Aihe: Old Cock (Lappeenranta)
1
Guitar Hero
10.03.2006 13:15:06
+ Nimi Old Cock
+ Sijanti Lappeenrannan keskusta, kirjastoa vastapäätä
+ Aukioloajat 12-03(?) melkeinpä joka päivä
+ Koko 2 kerroksessa, bändit alakerrassa. Molempiin noin 100-200 paikkaa
+ Arvioita keikansaantimahdollisuksista pe-la aina livemusiikkia, perusbändejä bluesista melodiseen metalliin. Elikkäs keikansaantimahdollisuudet hyvät. Nimibändit torstaina tai sunnuntaina.
+ Tekniikka Talosta löytyy tilaan riittävät pa:t. valot olivat jossain vaiheessa rikki, en tiedä onko korjattu.
+ Lava & backstage "Lavaa" ei ole. bändi soittaa samassa tasossa katsojien kanssa. Ahdasta voi tulla varsinkin isommalla kokoonpanolla.
+ Ruokailumahdollisuus Ruokailu ilmeisesti järjestyy, jos tajuaa sopia ennakkoon.
+ Roudaus Takapihan kautta suoraan alakertaan.
+ Yleisökuvaus juoppoja kantapeikkoja, pubiruusuja, keski-ikäisiä lättäjalkoja, ehkä jopa opiskelijoita/nuoria.
+ Hyvää Omistajan ennakkoluuloton bändinottopolitiikka, livemusiikin paljous, mukava henkilökunta.
"Jumalaut mä oon out"
petem79
15.03.2006 21:47:29
Vois mennä keikalle jo pelkän baarinnimen perusteella :)
Juustosnackseista sormet tuppaa jäämään ikävän tahmeiksi
kkaarre
20.03.2006 11:52:22
Soveltuuko paikka akustiselle duolle?
En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään.
Guitar Hero
20.03.2006 17:34:27
Soveltuuko paikka akustiselle duolle?

sata kertaa paremmin, kuin industrialdeathmetalsekstetille
"Jumalaut mä oon out"
Numbie
30.03.2006 14:59:49

Old Cockin omistaja on avannut Savonlinnaan The Rocks-nimisen kapakin joka näkyy noudattelevan samanlaista musapolitiikkaa. Kirjoittelen raporttia kunhan saan asiasta enemmän tietoa.
Guitar Hero
30.03.2006 15:14:22
Old Cockin omistaja on avannut Savonlinnaan The Rocks-nimisen kapakin joka näkyy noudattelevan samanlaista musapolitiikkaa. Kirjoittelen raporttia kunhan saan asiasta enemmän tietoa.

jeh ja seinillä on julisteita, jotka ei olleet sieltä halvimmasta päästä ;)
Come to the dark side. We have cookies
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)