Aihe: tosi laulaja
1 2 3
jog-bar-og
29.03.2006 01:10:30
Oho. Ihanko tosissas? Sieltä kurkusta ei kyllä minun mielestä tule enää nykyään muuta kuin epämääräistä rääkymistä joka fraasiin. Maneerit on päässeet vähän turhankin kanssa valloilleen, ehkä se sitten yrittää liikaa olla tosi rock. Suoraan, huojumattomaan ja puhtaampaan ääneen Kirka ei ole minun mielestä pystynyt enää aikoihin... Se jos mikä on hyvän laulajan merkki, jos vuosien kirkumisen jälkeen pystyy vielä vetämään voimakkaasti ja puhtaasti, ilman sitä säröä.

Nohoh, Kirkahan on laulupalstan vakiovastaus elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen muuhun sellaiseen :)
"It's not over till the tremulant sings"
oulukyllosa
29.03.2006 10:18:38

Gibbonsin Billy, Fogertyn John ja Pettyn Tom vaan parantavat vanhetessaan.

Ei perhana, kyllähän se Fogertyn ääni oli ja meni pitkälti Creenedencen mukana,tosin Blue Ridge Rangersilla samaa tasoa ehkä heti CCR:n hajoamisen jälkeen....Centerfieldin jälkeen sitten ei oo sitä viimeistäkään soundia enää ollu.
-play some skynyrd, man!-
insight
30.03.2006 16:07:52

mutta david coverdale on kurko....ootteko kuullu starkers in tokio levyä? -97 vetävät vanderbergin kanssa pikkuyleisöille akustisesti kymmenen biisin keikkoja ja se ääni on ku suklaata söis.....

Jos olit 97 kulttuuritalon keikalla Whitesnakea katsomassa, niin mä olin se, joka pääsi sanomaan Coverdalen mikkiin "Salmiakkikossu" kun se sen mikin mun suun eteen tökkäs =)
zaahrock
31.03.2006 08:56:00
Jos olit 97 kulttuuritalon keikalla Whitesnakea katsomassa, niin mä olin se, joka pääsi sanomaan Coverdalen mikkiin "Salmiakkikossu" kun se sen mikin mun suun eteen tökkäs =)

no en ollu, ku en ollut vielä "valaistunut rockin alttarilla"....
Mesikehrääjä
31.03.2006 23:58:50
Steven Tyler
insight
02.04.2006 01:54:22
Starshipissä on myös loistava laulaja, jota kukaan ei koskaan mainitse hyvien laulajien listassa. Vähän niinkuin toi Lou Gramm.
pammaus
06.04.2006 21:12:14
Koko kansan Kantri Helena on pysynyt ihan saman äänisenä. Euroviisuajoista ulkonäkökin on parantunut. =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)