Aihe: Tilaisko joku mulle plugit?
1
Cirya
25.03.2006 21:55:14
Oliskohan täällä ketään espoolaista ystävällistä henkilöä, joka voisi tilata minulle cdon.comista Kossin sparkplug -kuulokkeet. Itellä kun ei ole ikää, enkä halua sitä ruveta vääristelemään, vaikka olisikin mahdollista. Suomessa nuo tuntuvat maksavan about 30e joka puolella toimituksineen, enkä ihan sellaista uhrausta viittisi tehdä, kun en ole moisia edes kokeillut. Voin vaikka tarjota kahvit jälkeenpäin? :D
Jaska
25.03.2006 22:01:06
Oliskohan täällä ketään espoolaista ystävällistä henkilöä, joka voisi tilata minulle cdon.comista Kossin sparkplug -kuulokkeet..

Ei ketään huoltajaa löytyis?
Cirya
25.03.2006 22:03:03
Ei ne haluu pistää henkilötietojaan "kaikenmaailman nettiroistoille" :D tähän on tultu..
Youni
25.03.2006 23:27:19
Ei ne haluu pistää henkilötietojaan "kaikenmaailman nettiroistoille" :D tähän on tultu..

No voi hitto. Sanot vaan niille, että nimeä alle. On sullakin epäluuloiset vanhemmat! Sehän on Pohjoismaiden suurin nettilevykauppa.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
south_of_heaven
26.03.2006 01:08:47 (muokattu 26.03.2006 01:11:51)
Eli nää kuulokkeet painottaa bassoa PALJON. Ei siis sovi melodisempaan tms musiikkiin. Laulu ja melodiat siis hautautuu basson alle.
tulppaosat hukkuu, mutta niitä on 2 varakappaletta paketissa.
Eristää hyvin ääntä, joten kannattaa olla varovainen liikenteessä.
Hyvä hinta-laatu suhde kuitenkin mun mielestä.

helvetti ku tein tästä äskön pidemmän tekstin ja onnistuin poistamaan sen :( mutta pistin tähän oleellisimmat asiat niistä kuulokkeista.

edit. otsikko sopii rumpupuolelle jos plugi-sanasta poistaa P-kirjaimen :)

edit.2 ja kun tota sun musamakuas kattoo, niin miettisin vielä onko ne sitten nämä jotka kannattaa ostaa.
ilmoitti South_of_Heaven
Cirya
26.03.2006 12:53:19
Njahas, nyt tärppäs! Eli lukkoa tälle mun puolesta. Ja kiitoksia noista kokemuksista, enköhän nämä kumminkin hanki, kun noin halvalla lähtevät. Ottaa sitte vaikka equlla vähä bassoo veke, jos alkaa mennä puuroksi..

eli lukkoa!!!
wavelength
26.03.2006 13:05:28

Joo-o, näin siinä käy, kun muutenkin tietämättömiä ihmisiä pelotellaan nettihuijauksilla. Siinä ei auta selittelyt vuosikausia toimineiden nettikauppojen luotettavuudesta...
En tiedä mistä puhun.
xerxes
26.03.2006 20:47:55
Oliskohan täällä ketään espoolaista ystävällistä henkilöä, joka voisi tilata minulle cdon.comista Kossin sparkplug -kuulokkeet. Itellä kun ei ole ikää, enkä halua sitä ruveta vääristelemään, vaikka olisikin mahdollista. Suomessa nuo tuntuvat maksavan about 30e joka puolella toimituksineen, enkä ihan sellaista uhrausta viittisi tehdä, kun en ole moisia edes kokeillut. Voin vaikka tarjota kahvit jälkeenpäin? :D

Verkkokaupan hinta 23,90 ja noutamalla kulut 0 ekee. Siis nuo spark plugit. Vanhat the plugit on sen kolmisen kymppiä. Taitaa tulla kalliimmaksi tilailla cdonista...
Relax.
thaazan
26.03.2006 21:04:01
Verkkokaupan hinta 23,90 ja noutamalla kulut 0 ekee. Siis nuo spark plugit. Vanhat the plugit on sen kolmisen kymppiä. Taitaa tulla kalliimmaksi tilailla cdonista...

Cdonnissa sparkit 19.90 posteineen. Näytti vaan olevan väliaikasesti loppu.
J. Cool
28.03.2006 11:47:35

missään tänhintasissa korvanapeissa ei oo tasot kohdallaan. ite vähän hämmästyin, miten eriltä kuulostaa ku stereoissa, mutta kyllä noihin tottuu. ja mahtavat liikenteessä, kunhan on tosiaan tarkkana. huippuostos oli. spark 2:ssa olis sellane mute-nappi, mut sitä ei suomesta varmaan vieläkään saa...
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)