meikä 03.01.2006 17:42:49 | |
---|
Antti Mäkinen on ollut opena. Täytyy kyllä sanoo että on erittäin korkeatasoista ja monipuolista opetusta. Ennen kaikkea jazzin ja groovemman soiton opetus on hyödyttänyt paljon. Ja hän juuri sai kiinnostukseni heräämään mm. grooveen ja jazziin. |
Kärsänpuolikas 03.01.2006 22:34:30 | |
---|
Petri Hissa opettaa pääsääntöisesti, joitakin kertoja ollut myös Järvisen Sami, jos nimen oikein muistan. "Vain aito filosofi pystyy käsittämään tällaisia asioita" |
wavelength 03.01.2006 22:57:04 | |
---|
Petri Hissa opettaa pääsääntöisesti -- Mutta kuka olikaan Hissan ope? Hohoho. :I /huonous En tiedä mistä puhun. |
Vic Firth 04.01.2006 12:37:16 | |
---|
Blind sanoi: Asutkos jossain keski-suomes tääl kun Honkosen Petri minuakin opetti vuoden. Nykyisenä opettajan toimii Pasi Juvonen Missä Juvonen opettaa? Sehän jäi lomalle Äänekosken musiikkiopistolta. Tilalle tuli Hannu Leppänen... Se on kova äijä soittaan. |
Danko 04.01.2006 13:00:11 | |
---|
Matti Kemppainen Hoho, kitaristimme serkku (kitaristi itsekin) on samanniminen! Mun ainoa varsinainen ope oli Pekka Nyman. Ja sitä ennen Anssi Nykäsen klinikalta kuvattu amatööri-vhs. romantikkoitkijät #37
"nauhakaiulla saa Autotunen soundin piiloon." -kivi |
PeeKoo 08.01.2006 12:27:46 | |
---|
Antti Mäkinen on ollut opena. Täytyy kyllä sanoo että on erittäin korkeatasoista ja monipuolista opetusta. Ennen kaikkea jazzin ja groovemman soiton opetus on hyödyttänyt paljon. Ja hän juuri sai kiinnostukseni heräämään mm. grooveen ja jazziin. Anttihan soitti aikoinaan paljon erilaisia funk-, New Orleans- ja jazzjuttuja. Kävi Jenkeissäkin joskus opiskelemassa yhtenä opettajanaan muistaakseni Kenwood Dennard. 'En mie tiiä, mie vaan vejän'- Anssi Nykänen |
Arsio 11.03.2006 14:07:49 | |
---|
Petri Hissa opettaa pääsääntöisesti, joitakin kertoja ollut myös Järvisen Sami, jos nimen oikein muistan. Samat sanat. :D Ja Järvisen Samihan on Leningrad Cowboys-sälli.. |
Kukkis 77 11.03.2006 15:55:02 | |
---|
Janne Mannoselta otin joskus pari irtotuntia. Hän kun ei harrasta nuotteja, niin soitti kotitehtäviä kasetille. Pyysin bonuksena vetämään kasetille myös rumpusoolon. No sieltähän lähti sellanen kymmenminuuttinen aivan mieletöän soolo.. Tätä kasettia tulikin kuunneltua aika reippaasti. Sittemmin menin lainaamaan kassun yhdelle perkeleen pitkätukalle, joka sitten hukkasi sen. Vituttaa vieläkin. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
Keppikeksi 11.03.2006 18:02:25 | |
---|
Tätä kasettia tulikin kuunneltua aika reippaasti. Sittemmin menin lainaamaan kassun yhdelle perkeleen pitkätukalle, joka sitten hukkasi sen. Vituttaa vieläkin. Tai ainakin väitti hukanneensa. ;) "I will die for the love of the mermaid
Her seduction beauty and scorn
Welcome to the end of your life
- Hail the Oceanborn!" |
CustomSeries 11.03.2006 19:35:31 | |
---|
Jaska Raatikainenhan tossa keväällä mua opetti. (Unissani) oikeasti tällä hetkellä minua opettaaa Jaakko Passinmäki lapualta. Kerran kuukaudessa käyn siellä. |
acke 13.03.2006 20:31:10 | |
---|
Minä itse. Ultimaattinen annihilaatio |
lethus1 14.03.2006 11:54:59 | |
---|
Meikäläisen opettaja on Lethu1, paska opettajana ja huono motivoimaan. |
Meikäläisen opettaja on Lethu1, paska opettajana ja huono motivoimaan. Hei, meikällä on toi sama. Ihan paska jätkä, mulkkukin vielä, ja tyhmä. Rumakin lisäksi. Ja läski. |
lethus1 14.03.2006 12:32:36 | |
---|
Hei, meikällä on toi sama. Ihan paska jätkä, mulkkukin vielä, ja tyhmä. Rumakin lisäksi. Ja läski. Tä. Väitti et sillä ei ole muita... Ja, offtopikiksi menee. Hahto tai Kuoppamäki sais antaa tunteja mulle jos haluaa. Ilmasiks. |
J.Newkid 14.03.2006 15:55:34 | |
---|
Amoralin Juffi Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
lethus1 14.03.2006 16:28:05 | |
---|
Amoralin Juffi Ovvai ? Oikeesti ? hehaaeh, jätkät perkele! Muaailma on pieni. |
Hulfok 14.03.2006 16:31:59 | |
---|
No laitetaan uudestaan eli Pasi Juvonen. Joka on muuten älyttömän hyvä ope:) |
jussiohman 14.03.2006 16:58:22 | |
---|
No laitetaan uudestaan eli Pasi Juvonen. Joka on muuten älyttömän hyvä ope:) Hyvä jos joku tykkää. kakkaa, herkkuruokaani |
Sandwich 14.03.2006 17:22:23 | |
---|
en oo tarvinnu opettaja ku oon itse oppiva ja kuuntelen muita rumpaleita i rather die standing than live on my knees |
J.Newkid 14.03.2006 17:48:25 | |
---|
Ovvai ? Oikeesti ? hehaaeh, jätkät perkele! Muaailma on pieni. Joo. ennoo käyny toviin ja nyt se läks kiertueelle Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |