Aihe: Old Cock (Lappeenranta)
1
Guitar Hero
10.03.2006 13:15:06
+ Nimi Old Cock
+ Sijanti Lappeenrannan keskusta, kirjastoa vastapäätä
+ Aukioloajat 12-03(?) melkeinpä joka päivä
+ Koko 2 kerroksessa, bändit alakerrassa. Molempiin noin 100-200 paikkaa
+ Arvioita keikansaantimahdollisuksista pe-la aina livemusiikkia, perusbändejä bluesista melodiseen metalliin. Elikkäs keikansaantimahdollisuudet hyvät. Nimibändit torstaina tai sunnuntaina.
+ Tekniikka Talosta löytyy tilaan riittävät pa:t. valot olivat jossain vaiheessa rikki, en tiedä onko korjattu.
+ Lava & backstage "Lavaa" ei ole. bändi soittaa samassa tasossa katsojien kanssa. Ahdasta voi tulla varsinkin isommalla kokoonpanolla.
+ Ruokailumahdollisuus Ruokailu ilmeisesti järjestyy, jos tajuaa sopia ennakkoon.
+ Roudaus Takapihan kautta suoraan alakertaan.
+ Yleisökuvaus juoppoja kantapeikkoja, pubiruusuja, keski-ikäisiä lättäjalkoja, ehkä jopa opiskelijoita/nuoria.
+ Hyvää Omistajan ennakkoluuloton bändinottopolitiikka, livemusiikin paljous, mukava henkilökunta.
"Jumalaut mä oon out"
John Jason.
15.03.2006 12:03:46
2004 tuli käytyä keikalla, eikä oo mitään valittamista paikasta. Siel oli ihan hillittömän hyvä meininki silloin!
"I´m the LizardKing I can do anything"
petem79
15.03.2006 21:47:29
Vois mennä keikalle jo pelkän baarinnimen perusteella :)
Juustosnackseista sormet tuppaa jäämään ikävän tahmeiksi
Guitar Hero
20.03.2006 17:34:27
Soveltuuko paikka akustiselle duolle?

sata kertaa paremmin, kuin industrialdeathmetalsekstetille
"Jumalaut mä oon out"
Numbie
30.03.2006 14:59:49

Old Cockin omistaja on avannut Savonlinnaan The Rocks-nimisen kapakin joka näkyy noudattelevan samanlaista musapolitiikkaa. Kirjoittelen raporttia kunhan saan asiasta enemmän tietoa.
Guitar Hero
30.03.2006 15:14:22
Old Cockin omistaja on avannut Savonlinnaan The Rocks-nimisen kapakin joka näkyy noudattelevan samanlaista musapolitiikkaa. Kirjoittelen raporttia kunhan saan asiasta enemmän tietoa.

jeh ja seinillä on julisteita, jotka ei olleet sieltä halvimmasta päästä ;)
Come to the dark side. We have cookies
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)