiff Upper Lipin jälkeen lupailtiin, että seuraavaa studiolevyä ei tarvitse odottaa viittä vuotta. Sikäli totta, että menikin vähintään kuusi, mutta ei sitä ehkä ihan tarkoitettu... Kun nyt ei vaan tästä tulisi uutta "Chinese Democracya", anteeksi alentava vertaus.
gogo
30.03.2006 23:41:38
Mua ei muuten edes häiritsisi se levyjen välillä oleva tauko niin paljoa, mutta sitä mä en ymmärrä kun jauhetaan (lähinnä Brian Johnson) skeidaa tyyliin "the new album is definetily coming out in 2003". Hups, se vuosi meni.

Noooo, aivan saletisti ainakin '04 ja rundi perään. Jotenkin kummasti sekin vuosi meni odotellessa. Hmm, sitten annetaan lausunto että ollaan menossa studioon keväällä/kesällä 2005 ja levy tulee loppu, mitä alkuvuodesta...?? Ääh, nevermind...

Youngin veljekset ei ole antaneet mitään kommentteja koskien uutta levyä, tai ylipäätään koskien juuri mitään. Jos mä soittaisin maailman isoimmassa rockbändissä ja tilillä olis 16 miljoonaa taalaa, ni kyl mul olis sellanen fiilis et mä olen faneille sen velkaa et voin kertoa niille edes että missä mennään.
oksettaa.
timus
31.03.2006 00:06:38
Mitään terveysintoilijoita äijät eivät tiemmä koskaan ole olleet ja ikäkin alkaa jo painaa.

No Angushan on ollut absolutisti aina :-), tosin kompensoi sitä ketjuröökaamisella.
Hello Cleveland!
sellisti
31.03.2006 00:25:39
Mua ei muuten edes häiritsisi se levyjen välillä oleva tauko niin paljoa, mutta sitä mä en ymmärrä kun jauhetaan (lähinnä Brian Johnson) skeidaa tyyliin "the new album is definetily coming out in 2003". Hups, se vuosi meni...

No joo, tota mäkin oon joskus naureskellut... ei toisaalta uskois, että Brianin kaltainen tyyppi tarkoituksella kusettais faneja ja kaikkia muitakin. Kai se on ollut koko ajan jalo pyrkimys saattaa se levy kuultavaksi niin pian kuin suinkin, mutta ihmeen kauan se nyt viipyy. Sama se nyt toisaalta millon tulee kunhan ylipäätään tulee, kyllä sitä hyvää jaksaa odottaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)