Mazzola 21.03.2006 17:06:04 | |
---|
Duoda duoda, missähän kannattaisi asioida, jos haluan hienosäädättää(onpa vänkä sanaväännös) kitarani. Tuntuu kuin kaikki ei olisi ihan kohdillaan, varsinkin ylä E-kieli "värisee" soitettaessa oudosti. Niin ja asun Turussa. Kiitokset jo etukäteen mahdollisista vinkeistä mihin voisin kitarani viedä ammattilaisen hoiviin. Ei jaksa tähän vääntää mitään....vaan väänsinpä vaan. |
w the greatest 21.03.2006 18:58:14 | |
---|
Onnea nerokkaan otsikon puolesta! Kissa vieköön. |
Onnea nerokkaan otsikon puolesta! Onnea nerokkaan kommentin puolesta. -------- Itse lähtisin kyselemään lähimmästä soitinliikkeestä (JOS) en säätäisi tapani mukaan itse. "you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin.
Sormet lähtee soundista. |
w the greatest 21.03.2006 19:07:58 | |
---|
Onnea nerokkaan kommentin puolesta. Kiitos. Kissa vieköön. |
slamen 21.03.2006 19:08:08 (muokattu 21.03.2006 20:07:59) | |
---|
Vieppä vaikka tuonne Huimaan Lumoukseen. Se on siinä Yliopiston kadulla. Itse asion siellä ja ihan asiallista jälkeä teki. Edit: on liikkeellä sivutkin : http://www.huimalumous.fi/ |
Mazzola 21.03.2006 21:50:31 | |
---|
Myönnetään, että tuli kenties otsikon kanssa hieman möhlittyä. Sorry siitä. Kiitokset kuitenkin vastaamaan viitsiytyneille, arvostan. Taidanpa käväistä tuolla Huimassa Lumouksessa... Ei jaksa tähän vääntää mitään....vaan väänsinpä vaan. |