M-Juhana 16.03.2006 10:09:07 | |
---|
Jee jee, munsta on näköjään tullut "arvostettu VIP asiakas"... tuli meiliin kovia tarjouksia (tilasin Mafia boxin). Onko muille tullut VIP matskuja? Mä ! RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
aikavaikea 16.03.2006 10:30:01 | |
---|
Onko muille tullut VIP matskuja? Juu, tuli tuo sama ja joskus aiemminkin olen jonkun VIP-tarjouksen saanut. Tosin silloinkaan en käyttänyt hyväkseni, kun ei ollut mua kiinnostavaa tavaraa. Ei innosta StarWarsit, ja mafiat vielä vähempi. Tuossa 7-vuotissynttäritarjouksissa on hyvää matskua, sieltä pitää tilata levyjä kyllä. What's the ugliest part of your body? |
Torniojaws 16.03.2006 11:21:21 | |
---|
Samoin tuli tuo VIPpi. Ei innosta oikein tilata mitään DVD:tä tuolta kun kannet ovat svenskaksi. |
Flow 16.03.2006 11:26:37 | |
---|
Hyvä systeemi tuo Vip. Myydään roska kanta-asiakkaille. Mullekkin tuo tuli... “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
carnation 16.03.2006 12:04:32 | |
---|
Juu, tuli VIP, mutta ei siinä ollut mitään mielenkiintoista. "The lights are dimmed and once again the stage is set for you."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
MadMatt 16.03.2006 16:59:30 | |
---|
Sais nuo vip edut olla enemmän vapaavalintaisia. Vuodenvaihteessa tuli myös joku vip tarjous, siinäkään ei ollut mitään kiinnostavaa. |
aleksi 16.03.2006 18:55:33 | |
---|
Vip tuli, muttei siinä kyllä mitään kelvollista näyttänyt olevan. Tilauksessa sen sijaan on vaikka mitä kuumaa kamaa, joista esimerkkinä mainittakoon kaikkien aikojen parhaimpiin komediasarjoihin lukeutuvan Arrested Developmentin eka kausi naurettavaan 22 euron hintaan. "Open hands to the wind." |
carnation 16.03.2006 19:04:37 | |
---|
Cdon.comissa Lostin eka kausi muhkeana dvd-boxina 32.95 e, ostakaa. "The lights are dimmed and once again the stage is set for you."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
hjukke 16.03.2006 19:07:39 | |
---|
Cdon.comissa Lostin eka kausi muhkeana dvd-boxina 32.95 e, ostakaa. Oho, tuo on tuohon Anttila/Free Record Shop - vajaaseen viiteenkymppiin verrattuna järkevän hintainen. Ai niin mutta ne saaketin ruotsalaiset kannet.. vai olisko siinä enkkukannet kuitenkin? "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
carnation 16.03.2006 19:12:00 (muokattu 16.03.2006 19:13:40) | |
---|
Oho, tuo on tuohon Anttila/Free Record Shop - vajaaseen viiteenkymppiin verrattuna järkevän hintainen. Ai niin mutta ne saaketin ruotsalaiset kannet.. vai olisko siinä enkkukannet kuitenkin? Enkkukannet on tuossa. Takakannen spekseissä ei mainita suomenkielisiä tekstejä, mutta sellaiset kuitenkin löytyvät. Eli jos tilaatte, niin älkää pelästykö kotelon puutteellisia tietoja. Todella halpa kuitenkin tuo boxi, kannattaa ihmeessä ostaa ellei jo taloudesta löydy. Kohtuu pitkäkin vielä, 18 tuntia täyttä asiaa. "The lights are dimmed and once again the stage is set for you."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
sellisti 16.03.2006 23:11:50 (muokattu 16.03.2006 23:13:08) | |
---|
