Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Amfisound kitarat!
1 2 3 4 510 11 12 13 14
noteride
26.08.2003 00:09:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aattelin kysäistä, onkos kukaan päässyt kokeilemaan kyseisiä keppejä? Oliko hyviä? Pärjääkö esim. Ruokankaan kitaroille? Eikun infoa tulemaan!
 
Enska
26.08.2003 00:54:53 (muokattu 26.08.2003 01:42:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutamaa Amfisoundia olen kokeillut (3 teleä, 2 stratoa, flying-v ja 335 kopio). Niistä tykkäsin parista telestä ja erityisesti tosta 335:sta. Muut olivat mielestäni jotenkin "tönkköjä". Ehkä tunne johtuu siitä että niissä oli mm kielet säädetty aika korkealle mielestäni, ja muutenkin trimmeissä olisi ollut parantamista. Tämä on tosin henk.koht mielipide, jotkut varmaan pitävät eri tavalla trimmatuista kitaroista. Myöskin yleinen sointi oli jokseenkin heikko tämän hintaluokan vehkeiksi. Oliko sitten sattunut kyseisiin kappaleisiin hieman heikompaa puuta vai mistä lie johtunut. Työn jälki toki on kaikkissa ollut asiallista tasoa kuten käsintehdyissä kitaroissa kuuluukin. Ruokankaan tekosista olen puolestani soitellut paria vsop:ta ja yhtä dukea. Mielestäni ne olivat soinniltaan, laadultaan, ja trimmaukseltaan parempia kuin Amfisoundin tuotokset, etenkin duke. Mutta onhan toki Ruokankaan tekeleillä hieman enemmän hintaa kuin Amfisoundin. Duke mieltymykseni johtuu osaksi varmaan siitä että pidän enemmän les paul tyyppisistä soittimista kuin stratoista. Pitäisi päästä joskus kokeilemaan Amfisoundin Pauleja niin voisi sitten verrata niitä Dukeihin.
Mutta noin yleisesti kyllä Amfisoundin kitarat ihan kelpo pelejä ovat ja varsinkin hintaansa nähden. Vielä kun on mahdollista tilata vaikka rungon muotoa ja puulajeja myöten juuri sellainen kitara kuin haluaa niin eiköhän sieltä saa itselleen ihan käyvän kitaran.
 
noteride
26.08.2003 01:27:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, minäkin aattelin, kun hinnat oli alkaen 1350,- että eipäs ole kovin kalliita, mut sit kysyin, mitä maksais randy rhoads neck-thru, niin hinta olikin (alkaen) 2300 egee...
 
v.z. dean
26.08.2003 08:18:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aattelin kysäistä, onkos kukaan päässyt kokeilemaan kyseisiä keppejä? Oliko hyviä? Pärjääkö esim. Ruokankaan kitaroille? Eikun infoa tulemaan!
 
Kaverilla on Amfisoundin Les Paul ja voin kyllä sanoa, että se on todella hyvä kitara. Hintaa tuli muistaakseni n. 2500€ ilman mikkejä. Kitara on customoitu jossakin määrin eli puulajit on itse valittu, pari ylintä väliä kaulalta koverrettu, itse valittu mikinvalitsimen nuppi, jne..
 
Tossa on kuvia, varoitus rumia miehiä..
 
http://www.randomeyes.net/gallery/pages/uusi_el%E4m%E40008.htm
 
http://www.randomeyes.net/gallery/pages/uusi_el%E4m%E40009.htm
 
http://www.randomeyes.net/gallery/pages/uusi_el%E4m%E40063.htm
 
noteride
26.08.2003 18:31:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliks toi sama keppi mikä siellä niiden sivuilla?http://www.amfisound.com/kuvagalleria/lp_transpblack.htm
Tiedätkö, mikä sillä kepillä oli toimitusaika?
 
Prowleri
27.08.2003 00:11:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni ainakin ne Amfisoundin muutamat kepit mitä olen testannut olivat kaikinpuolin asiallisia tuotteita, ainakin akustisesti räplättynä. Ruokankaisiin verrattuna tuntuma oli jämympi ja perinteisempi, Ruokankaat kun tuppaavat olemaan kevyemmänpuoleisia puumateriaalinsa puolesta.
 
Kaupan laadukas & edullinen Peavey TVX-410 -bassokaappi.
PoLFus
27.08.2003 07:57:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, minäkin aattelin, kun hinnat oli alkaen 1350,- että eipäs ole kovin kalliita, mut sit kysyin, mitä maksais randy rhoads neck-thru, niin hinta olikin (alkaen) 2300 egee...
 
mitäs odotit?
 
~ why everybody always pickin' on me? ~
alanko
27.08.2003 08:07:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aattelin kysäistä, onkos kukaan päässyt kokeilemaan kyseisiä keppejä? Oliko hyviä? Pärjääkö esim. Ruokankaan kitaroille? Eikun infoa tulemaan!
 
Kahdella kaverilla on Amfisoundin kitarat ja se mitä niitä olen testannut niin hyviä soittimia ovat! Ehkäpä kertovat itse lisää kitaroistaan jos tänne eksyvät. Tuossa kuvat niistä kitaroista:
http://www.amfisound.com/kuvagalleria/randyrhoads_c.htm
http://www.amfisound.com/kuvagalleria/strat.htm
 
Fingolfin
27.08.2003 08:21:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kahdella kaverilla on Amfisoundin kitarat ja se mitä niitä olen testannut niin hyviä soittimia ovat! Ehkäpä kertovat itse lisää kitaroistaan jos tänne eksyvät. Tuossa kuvat niistä kitaroista:
http://www.amfisound.com/kuvagalleria/randyrhoads_c.htm

 
Damn nice! Siis ei perhana, kun on nätti keppi.
 
Strength and Honor
noteride
27.08.2003 16:59:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitäs odotit?
 
Aattelin, että 2000 ois riitäny, mutta taitaa mennä johonkin 3000 egen hujakoille, jos hinta on alkaen 2300.
 
jutimone
28.08.2003 17:41:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on ollut Amfinsoundin Tele käytössä noin vuoden verran ja olen ollut tyytyväinen keppiin.
Kielet oli säädetty hieman korkealle (.010 GHS setti) mutta silti toimiva.
Maalaus ja lakkaus 10+
Ainoa asia johon en ole täysin tyytyväinen on Nevalaisen mikit jotka ovat soundiltaa minusta hieman liian tummat ja niiden ulostulotaso on matalahko.
 
Voin suositella!!!
 
-Juha
 
noteride
28.08.2003 17:51:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on ollut Amfinsoundin Tele käytössä noin vuoden verran ja olen ollut tyytyväinen keppiin.
Kielet oli säädetty hieman korkealle (.010 GHS setti) mutta silti toimiva.
Maalaus ja lakkaus 10+
Ainoa asia johon en ole täysin tyytyväinen on Nevalaisen mikit jotka ovat soundiltaa minusta hieman liian tummat ja niiden ulostulotaso on matalahko.
 
Voin suositella!!!
 
-Juha

 
kauanko meni, kun sait kepin???
 
Prowleri
29.08.2003 00:14:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aattelin, että 2000 ois riitäny, mutta taitaa mennä johonkin 3000 egen hujakoille, jos hinta on alkaen 2300.
 
Amfisoundin viimeisimmän hinnaston mukaan kaarevakantiset ovat alk. 1800e, jos en väärin muista.
 
Kaupan laadukas & edullinen Peavey TVX-410 -bassokaappi.
noteride
29.08.2003 19:14:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Amfisoundin viimeisimmän hinnaston mukaan kaarevakantiset ovat alk. 1800e, jos en väärin muista.
 
Joo, mut mä puhuin neck-thru malleista ja hinta siis oli 2300 eurosta ylöspäin, kysäsin nääs.
 
jutimone
01.09.2003 14:41:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kauanko meni, kun sait kepin???
 
Ostin kitaran valmiina. Oli yksi heidän tekemästä esittelysarjasta. Heillä on lähes aina muutama kitara näytillä jossain musiikki-liikkeessä.
 
-Juha
 
Miekkonen
07.04.2004 22:41:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heillä on lähes aina muutama kitara näytillä jossain musiikki-liikkeessä
 
Eipäs olekaan.
 
PoLFus
08.04.2004 07:43:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oulunsoitinjatarvike....siellä muistaakseni oon nähny (netissä).
 
~ 7ender $tratocaster ~
sartanen
08.04.2004 08:18:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kauanko meni, kun sait kepin???
 
Mulla on tulossa tämän kuun puolella (toivottavasti) Amfisoundilta MusicManin JP7. Alussa tosiaan lupailivat reilussa kuukaudessa saada soittimen tehtyä. Kohtahan selviää pitääkö tuo kutinsa. Mielestäni helkkarin hyvä vaihtoehto, jos haluaa kunnon custom-kepin, ja vielä kohtuulliseen hintaan. Matkahuoltoa lienevät käyttävän, eli päivässä tulee keppi perille.
 
"5 good reasons not to practice: 1.There 2. Are 3. No 4. Good 5. Reasons"- Steve Vai
wuchi
08.04.2004 09:55:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hommasin jonkun aikaa sitten Amfisoundilta Straton. Mulla on pelkkää hyvää sanottavaa kitarasta. soi hyvin akustisesti ja vahvistetusti. työn jälki on hyvännäköistä. Mikkeinä 3 x SD coolrails. Hintaa vempeleelle tuli 1500e.
 
Miekkonen
08.04.2004 14:21:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oulunsoitinjatarvike...
 
Heillä ei ole Amfisoundin kitaroita hyllyssä, koska amfin jätkät hommasivat vain asiakkaita soittimen & tarvikkeen mainostyöllä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 510 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «