Fuzzy Boner 13.03.2006 19:46:04 | |
---|
300 kertaa hyvä hyvä! Muista sä Steely että mä saavun sua nopeemmin aina. MÖLLISTY |
steelysam 13.03.2006 19:46:14 | |
---|
300 Ärsyttävä humppahoumou! Möllisty |
steelysam 13.03.2006 19:46:27 | |
---|
301 kertaa hyvä hyvä! Möllisty |
Fuzzy Boner 13.03.2006 19:46:57 | |
---|
Ärsyttävä humppahoumou! Humppahoumou; thats me! MÖLLISTY |
baron 13.03.2006 20:27:09 (muokattu 13.03.2006 20:28:37) | |
---|
Ei ole tarve nimeä ketään, paljon taitavia löytyy. Instrumenttaatio oli myöskin vähän pielessä muutamassa kohtaa, ja miksi sitä harmonikkaa ei uskalleta pistää edes silloin kun sille on selkeä paikka? Onko tämä jotain Hesan trendikkyyttä? Ensiski bändi on ihan turhan iso, siihen riittäisi ihan hyvin midihaitari, joka vetäisi vasuribassot, kitara ja rummut. Kun joka jätkä laulais, siihen mitään muita pillejä tarvittais kun vähän synatorvia. Piisit ihan väärät, kyllä kunnon humppa kuuluu tanssimusiikkin. Tanssijat ihan väärät, joka lavalta löytyy parempia. Samoin paikka, kyllä se ohjelma joltain kunnon lavalta pitäisi lähettää. Tuomarit eivät ymmärrä tanssista mitään, kyllä tanssi.org:ista löytyy paljon paremmat. Kyllä koko homma pitäisi siirtää vähintään kehä III:n ulkopuolelle, 300-500 km päähän. My name is Baron, Sir Baron. |
pkniemi 13.03.2006 22:22:36 (muokattu 13.03.2006 22:23:02) | |
---|
Ensiski bändi on ihan turhan iso, siihen riittäisi ihan hyvin midihaitari, joka vetäisi vasuribassot, kitara ja rummut. Kun joka jätkä laulais, siihen mitään muita pillejä tarvittais kun vähän synatorvia. Piisit ihan väärät, kyllä kunnon humppa kuuluu tanssimusiikkin. Tanssijat ihan väärät, joka lavalta löytyy parempia. Samoin paikka, kyllä se ohjelma joltain kunnon lavalta pitäisi lähettää. Tuomarit eivät ymmärrä tanssista mitään, kyllä tanssi.org:ista löytyy paljon paremmat. Kyllä koko homma pitäisi siirtää vähintään kehä III:n ulkopuolelle, 300-500 km päähän. No kerrankin joku puhuu asiaa!!!! ;-) Ei vaan, en minä aivan noin pitkälle lähtisi, trio tai ehkä kvartetti olisi paras kokoonpano. Piisejä voisi vähän muuttaa tanssittavampaan suuntaan ja sovittaa menevämmäksi, hieman steriilejä minun makuuni nuo ovat olleet. Tanssi.net:n väkeä en kyllä tähän sotkisi ikinä!!! ;-) |
manjaana 13.03.2006 22:30:30 (muokattu 13.03.2006 22:31:32) | |
---|
No kerrankin joku puhuu asiaa!!!! ;-) Ei vaan, en minä aivan noin pitkälle lähtisi, trio tai ehkä kvartetti olisi paras kokoonpano. Piisejä voisi vähän muuttaa tanssittavampaan suuntaan ja sovittaa menevämmäksi, hieman steriilejä minun makuuni nuo ovat olleet. Tanssi.net:n väkeä en kyllä tähän sotkisi ikinä!!! ;-) Vai niin, jahas, mitäs vikaa miussa on häh... :o) edit: ai niin unohin et oon pelkkää vikaa koko immeinen, sorry.. Tuun jos haluttaa, meen jos huvittaa.. |
Moderaattori 13.03.2006 22:44:26 | |
---|
Suomennetaanpa vähän sääntöjä: Tanssimusapalstallakin pätee säännöt. Tämä palsta on pystyssä ainoastaan siksi, että suurin osa keskustelijoista on samalla tavalla hulluja, eikä täällä painella kovinkaan herkästi varoitusta. Viime aikoina kuitenkin on hälyttävästi lisääntynyt ns. häiriökäyttäytyminen, se ei ole hyvä asia. Nyt on niin, että esim. nimimerkki pkniemi on ns. "trolli" ja kyseinen tunnus suljetaan. Samalla henkilöllä on toinenkin, aktiivisemmin käytössä oleva tunnus ja jos haluaa sen säilyttää niin tämän kaltainen trollaus pitää lopettaa. Sama pätee muihin, kyllä tämänkin palstan käyttäjiä seurataan ja hiljattain on myöskin alettu toimenpiteisiin. Iisisti täällä nyt, eikös niin? |
poppamies 13.03.2006 22:48:37 | |
---|
...Iisisti täällä nyt, eikös niin? Kyllä herra kapteeni! G-strings are for strippers |
pkniemi 13.03.2006 22:49:59 (muokattu 13.03.2006 22:58:51) | |
---|
Suomennetaanpa vähän sääntöjä: Tanssimusapalstallakin pätee säännöt. Tämä palsta on pystyssä ainoastaan siksi, että suurin osa keskustelijoista on samalla tavalla hulluja, eikä täällä painella kovinkaan herkästi varoitusta. Viime aikoina kuitenkin on hälyttävästi lisääntynyt ns. häiriökäyttäytyminen, se ei ole hyvä asia. Nyt on niin, että esim. nimimerkki pkniemi on ns. "trolli" ja kyseinen tunnus suljetaan. Samalla henkilöllä on toinenkin, aktiivisemmin käytössä oleva tunnus ja jos haluaa sen säilyttää niin tämän kaltainen trollaus pitää lopettaa. Sama pätee muihin, kyllä tämänkin palstan käyttäjiä seurataan ja hiljattain on myöskin alettu toimenpiteisiin. Iisisti täällä nyt, eikös niin? Hoho, itseasiassa mulla on näitä nikkejä enemmänkin, että tarkastelkaapas niitä logeja vielä:) Mutta provojapa hyvinkin, tämä provoiluhan on ollut täällä todella kauan liiankin pinnassa. Voishan sitä ihan asiaakin kirjoittaa. Poista vaan vaikka kaikki tän ip:n nikit. Tietty ois kiva jos samat säännöt sitten pätisi KAIKKIIN.kirjoittajiin läpi mnetin ;-) Mod. huom: Nikit on tiedossa, laitoin sulle pikaa jäähyn muodossa. Samat säännöt pätee kaikkiin, eri palstoilla vain sovelletaan hiukan eri tavalla. Jos täällä sovellettaisiin sääntöjä samalla tavalla kuten esim. yleistä- palstalla niin täällä ei olisi ketään keskustelijoista jäljellä. |
Iskä anto keppiä. Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
manjaana 13.03.2006 22:52:06 | |
---|
Iskä anto keppiä. Tuli nuoruus mieleen, joten vaikenen kuin vatupassi... Tuun jos haluttaa, meen jos huvittaa.. |
jeppeq 13.03.2006 22:53:45 | |
---|
Tuli nuoruus mieleen, joten vaikenen kuin vatupassi... juu, tulee kyllä muistoja täälläkin mieleen aiheesta, oppipahan aikanaan erottamaan oikean ja väärän. Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
isojussi 13.03.2006 23:56:38 | |
---|
Voi siiitä tykätä kadehtimattakin Kahdehtia voi terveestikin. Mä ainakin rummutan ton bändin puolesta. Pitäkää minkälaisen kekkulina mua sitten haluattekin. Vai perkele viä haitarikin stna. Siis et sinä Kuhis. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
KoskPaavo 14.03.2006 01:14:29 | |
---|
Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Musiikkia korville 14.03.2006 08:58:13 | |
---|
Suomennetaanpa vähän sääntöjä: Tanssimusapalstallakin pätee säännöt. Tämä palsta on pystyssä ainoastaan siksi, että suurin osa keskustelijoista on samalla tavalla hulluja... Taivaan tosi. :D Olen hidas mutta tyhmä |
pkhlo 14.03.2006 09:43:52 (muokattu 14.03.2006 09:47:17) | |
---|
http://hogsbreath.com/hogcam/stagecam.cfm Täällon taas tää ihmeduo.Massacoustics. Mikäs juttu toi on? Lähettääks ne tuolta kapakista livekuvaa esiintymisten ajan? Ja miks toi Massacoustics on ihme duo? Aloittavat näköjään 00:30 Suomen aikaa. E: Ai löysinkin jo keskustelun aiheesta täältä. Antks, kts nkmiin. Pastilli?
They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
Tankero 14.03.2006 14:13:32 (muokattu 14.03.2006 14:31:37) | |
---|
Kahdehtia voi terveestikin. Mä ainakin rummutan ton bändin puolesta. Pitäkää minkälaisen kekkulina mua sitten haluattekin. Vai perkele viä haitarikin stna. Siis et sinä Kuhis. Kyllä minä käsitän mitä ymmärrät. Mahti bändihän se on. Ainoa oikestaan mikä viimeksi häiritsi (ekaa en nähnyt) oli se Marcon superlatiivi vuodatus. Tuo trolli oli varmaan Poppamies. Yhtä tollot jutut. Varmasti, vissiin. |
anttis 14.03.2006 17:29:40 | |
---|
Ensi sunnuntaina orkka onkin kovilla, tankoissa pitäs olla paloa ja jivessä kunnolla potkua.Saas nähä mimmoiset kappale valinnat/sovitukset. Kisailijatkaan eip helpolla pääse!!! No mutta... |
Myggan 15.03.2006 01:11:38 | |
---|
Mä kyllä ihmettelen kovasti miksei ne ottaneet sinne kunnon tanssimusan taitajia. Suomesta ois löytynyt paljon 150-250 keikkaa vuodessa tekeviä bändejä joilla on monen vuosi kymmenen kokemus alasta, että kysyn vaan voiko joku tosissaan väittää että jotkut studio miehet olisi pätevämpiä? En ymmärrä. Varmaan sen takia, että sun kaltaiset "laadukkaat" tanssimuusikot, eivät tunnista esim. yhdyssanoja niitä kirjoittaessaan. Siltä pohjalta ei tarvi mitenkään ihan hirveästi odottaa musisoinninkaan osalta. Möllisty |