jyrildo 28.03.2006 13:23:55 | |
---|
Vaikea vaikea valinta edessä, enkä löytänyt yhdestäkäään Helsingin soitinliikkeestä tuota jälkimmäistä, eli k-customeita! Mutta joo heittäkää jos tiedätte vähän kokemuksia näistä pelleistä. Onko jompikumpi ehdottomasti parempi rockiin? Tiedättekö levyjä tai ääniklippejä (muu kuin zildjianin kotisivuilla) joilla/joissa kyseisiä peltejä käytetään? Kaikki yleinen informaatio ja oman käden kokemus luetaan kaikki mielenkiinnolla. |
wavelength 28.03.2006 13:38:19 | |
---|
Molemmat ovat huippiksia soundiltaan, joten valinta on pakko tehdä oman kuulokuvan perusteella. En tiedä mistä puhun. |
Buusteri 28.03.2006 14:06:29 (muokattu 28.03.2006 14:09:33) | |
---|
14" Koot omistin kerran. Yllättävää kyllä, olivat melkoiset rokkipellit. Viimeistely oli brilliant. Vaihdoin pois kun olivat hiukan liian rock, tilalle quick beat. K customia olen joskus liikkeessä testaillut. Erittäin makeasoundiset pellit, maksavat vaan jo aika lailla. Eivät lähellekkään niin hevit mitä perus K:t. EDIT: Ja tosiaan vaikka perus Koot ovat paksummat jne. eivät ne välttämättä ole suoraan paremmat rokkiin. Aika pitkälle makuasia. Menee ne hevit vaikka thinneillä 13". tsääs |
Nito 28.03.2006 14:57:54 | |
---|
Perus K haitsu on yllättävän paksu ja painava. Volyymiä kyllä lähtee, mutta sointi on tumma. K haitsussa on polkiessa erottuva "chick". Mielestäni sopii hyvin rokkiin sekä hyvin moneen muuhunkin musiikkityyliin. Itse omistan K haitsun. K Custom Dark haitsu on puolestaan huomattavasti ohuempi kuin K haitsu. Volyymiä lähtee ehkä vähän vähemmän ja sointi on vielä tummempi ja "kihisevämpi" kuin K haitsussa. Sopii moneen musiikkityyliin, myös rokkiin. Kuten jo aiemminkin moneen kertaan todettu, on täysin makuasia, kumpi sopii paremmin rokkiin. Sanotaan nyt vielä, että Greg Bissonette on vannoutunut K haitsun käyttäjä ja muistaakseni Anssi Nykänen soitti Pentti Hietasen rokkikeikan K Custom haitsulla. Eli kannatusta löytyy molemmille rokinkin soitossa. =) "Mies löi naista ja sitten nais miestä" / Tilanneselvitys Terminator 3:sta |
Analuuk 28.03.2006 15:59:36 | |
---|
Komppaan edellisiä. Itse vaihtaisin omat K haikkani K customiin, mut on noi perus Kootkin kyllä oikein mainiot. Selkeä mut tumma soundi. Polkusoundi on aivan mahtava! Soivat mielestäni vaan turhaan lujaa... Parhaimmillaan studiossa beattihommissa. Tsekkaa http://www.mikseri.net/-lintu- ja anna palautetta! |
hollmi-5 28.03.2006 16:03:25 | |
---|
Olen todella tyytyväinen K-Custom Darkeihini. Yhden keikan vedin Nykäsen setillä, jossa ko. pellit oli kiinni. Pakko oli ostaa itsellenikin. Perus K on minun makuuni hiukan paksu pari. Hyväsoundinen sekin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Komppaan edellisiä, puolitoista vuotta olen K-Custom Darkit omistanut ja soundi on kyllä varsin maukas. Sopivat minun makuun perus K:ta paremmin juuri siitä syystä että hain tummaa soundia. Traditional grip!! |
huuppve 03.04.2006 23:39:46 | |
---|
Suosittelen k- custom darkkeja. Ollut n. 5 kk käytössä kyseiset pellit ja saundi vain paranee. Jotkut väittivät että haitsut pitää "sisään ajaa" ennen kuin ne rupee pelittämään. Rupeen uskomaan siihen väittämään. Rokken roll |
hollmi-5 04.04.2006 07:47:36 | |
---|
Ollut n. 5 kk käytössä kyseiset pellit ja saundi vain paranee Soundi paranee vielä pitkään. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |