Aihe: Formula 1 - kausi 2006
1 2 3 4 59 10 11 12 1331 32 33 34 35
Tikru.
19.03.2006 10:41:59
Kaksoiskansalaisuuttako meinaat?

Nico ei asu suomessa, eikä hän edes puhu suomea.

Kyllä minäkin pidän siskojani siskoinani, vaikka meillä onkin eri isät.
Harmillisesti meni kisa, alun jälkeen melkein jonossa ajoivat.. Villeneuvelle kaks pistettä, hienoa! Plääh.
"Allekirjoitusmateriaalia." -qlqnen
Sinap
19.03.2006 10:49:08
Eipä tuo tipping pahasti menny...jos oikein osaan noita pisteitä laskea niin 24 pointsia pitäs tulla :D alonson ja buttonin sain oikeille palleille! Yeah!
"Siinähän se tuubi onkin."
Tympee Huttunen
19.03.2006 10:49:30 (muokattu 19.03.2006 10:52:09)
Tylsä kisa. Hyvä, että voitto meni Fisichellalle. e: Mulla meni F1-tipping ihan reisille.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT.
Jani The Rock
19.03.2006 10:52:31

Fisichellalle soi kyllä voiton, mutta muuten tylsä kisa. Mutta niin vaan Alonsolla on jo 18 MM-pistettä...
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Corpsegrinder
19.03.2006 10:57:58 (muokattu 19.03.2006 11:04:52)
Yhden stopin taktiikka näyttää olevan varsin toimiva. Viime kisassa kimi nousi viimeseltä sijalta kolmoseksi ja tänään Massa nousi toiseksi viimeiseltä sijalta kuudenneksi.

E: Eikun viidenneksi.
Jääkiekko on paskimmillaankin parasta
Quark
19.03.2006 11:00:13
Yhden stopin taktiikka näyttää olevan varsin toimiva. Viime kisassa kimi nousi viimeseltä sijalta kolmoseksi ja tänään Massa nousi toiseksi viimeiseltä sijalta kuudenneksi.

Massa oli viides.

Pari osumaa tuli F1tippingistä, mutta aika vaikea noita on kyllä arvailla näin alkukaudesta.
They lock me in the cellar and feed me pins!
Sinap
19.03.2006 13:17:14
Pari osumaa tuli F1tippingistä, mutta aika vaikea noita on kyllä arvailla näin alkukaudesta.

Jatkossa täytyy kyl laittaa yllätysnimiä aika-ajoveikkauksiin. Näyttää nuo bensamäärät sotkevan kärjen järjestystä. Milloin nuo tippingsivut päivittyy?
Quark
19.03.2006 13:46:01 (muokattu 19.03.2006 13:47:06)
Milloin nuo tippingsivut päivittyy?

Eiköhän ne tässä iltapäivän aikana päivity.

Jatkossa täytyy kyl laittaa yllätysnimiä aika-ajoveikkauksiin. Näyttää nuo bensamäärät sotkevan kärjen järjestystä.

Jep, aika-ajosta ei tullut yhtään osumaa. Kisasta osui Buttonin kolmas sija ja Saton jumbosija.
They lock me in the cellar and feed me pins!
Sinap
19.03.2006 13:52:57
Jep, aika-ajosta ei tullut yhtään osumaa. Kisasta osui Buttonin kolmas sija ja Saton jumbosija.

Katos..enpä hokassu..mullakin oli sato viimisenä..tämähän sujui yllättävän hyvin. Satoa kannattaa näemmä veikata viimiseks. Yleensä se töppäilee, mut jos auton saa vielä liikkeelle ni ajaa kyl kisan loppuun testimielessä.
sellisti
19.03.2006 20:07:14
Ei jösses tuota Oskari Saarta, että VOI OLLA HUONO SELOSTAJA.

Menee hermo.

Nico EI ole suomalainen. Muutenkin puhuu mitä sattuu. ÄH!

"Fernando Alonsolla on nyt hyvä meno päällä, mutta hän on kuitenkin vielä yksitoista sekuntia jäljessä kärjessä ajavasta tallikaveristaan Fernando Alonsosta."
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
aikavaikea
19.03.2006 20:14:27
Mustakari Kekelle: "Miten luulet käyvän kisan alussa, kun kaikki kaasuttavat ruuduistaan täydellä vauhdilla kohti ensimmäistä ruutua?".
E: Ei yhtään mitään.
JCM
20.03.2006 00:01:24

Mä olin 3. Advenionetin veikkauksessa Malesian osalta.. 48 pisteellä.

8. kokonaistilanteessa. Meni paremmin kuin luulin.. harmittaa ku tuo toinen jäi väliin.. prkl!
Kimmo72
20.03.2006 03:16:23
Aika kummallista vormula-asiantuntijaa (tarkoitan siis Mustakaria ym.) kun eivät kukaan huomannut, että Montoyan vasen peili lähti kävelemään. Tätä odotin enemmänkin Rellun tiimian autoista, kun ne heiluvat niin. No nythän heilui myös Montoyn peili, ja kaverin kanssa sanottiin, että kohta lähtee toi peili.

No niinhän se lähti. Mutta missään ei (vielä en ole huomannut) ole mitään asiaa siitä. Eli Mäkki ei vaan pysy kasassa. Oli sitten moottori, hydrauliikka tai muut osat (peili)

Ei ne prkl osaa rakentaa autoa, joka pysyy kasassa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Juzzu
20.03.2006 06:54:11
No mitä voi odottaa selostuksen laadulta kun lähetys tulee Mtv3 -kanavalta. Kolmosen F1-kokonaispaketin laadukkuudessa on se hämäävä tekijä, ettei kuva eikä ääni ole mtv3:n omaa aikaansannosta (onneksi) ja tämä antaa ensivaikutelma laadukkaasti ohjelmasta. Mutta onneksi selostus ja F1 -tiimin omat insertit tuovat tehokkaasti esille missä oikein mennään loppupelistä. En muista koskaan kuulleeni kolmosen minkään toimittajan, edes uutistoimittan, lausuvan oikein joitain lukumääriä. Esim. "Räikkönen tienaa ensi kaudella viisi viiva seitsemän biljardia" vrt. "Räikkönen tienaa ensi kaudella viidestä seitsemään biljardia".

Olisi mukava kuulla Nelosen ja/tai Eurosportin moottoripyöräselostajia vormuloiden parissa. Ainakin kaiken maailman hölmöilylapsukset jäisivät pois ja tarkkasilmäisempiäkin ovat.
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
Tympee Huttunen
20.03.2006 08:53:43
Mä olin 3. Advenionetin veikkauksessa Malesian osalta.. 48 pisteellä.

8. kokonaistilanteessa. Meni paremmin kuin luulin.. harmittaa ku tuo toinen jäi väliin.. prkl!

Katoinkin, että olipas siinä jotenkin tuttu nimi.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT.
cubasisti
20.03.2006 12:46:08
Esim. "Räikkönen tienaa ensi kaudella viisi viiva seitsemän biljardia"

Kieli muuttuu.
Deadline tekee mestarin.
Sinap
21.03.2006 13:22:58
MTV3

Tämän kauden luotettavin V8-moottori on ollut McLarenin käyttämä Mercedes, joka on ainoana V8-moottorina kestänyt kauden molemmat viikonloput ilman ongelmia. Renault, Ferrari, Toyota, Cosworth, BMW ja Honda ovat kaikki kärsineet vähintään yhden moottorinvaihdon tai moottoririkon alkukauden aikana.

Tämä fakta sai minut hörähtämään ääneen. :)
Jani The Rock
21.03.2006 13:28:48

Taas yritetään sensaationkäryä MTV:n tekstiteeveessä... "Webber kritisoi Rosbergia"! Ihan niinkuin se olis haukkunut sen maanrakoon. Kunhan totesi, että lähellä käytiin lähdön jälkeen.
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Tikru.
21.03.2006 14:00:10
Tämä fakta sai minut hörähtämään ääneen. :)

Jep, kyllähän moottori on kestäny mutta miten on ripustuksien ja muiden kanssa, sähkövioista ja muista puhumattakaan. Voihan hanuri. :)
"Allekirjoitusmateriaalia." -qlqnen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)