Aihe: Fender Stratocaster SRV / Japan
1
StevieRayVehkakoski
07.03.2006 22:27:47
Kertokaapas joku millainen peli tämä on:

http://soundstore.fi/product_info.php/products_id/38

Löytyykö tolle jostain speksejä? Onko tossa paksu kaula, lättänä otelauta ja isot nauhat?
Little Savage
08.03.2006 00:25:59

Löytyykö tolle jostain speksejä? Onko tossa paksu kaula, lättänä otelauta ja isot nauhat?

Ehkä kauppaan voi soittaa ja kysyä. Miksi turhaan kiertelemään ja kaartelemaan ?
Jormaz
08.03.2006 05:17:33
Ehkä kauppaan voi soittaa ja kysyä. Miksi turhaan kiertelemään ja kaartelemaan ?

-U.t tässä päivää. Löytyskö speksejä tämmöselle kitaralle?
-Joo joo se on vitun hyvä, mul on himassa kaks.
*tuut tuut tuut tuut*
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
StevieRayVehkakoski
08.03.2006 08:36:40
Todennäköisesti vastaus on juuri niinkuin yllä: "Juu ei siinä mikään tikkukaula ole, Juu siinä on ihan tavallinen radius ja Juu ei ne nauhat mitkään pienet ole.."

Kuka noi on kaikki ostanut, ilmoittautukaa tai ilmiantakaa kaverinne!
Dr. Muff
08.03.2006 10:54:49

Siis häh? Tota linkkiä kun klikkaa niin sieltä hyppää silmille:

Fender Stratocaster '62 Reissue "SRV" 896,00
- Leppärunko
- D-muotoinen vaahterakaula
- Ruusupuuotelauta
- 7,5" radius
- 21 vintage-nauhaa
- 42 mm satula
- Texas Special (USA)-mikrofonit
- Vintage S8F-terästalla
- Gotoh Kluson-tyylinen virityskoneisto
- Kullatut metalliosat
- Valmistettu Japanissa
Let my love open the door.
M-Juhana
08.03.2006 11:10:13

Eikös SRV stratos kuulus olla vasuri talla? Tossa liikkeen kuvan kitarassa ei ainakaa ollu.

No tuossahan on "SRV"...:-)
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
StevieRayVehkakoski
08.03.2006 11:12:48
Katos perkele, joko mä olen sokea/tyhmä tai sitten tota linkin speksiä on tänään täydennetty..

No, joka tapauksessa speksi selvis, tällä ei ole siis mitään tekemistä SRV:n kanssa..
tomukka
08.03.2006 11:58:24
Katos perkele, joko mä olen sokea/tyhmä tai sitten tota linkin speksiä on tänään täydennetty..

No, joka tapauksessa speksi selvis, tällä ei ole siis mitään tekemistä SRV:n kanssa..

No eipä niistä juuri yhtäläisyyksiä löydy kuin sunburst väri ja kullitetut metallit. Tosin toi on varmaan hyvä kitara, vaikka ei SRV -malli olekaan. Jaappanin poijan käsityö ja Texas special jenkkimikit. Kyllähän tuo on mahottoman tyylikäs ja ulkonäköhän on puolet soundia.
TexasFlood
08.03.2006 13:35:13
Japanin pojilta löytyy myös SRV-malli, jossa on vasenkätinen talla, mutta ei kuitenkaan Texas Speciaaleja.

Tuo Soundstoren malli on ST62G-80TX ja Japanin SRV-malli on ST62G-SPL
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)