Dnjmaster 10.03.2006 22:27:04 | |
---|
Eli kysyisin tällaista asiaa, että kun harrastan rumpujen soiton lisäksi tuota puntin nostelua, niin onko siitä haittaa soitossa esim. että ei pysty soittamaan niin nopeasti lihasten kasvaessa? Siis emmä nyt mikään himo-bodari oo =) mut harrastuksena tuo vain on.. Harrastaako muut rumpalit salilla käyntiä? kalamies#40 >-)))> |
Deino 10.03.2006 22:28:11 | |
---|
Veikkaisin, että siitä on vain hyötyä. "riippuu ihan siitä mihin splashi on sijotettu ja miten se Hammetin Kirkki siinä setin edessä keikistelee" -Jaska |
wavelength 10.03.2006 22:32:41 (muokattu 10.03.2006 22:33:18) | |
---|
Kunhan muistaa venytellä ja pitää paikat vetreinä, ei ongelmia tule. Hartioiden ja keskivartalon lihasten treenaaminen on oikeastaan hyvinkin hyödyllistä kaikenlaisen istumatyön kannalta. En tiedä mistä puhun. |
Migo 10.03.2006 22:34:38 | |
---|
Itse en erityisemmin puntteja nostele, mutta käyn sulkkista pelaamassa ja lenkkeilyä päivittäin. Kyllähän jossain vaiheessa tekis mieli alkaa punttiksellakin käymään. Kuntoilu on kivaa, sitä poijjaat pitää harrastaa. Niinpä.. |
No problemos. Kyllä urheilu ja musiikki samaan kroppaan mahtuu. On muuten itse asiassa erittäin hyvä yhdistelmä. Muista tuo edellä mainittu venyttely. Se tekee urheilun harrastajan elämän helpommaksi, kun paikat ei tule niin kovin kipeiksi. Life is short and then you die. |
Legatus 10.03.2006 22:42:52 | |
---|
Juu eli venyttely on aina poikaa. Juuri heränneenäkin ei ole paha venytellä koska silloin ne lihakset ovat jumissa. Itse en harrasta salilla käyntiä mutta pidän kotona lihaskuntoa yllä ja pelaan lähes aktiivisesti jääkiekkoa. Juoksee halvemman perässä. |
Dnjmaster 10.03.2006 22:47:35 | |
---|
Okei.. Kiitoksia paljon vastauksista! Siispä jatkan punttien nostelua :D ja tietenkin myös rumpalointia.. Olkaa vapaita keskustelemaan aiheesta lisää.. :D kalamies#40 >-)))> |
Migo 10.03.2006 22:52:56 | |
---|
Niin ja muistakaa venytellessänne tehdä sen hetkinen venytys oikein. Niinpä.. |
VRock 10.03.2006 23:08:58 (muokattu 10.03.2006 23:10:56) | |
---|
Vähän on jääny tuo urheilu vähemmälle.. Tai no kokonaan. Ainoa "urheilu" on minulle soittaminen ja kyllä siinä hien pintaan saapi. "And you can have my deodorant..!" |
VRock 10.03.2006 23:09:59 (muokattu 10.03.2006 23:10:37) | |
---|
kaks "And you can have my deodorant..!" |
Pieni rumpalipoika 10.03.2006 23:29:40 | |
---|
Psyykelle siitä ylettömästä pumppaamisesta on kyllä haittaa! Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Dnjmaster 10.03.2006 23:31:49 | |
---|
Psyykelle siitä ylettömästä pumppaamisesta on kyllä haittaa! Hah! ;D Tuohan nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa, paitsi jos kallistuu niihin anabolisiin :D kalamies#40 >-)))> |
Brother Michael 11.03.2006 03:39:08 | |
---|
