Milkop 12.03.2006 14:29:23 (muokattu 12.03.2006 14:34:29) | |
---|
http://sanajaylistys.org/foorum/viewtopic.php?t=4183 Jumala parantaa jopa videoita katselemalla ja kuuntelemalla :D Edit: Menee kyllä melko off-topikiksi. Edit2: Vielä paranee: http://sanajaylistys.org/foorum/viewtopic.php?t=3794 Pakko pistää vielä tämä, rupesi oikein ahdistamaan kuin luin: Lapsen isä ja äiti jopa tukivat Halloween-kamalla poikansa kiinnostusta. Päiväkerhossa, esiloulussa ja koulussakin hän leikki pelkästään noitaleikkejä, joista muut pojat eivät olleet kiinnostuneet. Ts. lasten maagisten piirrosohjemien kautta hän johdattui pimeyteen ja noituuteen ja on siellä yhä! |
Tympee Huttunen 12.03.2006 14:39:21 | |
---|
:D Liettualaiset hallitsevat homman. Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
ANtTIKRISTUS 12.03.2006 16:52:58 | |
---|
Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
Mohla 13.03.2006 08:33:58 | |
---|
On kyllä selväksi vitsiksikin niin surkea veto, että ei voi kuin ihmetellä mitä liettualaisten päässä liikkui kun äänestivät tuon tämän vuoden ehdokkaakseen. Että ei Suomi tänä vuonna ainakaan viimeiseksi ole jäämässä. Toisaalta nuo vitsibiisit ovat joskus valitettavasti menestyneetkin. Varsinkin tuo video on kyllä sellaista katsottavaa, että siitä toipuminen ottaa aikansa. Huh. Minuuttia pitempään en pystynyt edes minä katsomaan... No, ihan sama miten tuo menestyy euroviisuissa (katsotaan vaan niin Lordi jää noiden jalkoihin) mutta nuo miekkoset nauravat koko matkan pankkiin Liettuassa... Toisaalta, tuonhan voi myös ajatella olevan Liettualta sellainen mielenilmaus keskisormipystyssä koko euroviisu-touhua kohtaan. Koko euroviisut on sen verran naurettavaa puhaa, että oikeastaan Liettua pilkkaa tuolla biisillä enemmän euroviisuja kuin häpäisisi itseään. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
aivokuolio 13.03.2006 09:16:32 | |
---|
Toisaalta, tuonhan voi myös ajatella olevan Liettualta sellainen mielenilmaus keskisormipystyssä koko euroviisu-touhua kohtaan. Koko euroviisut on sen verran naurettavaa puhaa, että oikeastaan Liettua pilkkaa tuolla biisillä enemmän euroviisuja kuin häpäisisi itseään. Näin minäkin asian ymmärsin. Ei haittaa vaikka menee rotkoon, kunhan menee lujaa! 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Jay Zero 13.03.2006 11:31:27 | |
---|
Joku ulkomainen pastori "kaataa" ihmisiä jossakin vegasmaisessa ympäristössä. Varmaankin kirkko kyseessä mutta mieleen tulee lähinnä jokin peliluola. Haiskahtaa maksetulta ja lavastetulta jopa monitorin kautta. Yh, että maailma onkin täynnä Sun mielikuvitus vähän haiskahtaa. Tietty jos ei oo ikään muussa seurakunnassa ku luterilaisessa kirkossa käyny, nii tietty nykyaikaset seurakunnat on vähän eri näkösiä ku evlut-kirkot. |
DaKiller 13.03.2006 12:17:21 | |
---|
Sun mielikuvitus vähän haiskahtaa. Kuinka niin? Tietty jos ei oo ikään muussa seurakunnassa ku luterilaisessa kirkossa käyny, nii tietty nykyaikaset seurakunnat on vähän eri näkösiä ku evlut-kirkot. Tiettypä hyvinkin. Tuo koko naurettava touhu tuossa silmään pistää pahiten ja suorastaan oksettavaa pelleilyä herkkäuskoisten ihmisten kustannuksella. |
Hellbound 13.03.2006 13:22:52 | |
---|
No ainaski suomi erottuu joukosta=) kun monsteri lordi hyppää lavalle, mut olisin mielummin nähny kilpi bändin siellä To be or not to be |
Metallityöläinen 13.03.2006 13:55:19 | |
---|
IMIK #24 | "Onneksi alkoholi ei ole huume, sillä jos se olisi niin sen aiheuttamat huumekuolemat väestömäärään nähden olisivat massiiviset." |
ten 14.03.2006 15:52:53 | |
---|
Kyllähän tämä nyt vaan on aivan loistava juttu että Lordi lähtee Euroviisuihin. Kaikkea on kokeiltu jo, paitsi heviä. Tai siis eihän tuo bändi nyt ole heviä ikinä ollut muuten kuin ulkonäön puolesta. Biisin kertsi oli häiritsevästi Poisonin kuuloinen. Varmaan tästäkin tulee spekulaatiota vielä vaikka kuinka monen iltapäivälehden täytteeksi. Eiköhän sitä Suomi-iskelmää ole ihan tarpeeksi jo yritetty tunkea sinne viisuihin. Vedetään nyt sitten ihan kunnolla läskiks ja jos ei muuta, niin ainakin Suomi saa taas julkisuutta. Siitähän tossa Conan O'Brien-hommassakin oli kyse. Olipa tosi siisti juttu kun joku töyhtöpää tulee tänne tekemään "ohjelmaa". Mutta aihehan oli siis Lordi. Kyllä tuo Lordi tulee varmaan olemaan Euroviisujen seuratuin akti ympäri Eurooppaa. "All publicity is good publicity". Eiks je? Enkä minä tästä halua valittaa. Mielestäni ihan oikea bändi lähti kisaamaan. Alkaa muutenkin sapettamaan toi koko Euroviisut. Naurettavaa pelleilyä. Ei tolla kisalla ole ikinä ollut mitään tekemistä pop-/rockmusiikin kanssa. Toivottavasti voittaa. Jos ei voita, niin ei se mitään. Turhat kisat! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
sellisti 15.03.2006 00:41:24 | |
---|
Hesarin keskustelupalstalla on hulvattomia kommentteja aiheesta. Ohessa muutama poiminto: Jos kristillinen Suomi lähettää tällaisen edustuskappaleen, olemme kansana todella alhaalla. Ei tämä kappale edusta suomalaisten makua eikä edes Suomea vaan joidenkin IT-nörttien taitoa manipuloida äänimäärää lähettämällä sähköisesti tuhansia tekstiviestejä. Katkeraa... Tuohtuneena tuon julki käsitykseni, että Eurovision laulukilpailun piti olla musiikkikilpailu, eikä kilpailu kansan kosiskelusta ulkomusiikillisilla arvoilla (jos niitä tässä tapauksessa edes arvoiksi voidaan kutsua). Kyllä kyllä, nimenomaan kosiskeluahan Euroviisut EIVÄT ole olleet viimeiset 20 vuotta... Ei voi surkeampaa esitystä olla! Kaiken lisäksi esittetty muka kappale on melko tarkka blagiointi alice cooperin albumista "trash" vuonna 1989. Eikö näit kukaan kontrolloi etukäteen? Että koko albumista "blagiointi", kyllä nyt on huonosti asiat. Tässä heitettiin nyt kymmenien vuosien imago kehitys viemäriin, ei, Lordi ei todellakaan ollut oikea valinta. Tulevat sukupolvet joutuvat vielä maksamaan tästä valinnasta. Imagokehitys..? Ai Euroviisujen osalta? Vai Suomen historian..? Ei saatananpalvojan näköisiä viisuja lapsille! Olen pyytänytkin jo kulttuuriministeri Tarja Karpelaa ja presidentti Tarja Halosesta käyttämään veto-oikeuttaan ja estämään Eurovision 2006 Suomen-finaalin voittaneen kappaleen esittämisen julkisesti. Sillä lailla. Koville ottaa. Lisää täällä: http://www.hs.fi/keskustelu/thread. … adID=19602&tstart=0&start=0"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
timus 15.03.2006 01:05:52 | |
---|
Ei jessus. Kun luki satunnaisotoksella tuota hesarin keskustelua, niin en ole enää ollenkaan varma tämän kansan älykkyyden saavuttavan edes välttävää. Näköjään jotkut uskovat, että viisuilla olisi jotain merkitystä yhtään mihinkään -Suomi-kuvaan, musiikkibisnekseen... Mutta entistä paremmalta tuntuu se, että Lordi sinne pääsi, sillä myönnän että tekee hyvää kun joitakin se noin kovasti ahistaa. Vielä parempi olis Lordi featuring Eläkeläiset. Eläkeläisten Onni Varis vois hoidella nuo pr-hommat ja haastattelut kisapaikalla. Hello Cleveland! |
foetor ex ore 15.03.2006 09:50:18 (muokattu 15.03.2006 09:57:02) | |
---|
Jotkut oikeen TOSISSAAN vaatii, että Halonen tai Yle SENSUROISI Lordia tai KIELTÄISI Lordia esiintymästä. Menisivät nyt itseensä. e. Vielä poiminta tuolta hesarin keskustelusta: Inita hirviö esittäjä euroviisuihin. 14.3.2006 22:29 Näin pätkän uutisten yhteydessä eilen illalla, mikä kappale voitti Suomen euroviisun. Tuli mieleen ekaksi kadotuksen syvimmät kuilut ja siellä elävä hirviö. Tuollaiset pitäisi kieltää osallistumasta kisoihin. Missä on siisteys pukeutumisessa ja muutenkin. Huh huh suohon mennään, mutta näitäkin kavereita Jeesus rakastaa ja haluaisi muuttaa heidän mielensä ja aatteensa. En ole ikinä vastaavaa nähnyt. Kertakaikkiaan sikasairas esitys. |
DaKiller 15.03.2006 12:51:11 | |
---|
Jotkut oikeen TOSISSAAN vaatii, että Halonen tai Yle SENSUROISI Lordia tai KIELTÄISI Lordia esiintymästä. Menisivät nyt itseensä. e. Vielä poiminta tuolta hesarin keskustelusta: Inita hirviö esittäjä euroviisuihin. 14.3.2006 22:29 Näin pätkän uutisten yhteydessä eilen illalla, mikä kappale voitti Suomen euroviisun. Tuli mieleen ekaksi kadotuksen syvimmät kuilut ja siellä elävä hirviö. Tuollaiset pitäisi kieltää osallistumasta kisoihin. Missä on siisteys pukeutumisessa ja muutenkin. Huh huh suohon mennään, mutta näitäkin kavereita Jeesus rakastaa ja haluaisi muuttaa heidän mielensä ja aatteensa. En ole ikinä vastaavaa nähnyt. Kertakaikkiaan sikasairas esitys Hmm, tuon kirjoittajalta tekisi mieli kysyä pari asiaa.. Esim. notta jos ziisus rakastaa heitä, miksi hän haluaisi muuttaa heidän mielensä ja aatteensa? Ja ovatko lastensadut/elokuvat myös kaikki sikasairaita mikäli niissä esiintyy vaikkapa jokin noita taikka hirviö? Pitäisi vissiin kaikki sitten kieltää. Eihän tuollainen peli meinaan käy päinsä. Ja eikös raamatussakin puhuta pirusta yms. saatanallinesta touhusta niin eikös sekin voitaisi kieltää ja alkaa piirtelemään kukkasia ja puhaltelemaan saippuakuplia kaikki yhdessä, kivaa! Kyseessähän on esitys ja näytelmä, prkl. Eikö se mene näitten himouskovaisten kaaliin, että se ei ole saatananpalvontaa? Tällaisen kohun ja porun aikaansaannos on nyt sitten se, että minä, joka en kuuntele lordia enkä välitä piirun vertaa sen musiikista, kannustan yhtyettä viisuissa niin perkeleesti. In your face, believer. |
McRami 16.03.2006 12:14:03 | |
---|
Hassua kun jotkut syyttelee Alice Cooper-kopioinnista ja siitä että eikö tämmöistä yhtään karsita, mutta eikös tuo sillanpään itteikstuututangou ollut suora coveri? |
ten 16.03.2006 12:16:37 (muokattu 16.03.2006 12:17:09) | |
---|
Hassua kun jotkut syyttelee Alice Cooper-kopioinnista ja siitä että eikö tämmöistä yhtään karsita, mutta eikös tuo sillanpään itteikstuututangou ollut suora coveri? Enhän minä ainakaan ole mitään syytellyt, vaikka yhteneväisyyksistä mainitsinkin. Kyllä maailmassa tapahtuu niin paljon plagiointia, että mulle ihan sama. Kunhan toin esille pointin, että siitä varmaan nousee vielä jonkinmoinen haloo, vaikkei iso juttu olekaan. E: Eikä tuota nyt voi plagioinniksi sanoa, jos kaksi tahtia kuulostaa samalta kuin jossain toisessa biisissä. :D THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
McRami 16.03.2006 12:44:11 | |
---|
Enhän minä ainakaan ole mitään syytellyt, vaikka yhteneväisyyksistä mainitsinkin. Kyllä maailmassa tapahtuu niin paljon plagiointia, että mulle ihan sama. Kunhan toin esille pointin, että siitä varmaan nousee vielä jonkinmoinen haloo, vaikkei iso juttu olekaan. E: Eikä tuota nyt voi plagioinniksi sanoa, jos kaksi tahtia kuulostaa samalta kuin jossain toisessa biisissä. :D Juu eikun lueskelin noita hesarin nettisivujen juttuja... Kyllä maailmassa on sen verran paljon musiikkia jo tehty, että pakostikin tulee päällekkäisyyksiä. Ja mullekki soon suht yks ja sama, jos bändi kuulostaa joltai toiselta. Ja ei nuo euroviisukappaleet pahemmin toisistaan eroa, mutta Lordi erottuu siitä massasta hianosti. |
Werde 16.03.2006 14:55:38 | |
---|
Paska biisihän se on kuin mikä, enkä Lordista välitä muutenkaan.. mutta hemmetin hauskahan tätä touhua on ollut seurata. Ja olihan tämä esillä olleista ehdokkaista ehdottomasti paras valinta, Kilven biisi oli aivan surkea ja muita ehdokkaita en edes miellä musiikiksi. Harmi kun musiikkinsa on niin löysää, soittaisivat norjalaista kissan_paloittelu_heviä niin soppa kiehuisi jo yli äyräiden. Vaikka näyttää tuossa nykyiselläänkin olevan monille kestämistä. Tipitii. "Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen" |
Vedetään nyt sitten kaikki yhdessä herne nenään joittenkin hihhuleitten yleisönosastokirjoituksista... Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
Kulkunen 16.03.2006 15:30:03 | |
---|
Vedetään nyt sitten kaikki yhdessä herne nenään joittenkin hihhuleitten yleisönosastokirjoituksista... Joista melko iso osa taitaa olla vain provoja... ks. minun allekirjoitus. -SirElwood |