Flick 10.03.2006 22:22:23 | |
---|
Se on siinä! Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä? |
Guitaristi 10.03.2006 22:23:14 | |
---|
Tämä Lordin kappale on muuten ihan mukiinmenevä verrattuna muihin ehdokkaisiin. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
MrHands 10.03.2006 22:25:20 | |
---|
Nauroin ihan SAATANASTI sille Tommi Metsäkedon "biisille". Ihan kamala... ei helvata... kuka tollasta tekee/kuuntelee... |
sellisti 10.03.2006 22:25:50 (muokattu 10.03.2006 22:27:04) | |
---|
Hienoa, kerrankin jotain erilaista. Kyllä on niin hel-ve-tin monena vuonna lähetetty sitä mitäänsanomatonta europoppihumppaa sinne että on se kumma ettei jo aiemmin ole tajuttu ettei sillä pärjää enää. Voihan se olla että Lordikin jää nollille, mutta onpahan edes kerrankin tarjottu jotain vähän erilaista. Niin, ja Lordia äänestin minäkin. Biisi oli hyvä. E: Siis jopa toi Fredin ja ystävien 30 vuotta vanha biisikin oli sata kertaa parempi kuin suurin osa tämänkertaisista finalisteista. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
BigPapa 10.03.2006 22:26:01 | |
---|
Eikö toi lause ole aika ristiriitainen? Ensin kritisoit sitä, että täällä jotkut ilmoittavat äänestävätkö vai eivät. Ja perään itse kirjoitat että et äänestä? ;) Vrt tätä edeltänyt sepitys... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
riimu 10.03.2006 22:26:24 | |
---|
Nauroin ihan SAATANASTI sille Tommi Metsäkedon "biisille". Ihan kamala... ei helvata... kuka tollasta tekee/kuuntelee... Enemmän kyllä Lordin puolesta hävettää. Ei tauti mitä spedeilyä. Let us go in; The fog is rising. |
Deino 10.03.2006 22:26:47 | |
---|
Enemmän kyllä Lordin puolesta hävettää. Ei tauti mitä spedeilyä. HILJAA! "riippuu ihan siitä mihin splashi on sijotettu ja miten se Hammetin Kirkki siinä setin edessä keikistelee" -Jaska |
Enemmän kyllä Lordin puolesta hävettää. Ei tauti mitä spedeilyä. Aamen. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
yellow 10.03.2006 22:29:21 | |
---|
YEAH! HAJOTKAA HUMPPAVEIKOT! Kerrankin kunnon biisi kehiin. |
sammakko54 10.03.2006 22:29:31 | |
---|
Jeah!! Pohjosesta puolet meni lordille Ostetaan neliraituri.
katso rofiili! |
sellisti 10.03.2006 22:30:05 | |
---|
Enemmän kyllä Lordin puolesta hävettää. Ei tauti mitä spedeilyä. Olihan siellä jo vuosikausia sitten Saksaa edustamassa se joku Meat Loafin näköinen rockhörhö, joka riehui ja kiipeili seinille biisin aikana. Kauhee skandaali siitäkin yritettiin tehdä, mutta niin vaan sai pisteitä. Luulisi nyt ajan olevan kypsä tällaisellekin. Ei Euroviisujen tarvitse olla yhdenlaiseen tyyliformaattiin jämähtänyt iskelmäkatselmus. Hauska oli katsella yleisön joukossa keski-ikäisten rouvien ilmeitä kun tulokset selvisivät ja kun Lordi esiintyi. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Terry Pantheras 10.03.2006 22:30:37 | |
---|
Nyt kyllä murskaantuivat jakkupuku-illdivo-kansan Ridge Forrester-fantasiat Tommi Metsäkedon tappion myötä! Hähää! Jeah! No höpsis! |
MrHands 10.03.2006 22:34:01 | |
---|
Enemmän kyllä Lordin puolesta hävettää. Ei tauti mitä spedeilyä. No, helvetti. Lordi on huumori. T. Metsäketo laulaa italiaa ja nainen veivaa hanuria vieressä. Saattaa tosiaan tuokin olla jotain huumoria. Ainakin tahatonta. Ehkä tahallista. Euroviisuissa ei kilpaile parhaat biisit. Euroviisut on keskivertomauttomuuden ylistystä. Lordi on just tuota. T.Metsäketo laulamassa italiaa hanurinainen vierellään on mautonta mauttomuutta. Lordilla on pommit ja naamarit. Tosin Jane oli paras. |
Hirvi 10.03.2006 22:34:18 | |
---|
Oikeus on tapahtunut! Svengaan kuin hirvi! |
HaloOfFlies 10.03.2006 22:36:09 | |
---|
Vihdoinkin, VIHDOINKIN jotain muuta kuin niitä iänikuisia jarisillanpäitä ja tomimetsäketoja! Tätä on odotettu! First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jackie 10.03.2006 22:37:49 | |
---|
Oikeus on tapahtunut! Praise the lord...-i!!!!!! When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
Migo 10.03.2006 22:41:01 | |
---|
Voittikos se Laardi tän homman? Niinpä.. |
GhostOfTheSun 10.03.2006 22:41:03 | |
---|
Paska biisi, paska bändi, mutta silti paras vaihtoehto ja vittuilu tälle naurettavalle Euroviisukonseptille. Onneksi olkoon Lordi. Itse olen ainakin vitun ylpeä, kun jäämme viimeiseksi. "Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
k1mm0 10.03.2006 22:42:05 | |
---|
Itsehän en äänestykseen osallistunut, mutta molemmat vanhempani äänestivät Lordia. Hyvinhän tuossa kävi. |
Terry Pantheras 10.03.2006 22:47:10 | |
---|
Ei Lordi kyllä mitään musiikillisia hekumia herätä, mutta hyvä että joku hämmentää tuota Euroviisujen laihaa velliä. Toisaalta aivan sama miten käy... No höpsis! |