Jee jee, munsta on näköjään tullut "arvostettu VIP asiakas"... tuli meiliin kovia tarjouksia (tilasin Mafia boxin). Onko muille tullut VIP matskuja? Ei helvetti, mä en haluis että noikin menee siihen Valittujen Palojen mielistelylinjalle. Vuoden verran tilasin sitä lehteä, yhtäkään asiakastuotetta en ostanut, ja silti tuli vaikka kuinka monta kirjettä, jossa kerrottiin että "kuulut asiakaskuntamme arvostetuimpaan 10%:iin." Millä v*tun perusteella? Tota amerikkalaista kusetusta on jo markkinoilla ihan tarpeeksi, ei cdon:in tarttis enää samaan alentua. Meinaan, en minäkään nyt niin hirveästi sieltä ole tavaraa tilaillut ja silti mullekin tuli tuollainen VIP-maili. Mikäs siinä, voihan se paikkansakin pitää, mutta ihmettelen kyllä jos ihan vilpittömästi tällaista väitetään. Tänä vuonna en ole tilannut vielä mitään. Jos sillä pääsee VIP-asiakkaaksi niin taitaa firmalla mennä sitten kehnosti. Vähän tuntuu asiakkaiden arvostelukyvyn aliarvioinnilta tuollainen. E. Siis alennukset on ihan OK ja hyvä juttu. Vähän vaan tuntuu falskilta tuollainen mielistely. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
mrk 17.03.2006 00:47:46 | |
---|
Cdon.comissa Lostin eka kausi muhkeana dvd-boxina 32.95 e, ostakaa. Kiitos tiedosta. Hypistelin tuota tänään kaupassa, mutta onneksi en ostanut. Nyt lähti heti tilaukseen "Short On Long Term Goals" |
mathias 17.03.2006 02:27:31 | |
---|
Eikä Simpsoneiden 1. tuotantokausikaan ole kallis, vain 20,95e. |
ruuvimeisseli 18.03.2006 18:56:37 | |
---|
Mitenkäs se meni, paljonko levyjä piti vähintään tilata kerralla että tulisivat jykevämmässä paketissa ehjinä? |
Cathi777 18.03.2006 20:05:33 | |
---|
Mitenkäs se meni, paljonko levyjä piti vähintään tilata kerralla että tulisivat jykevämmässä paketissa ehjinä? No ei se kyllä toimi yhtään paremmin kuin kuplamuovikaan. Useimmiten on ollut levyjä rikki juuri silloin, kun tulivat niissä hemmetin pahvikoteloissa. Kuplamuovissa säilyvät paremmin. Only pop music can break my heart... |
MadMatt 18.03.2006 20:22:12 (muokattu 18.03.2006 20:25:02) | |
---|
Mitenkäs se meni, paljonko levyjä piti vähintään tilata kerralla että tulisivat jykevämmässä paketissa ehjinä? Viimeksi tuli 3 levyä pahvissa. sitten tuli 4 levyä kuplamuovikirjeessä. Isompia eriä (yli 5 levyä) on tullut kahdessa kuplamuovikirjeessä, eli täysin sattumanvaraista pakkaamista. Oon tilannut cdonista yhteensä about 20 tilausta ja kaikki leffaboxitkin tungetaan kuplamuovipusseihin. |
gandar 18.03.2006 21:21:42 (muokattu 18.03.2006 21:22:07) | |
---|
Aletarjousta oli taas riittämiin. Harmi vain, että suurin osa kiinnostavista alelevyistä löytyy jo hyllystä, muuten olisi päivärahat menneet hyötykäyttöön. Ja VIP-tarjous tuli niin kaikki levyostokset CDONiin keskittäneelle allekirjoittaneelle kuin yhteensä yhden tilauksen tehneelle äidillenikin, että se siitä. Ceci n'est pas une signature |
JTS 18.03.2006 22:21:19 | |
---|
Mitenkäs se meni, paljonko levyjä piti vähintään tilata kerralla että tulisivat jykevämmässä paketissa ehjinä? Mun tilaukset ovat viime aikoina tulleet sellaisessa pitkässä pahvipakkauksessa, joka ei vahingossakaan mahdu postilaatikkoon. Kerrostaloasunnon postiluukusta se varmaan kyllä mahtuu. Tällöin ovat kannet aina olleet ehjinä. Niin, semmoisia viiden-kuuden levyn tilauksia olen tehnyt. - |
papitsu 19.03.2006 15:22:23 | |
---|
24 season 1 boksi, 20.95!! Ruottikannet mutta mitä väliä. Äitin rahoilla tilaukseen. THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9 |
24 season 1 boksi, 20.95!! Ruottikannet mutta mitä väliä. Äitin rahoilla tilaukseen. Mikä vittu toi juttu on, että nykyään tuolla cdonissa on kaikissa ruottikannet?!?? |