Aihe: rumpupadien midi kytkennät
1
steven
07.03.2006 13:54:08
En oikein löytänyt tälle sopivaa aluetta, joten laitoin tänne. Toivottavasti saan vastauksia, sillä Groove Agent testilisenssi vanhenee pian ja tarvisi saada kokemusta ennen tätä.

Mulla on Cubase SL 3, M-Audio Projectmix, Yamaha DD55 rumpupadit sekä siis tämä Groove Agent 2 testiver. Miten helkkarissa saan DD55 säädettyä siten, että jokaisesta padista tulisi jonkin rummun ääni. Pari padeista toimii oletuksena mutta niidenkin osalta ei ota uutta lyöntiä sisään ennen kuin entinen on kokonaan vaiennut. Kytkennät menee siten, että projectmix on firewirella koneeseen, DD55 kahdella midikaapelilla projectmixiin.
aimotuska
07.03.2006 14:31:00
DD55 kahdella midikaapelilla projectmixiin.

Villi arvaus, mutta otapa se toinen (DD55:n inputtiin menevä) midipiuha irti.
My strength is that I can laugh at myself. My weakness, however, is that I don't have a choice.
steven
07.03.2006 21:23:56
Joo, otin tuon toisen kaapelin pois, mutta ongelma jatkuu.

Olisko ketään, joka on käyttänyt yammun dd55:sta tai vastaavaa midi-padeina? Mulla ei manuaalia kun ostin käytettynä enkä netistäkään löytänyt, mitä himputtia pitää tehdä että se fudaa..
jPekka
09.03.2006 17:53:19

Kovan haeskelun jälkeen itse jammun sivuilta löytyi dd-55:n downloadattava manuaali, joka tiesi kertoa että "to enter midi mode, push demo and start/stop simutaneously". Ei tullut ihan heti mieleen :-o

Ah, joo. Onneksi löytyi. Mulla on ikivanha DD-5, jossa on samantapainen yhdistelmäkomento. Jota ei ole tietenkään koneen kanteen dokumenteerattu.
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)