Angus 07.03.2005 22:39:09 | |
---|
Ainakin Oulussa oli yleisö In Flamesin aikana kohtuu hyvin mukana, ja ku ne lopetti niitten setin niin se niitten keulaheppu sanoi (englanniksi) että joka päivä ei näe näin suurta kunnioitusta lämppäribändiä kohtaan yms. Johtui varmaan siitä, että kaikki hurrasivat kun vihdoinkin lopettivat. Näin itse ainakin tein, 50 minuuttia äänisaastetta oli kohtalaisen paljon liikaa. Näin ihan omana mielipiteenäni siis, turha kenenkään on tosta nokkiinsa ottaa. Tommonen nykymetalli nyt ei vaan uppoa tälläselle vanhemman musiikin ystävälle. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |
Pelsi 09.03.2005 22:00:06 | |
---|
Kattelin tänään muuten Judas Priestin Live in London-DVDtä. Nyt olen entistä vakaammin sitä mieltä, että Priestin biisejä ei sovi laulamaan kuin yksi ainoa mies. Kalamies #3 >-)))> |
Angus 09.03.2005 22:11:53 | |
---|
Kattelin tänään muuten Judas Priestin Live in London-DVDtä. Nyt olen entistä vakaammin sitä mieltä, että Priestin biisejä ei sovi laulamaan kuin yksi ainoa mies. Joo, itselläni tuo tuplalevy ja ei, ei vaan toimi. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Jormaz 10.03.2005 00:14:53 | |
---|
Kyllä Halford nykyisellään äärimmäisenä nahkajumalana on paljon vakuuttavampi kuin liuhulettinä. In Goth We Trust! The 666 Club #4 |
Angus 10.03.2005 00:31:05 | |
---|
Kyllä Halford nykyisellään äärimmäisenä nahkajumalana on paljon vakuuttavampi kuin liuhulettinä. Olen kyllä samaa mieltä. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
mannerheim666 10.03.2005 18:35:27 | |
---|
PAras keikka ikinä missä olen ollut. Olin aivan edessä ja fiilis loistava. korvatulpat heitin puoli välissä keikkaa helvettiin, vitut kuulosta. Vitut mistään enää koskaan |
A_rocker 10.03.2005 22:45:45 | |
---|
PAras keikka ikinä missä olen ollut. Olin aivan edessä ja fiilis loistava. korvatulpat heitin puoli välissä keikkaa helvettiin, vitut kuulosta. Vitut mistään enää koskaan Aivan, kun on nähnyt priestin ei tartte ku kusta ja kuolla. I'm screaming for vengeance |
Helvetinpartaterä 11.03.2005 23:33:31 | |
---|
Nähdä nahkahomo ja kuolla. Siinäpä vasta filosofiaa. Manavava! - Minä
"If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death." |
ozz3 12.03.2005 18:15:28 | |
---|
Näin muuten hesassa yhden m.net paitaisen häiskän, joka kavereineen piti pystyssä moshpittiä In Flamesin aikana, kukahan mahtoi olla? What do You think of the house
and the silvery moon?
Päivittäin vaihtuva video: Täällä |
THE RIPPER 12.03.2005 23:39:13 | |
---|
nii ei keltään satu löytymään kuvia tai videopätkiä helsingin keikasta(muu ku toi zoomguy) svidulla päähän! |
Wickerman 13.03.2005 18:57:35 (muokattu 13.03.2005 18:59:16) | |
---|
Jesh, Tampereella ihan eturivissä K.K.n edessä ja Hesassa alhaalla sivulla Tiptonin puolella. Olihan se aikamoista katella kun 3 metrin päässä soitteleepi ukko jonka riffejä suunnilleen joka päivä yrittää itsekkin vingutella. En kyllä mitään tulppia tarvinnut Priestin aikana. In Flamesin aikana kylläkin. Eturivissä on kyllä aivan infernaalista, meinas olla jo kolmekymppiselle äijälle liikaakin. Tampereen keikan pilas osittain osaltani huonot järkkärit jotka ei saaneet poistettua yhtä nahkapelleä siitä minun takaani, joka huitoi ja tökki kaikkia ympärillään olevia koko ajan. Taisi olla huumeissa, silmät oli ainakin sen näköiset. Minun piti lopulta lyödä sitä kyynärpäällä mahaan että rauhoittui vähän. Järkkärit kyllä näki ja sanoinkin heille että jos ette poista niin lyön. Eihän niistä järkkäreistä ollut mihinkään joten piti tintata. Keikan jälkeen kyllä mieli teki tappaa se olio ihan oikeasti, se kun onnistui melkein pilaamaan minulta Victim of changesin mikä on kuolemansynti perkele. No se siitä, muuten keikat oli kyllä rautaa. Molemmilla keikoilla kolahti ehkä parhaiten Judas Rising, Exciter, Diamonds and Rust, Riding on The Wind ja ehkä Hell Bent For Leather. Kokonaisuutena nämä oli kyllä helevetin hyviä keikkoja molemmat, tykkäsin myös soundeista, mitä nyt Tiptonin diskantti meinas välillä viiltää korvat verille. Kitaristit on kyllä yleisön suuntaan huomattavasti aktiivisempia kuin esim. Maidenin pojat. Tai johtukohan tämä vaikutelma siitä että oli eka kerta eturivissä, mene ja tiedä. Hesan keikalla joku takana istuva pyysi minua istuutumaan kun fiilistelin pystyssä...käsittämätöntä. Saatana kun sitä on näin lyhyt, kaikki minun ympäriltä sai Treellä plekun tai kapulan mutta minä jäin tietysti ilman. Aika ohuella plekulla se K.K. taitaa mättää. Kummankaan keikan jälkeen ei oikein tullut uni. No siinähän sitä vähän niinkuin yleiskunto heikkeni samalla ja eikö jo lauantaina ollutkin 40 kuumetta, mutta se on toinen juttu... |
Henko 13.03.2005 21:10:40 | |
---|
Siistiä oli kans ku ne soitti Exciterin. Tai siis Eksaitan! "Kyllä stratocaster on kitaroiden les paul". |
Helvetinpartaterä 14.03.2005 17:32:51 | |
---|
Näin muuten hesassa yhden m.net paitaisen häiskän, joka kavereineen piti pystyssä moshpittiä In Flamesin aikana, kukahan mahtoi olla? Mehän siinä Ze-Kinkin kanssa hyrrättiin.Pahoittelen jos häiritsimme muiden fiilistelyä. Manavava! - Minä
"If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death." |
ozz3 14.03.2005 18:23:39 | |
---|
Mehän siinä Ze-Kinkin kanssa hyrrättiin.Pahoittelen jos häiritsimme muiden fiilistelyä. Ei suinkaan häirinnyt! Siinähän näkyi vaan äijien asenne Fleimareita kohtaan, eikä sen näyttäminen ollut yhtään huono veto, mitä nyt pari kertaa sai teitä töniä takaisinpäin... What do You think of the house
and the silvery moon?
Päivittäin vaihtuva video: Täällä |
Pelsi 15.03.2005 16:23:50 | |
---|
Tampereen keikan pilas osittain osaltani huonot järkkärit jotka ei saaneet poistettua yhtä nahkapelleä siitä minun takaani, joka huitoi ja tökki kaikkia ympärillään olevia koko ajan. Siellä oli kyllä muuten aika passiviset järkkärit. Joku hirveän iso ukko hirveässä kännissä töni meitä muita melkein nurin, ja sille joku useastikin sanoi että "Mitä vittua! Mee helvettiin siitä!". Itse olin siis Tiptonin puolella. Kalamies #3 >-)))> |
aniks 16.03.2005 19:11:47 (muokattu 16.03.2005 19:14:21) | |
---|
Oli kova keikka vaikka In flames oli kyllä aika kökkö ja joku törppö oli oksentanut siihen mun paikan viereen. Olen kiero-mies. |
THE RIPPER 30.03.2006 12:55:50 | |
---|
Oli kova keikka vaikka In flames oli kyllä aika kökkö ja joku törppö oli oksentanut siihen mun paikan viereen. zemiä sulle :D yngwie=god=dio=god? |
zemiä sulle :D Osanotot taisivat tulla nyt noin vuoden myöhässä. Descartes - "To be is to think"
Sartre - "To be is to do"
Sinatra - "Do be do be do" |
Angus 30.03.2006 15:05:19 | |
---|
Kiitti näin tärkeästä nostosta... "Judas Priest threadi keikat-osiossa nostettu... vittu oliskohan ne taas tulossa Suomeen?" = pienehkö pettymys. Rock 'N' Roll! |
Helvetinpartaterä 31.03.2006 14:30:11 | |
---|
Kiitti näin tärkeästä nostosta... "Judas Priest threadi keikat-osiossa nostettu... vittu oliskohan ne taas tulossa Suomeen?" = pienehkö pettymys. Nythän ne ovat uutta levyä vääntämässä, joten tuskinpa niistä vähään aikaan mitään kuullaan. Mutta eiköhän sen kiertueilla täällä käväise, tai vähintään jossain naapurimaassa. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |