Definhel 08.03.2006 19:56:47 | |
---|
Osaako kukaan sanoa mitä nuottia korvansa soittaa? Onko tällä sävelellä jotain kosmista merkitystä sinulle? Onko se aina sama vai tuleeko joskus korkeampaa ja joskus matalampaa tavaraa? |
Groovelover 08.03.2006 20:22:55 | |
---|
Aina se sama Bb, jo viidettä vuotta tauotta. Onneksi tinnittää sen verran hiljaa että sen huomaa oikeastaan vaan nukkumaan mennessä kun on ihan hiljaista. Niin, ja landella käydessä kun sieltä puuttuu kaikki luontainen taustamökä ja häly mikä peittää tinnituksen. Taas yksi hyvä syy olla ikinä muuttamatta stadin ulkopuolelle. |
Saapahan skittaan viritysäänen:/ Eivaa, ei ole kivaa ollenkaan tuo tinnitys, en soisi sitä kenellekkään ihmiselle maailmassa. Strato ja putkimarsu- muita ei tueta. |
uruttaja 08.03.2006 23:55:52 | |
---|
Osaako kukaan sanoa mitä nuottia korvansa soittaa? Onko tällä sävelellä jotain kosmista merkitystä sinulle? Onko se aina sama vai tuleeko joskus korkeampaa ja joskus matalampaa tavaraa? Melkein a. Pikkusen epävireessä. Joskus mitattiin hälyäänellä kuinka paljon korvaan pitää syöttää meteliä että tinnitus ei kuulu, niin tulos oli 86db. Nyt se korva, jossa se tinnitus on edelleen, on umpikuuro. Tinnitus kuitenkin on siellä koko ajan. Toisessa korvassa on vähän rauhallisempi tinnitus, ei oo mitattu millä sen vois peittää. |
cubasisti 09.03.2006 10:19:20 | |
---|
Noin 16kHz. Kuulostaa kuvaputkitelkkarilta. Deadline tekee mestarin. |
hirvijo 09.03.2006 11:29:56 | |
---|
Noin 16kHz. Kuulostaa kuvaputkitelkkarilta. Sama mulla. Tästä syystä en voi sietää kuvaputki telkkareita. Lost on silti pakko katsoa tänään. :) |
kivi 09.03.2006 11:36:16 | |
---|
Noin 16kHz. Kuulostaa kuvaputkitelkkarilta. Sama, silloin kun se kuuluu. Ja se sana on t i n n i t u s. |
cubasisti 09.03.2006 12:18:35 | |
---|
Hä hää. Kansan kielessä se on tinnitys. Katos kun se tinnittää. Silloin kun tinnittää, syntyy tinnitys. On sitä nääs ennenkin tinnitetty. Deadline tekee mestarin. |
Staalo 09.03.2006 12:27:16 | |
---|
Fis. Aiemmin oli sen verran äänekäs että kerran huvikseni yritin virittää kitaraakin sen mukaan, onneksi viime vuosina on rauhoittunut hiljaisuudessa hädin tuskin kuuluvaksi. Ja sen takia olenkin täällä juuri nyt ilman housuja. |
gösplstorm 09.03.2006 14:21:46 | |
---|
Noin 16kHz. Kuulostaa kuvaputkitelkkarilta. Mul on tasan toi. Tajusin sen ku se yks oli tehny tuol turhuuksia-palstalla semmosen midiääni jutun ja heittäny sen nettiin. "olen pahoillani en voi siirtyä enää taaemmaksi kohden bussin takaosaa koska reseptiiviset elimeni observoivat käytävällä Blookkuksen!!" www.TheZippyWackos.com |
noir 09.03.2006 14:25:12 | |
---|
Sama, silloin kun se kuuluu. Ja se sana on t i n n i t u s. Tuo on muuten kumma homma. Joku kielioppijuttu (emminäniitämuistaulukoo!) jolla ei voi olla vaikkapa ä ja o samassa lauseessa tulee mielestäni tähänkin. Kyllähän se virallisesti tinnitus taitaa olla, mutta tinnitys taipuu suuhun kotoisammin. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Allekirjoittanut vihaa Espoota. Majoittakaa minut halvalla Helsinkiin! |
gösplstorm 09.03.2006 14:28:41 (muokattu 09.03.2006 14:31:28) | |
---|
Joku kielioppijuttu vokaalisointu EDIT: mut oikeestan sanassa tinnitus on vokaalisointu koska ii on välivokaali kuten eekin, joten sen kanssa voi olla mitä vain vokaaleja samassa sanassa. miksköhän toi sana sit on vaikee sanoa? iu liuku piuha tinnitus? "olen pahoillani en voi siirtyä enää taaemmaksi kohden bussin takaosaa koska reseptiiviset elimeni observoivat käytävällä Blookkuksen!!" www.TheZippyWackos.com |
FastEddie 09.03.2006 14:38:37 | |
---|
Noin 16kHz. Ja molemmissa korvissa hieman eri korkeudella, oikea korkeammalla. Nyt kestänyt noin vuoden. Onneksi kuitenkaan ei kovin lujalla. Alkoi muuten erään suomalaisen yhtyeen ulkomaankeikalla, bändi veti keikan lopussa mahdottamalla volumella ja riipaisevilla kitarasoundeilla. En tajunnut ajoissa siirtyä longuen puolelle, vittu. Toistaiseksi ole pidättäytynyt keikoilla käynnistä. Työvälineitä täytyy saastää! Born to lose, live to win! |
Bee-äf 09.03.2006 14:49:10 | |
---|
Noin 16kHz. Kuulostaa kuvaputkitelkkarilta. Nymmää tajuan miksei mulla ole vaikka miten olen yrittäny korviani tuhota. En kuule ääniä kuin 15500 Hz saakka. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Johann Onn 09.03.2006 15:03:01 | |
---|
En kyllä oo testannu missä "vireessä" korvien ulina on. Tällä hetkellä kumpikaan (onneks) ei tuntuis edes suhisevan. Tai siltähän se aina vaikuttaa, kunnes sammuttaa koneen ja huomaa, ettei se pieni lisä suhina tullutkaaan sieltä koneen uumenista... |
-J 09.03.2006 15:04:34 | |
---|
Noin 16kHz. Kuulostaa kuvaputkitelkkarilta. Jossain näillä korvilla. Korkealta ja kovaa. K.I.R.K.A - Keksippä Itse Rokkarin Kakasta Asiaa |
cubasisti 09.03.2006 15:13:02 | |
---|
Deadline tekee mestarin. |
uruttaja 09.03.2006 16:53:54 | |
---|
Nymmää tajuan miksei mulla ole vaikka miten olen yrittäny korviani tuhota. En kuule ääniä kuin 15500 Hz saakka. Kuulon alenemasta seuraa yleensä väistämättä tinnitus. Odottele rauhassa, kyllä se sieltä vielä ilmestyy. |
vinsentti 09.03.2006 17:18:18 | |
---|
Sen verran sopivasti tinnittää, että tv:n "lumisateen" aiheuttamaa taajuutta ei kuule. Pitää ajatella positiivisesti: onpahan yksi häiriöääni vähemmän. |
wavelength 09.03.2006 17:31:25 | |
---|
Tinnitukseni on niin hiljaista, että kuulen ääniä pääni sisällä vain, kun tukin korvani sormilla. Oikea korvani piippaa Bb:tä, mutta sävelen voi nostaa hetkellisesti C:hen lisäämällä hieman painetta. En tiedä mistä puhun. |