Kuten täällä on sanottu, ei siitä mitään haittaa ole, päinvastoin. Mää pyrin sen 4-5 kertaa viikossa käymään salilla ja pelkästään plussaa se on esim. nyt rumpujen soitolle. Lihaskontrolli paranee huomattavasti, olettaen, että reenaa oikein ja venyttelee. Lihaskontrolli kun paranee, niin siinähän samalla esim. ranteet liikkuu letkeämmin ja ainakin itse olen huomannut myös raajojen itsenäisen soiton parantuneen = ei ole enää esim. oikea käsi niin pahasti sidoksissa oikean jalan liikkeisiin, mikä oli joskus vähän ongelmana. Tietysti reenamisen voi vetää perseelleen, mutta siitä tuskin on pelkoa, jos vähänkään on malttia mukana. Tietysti asiantunteva kaveri mukana on aina parempi, jotta omaksuu helposti kaikki liikeradat sun muut. Tämä nyt niille, jotka esimerkiksi harkitsevat punttisalilla käyntiä tai juuri alottaneita salikarhuja. Mitäs muuta, mitäs muuta...no selkätreeniä kannattaa kyllä tehdä, nimenomaan tuon istumisen kannalta. Voimakyykky esimerkiksi on oivallisen monipuolinen, sillä siinähän nyt menevät jalat ja selkä samalla, vaikka ensisijaisesti reisilihasliike onkin. Mielenkiintoista, oliskohan kerrankin keskustelunaihe, johon voisin ihan oikeasti antaa oman panokseni muutenkin, kuin mutu-fiiliksellä ;) One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
Aimo 11.03.2006 09:30:02 | |
---|
Selälle tekee varmasti hyvää liikunta. Itsehän en tietenkään liiku ollenkaan. Tervetuloa selkäkivut. Selling coal!!! Lowest prizes!! Press 4678 to buy!!!!! |
CustomSeries 11.03.2006 09:50:53 (muokattu 11.03.2006 09:51:25) | |
---|
Mites toi jääkiekko?!? Mä nimittäin harrastan sitä. Onko siitä haittaa? |
tolppa-apina 11.03.2006 10:16:24 | |
---|
Musiiikki pelasti minut urheilulta. Viisas ei joudu ongelmiin, joista älykäs selviää. |
Keppikeksi 11.03.2006 11:32:20 (muokattu 11.03.2006 11:33:58) | |
---|
Itselläni tulee vasen olkapää kipeäksi välillä. Salilla käynti auttoi siihen mutta nyt kun sali on jäänyt niin on taas kipeänä. Ilmeisesti jännitän liikaa soittaessani... Tai oikeastaan kipu tulee hauis lihakseen ja sitten on vaikea jossain tietyssä asennossa nostaa käsi ylös kun pistää. "I will die for the love of the mermaid
Her seduction beauty and scorn
Welcome to the end of your life
- Hail the Oceanborn!" |
Peicco 11.03.2006 12:14:31 | |
---|
Kunhan et vedä forkkuja tukkoon. Voimanosto tai painonnostotyyppinen maksimivoimaan perustuva harjoittelu on aikamoista myrkkyä rumpujensoitossa kaivatulle lihasherkkyydelle. Kunnollisella lihashuollolla (lämmittely, venyttely, palauttava harjoittelu ja oikeat ravintolisät) nämäkin harrastukset voi kyllä hyvin yhdistää. Punttitreenin jälkeen (ainakaan itselläni) ei ole kyllä liiemmin soittohalujakaan. Seuraavana päivänä soitto taas kulkee. |
ziggy 11.03.2006 14:12:36 | |
---|
Mites toi jääkiekko?!? Mä nimittäin harrastan sitä. Onko siitä haittaa? Ei siitä mitään haittaa ole, sama yhdistelmä mulla. Ainoa ogelma on ajan puute, kun maksimissaan kaksi vapaapäivaa viikossa. Salillakin käyn 2-3 kertaa viikossa eikä haittoja ole ollut, päinvastoin. Kuten jo kaikissa edellä olevissa kirjoituksissa mainittu on, niin avainsana on venyttely tässä hommassa. "Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala |
joravuo 11.03.2006 21:30:26 | |
---|
Minulla on semmonen ongelma, että kun esim kävelee pitemmän matkan tms. niin jalkapöytä kipeytyy. Kipu tuntuu isovarpaasta "ylöspäin" luussa/luun veirellä. Kipua on esiintynyt lähes koko rumpalointiharrastukseni ajan. Olen yrittänyt parantaa/rentouttaa basarinpolkemis-tekniikkaani, oireiden parantamiseksi. ei auta. Onko muilla esiintynyt samanlaista kipua? Rohkea rotan syö! |