|
Little Savage 08.03.2006 00:25:59 | |
---|
Kertokaapas joku millainen peli tämä on: http://soundstore.fi/product_info.php/products_id/38 Löytyykö tolle jostain speksejä? Onko tossa paksu kaula, lättänä otelauta ja isot nauhat? Ehkä kauppaan voi soittaa ja kysyä. Miksi turhaan kiertelemään ja kaartelemaan ? |
Jormaz 08.03.2006 05:17:33 | |
---|
Ehkä kauppaan voi soittaa ja kysyä. Miksi turhaan kiertelemään ja kaartelemaan ? -U.t tässä päivää. Löytyskö speksejä tämmöselle kitaralle? -Joo joo se on vitun hyvä, mul on himassa kaks. *tuut tuut tuut tuut* In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
StevieRayVehkakoski 08.03.2006 08:36:40 | |
---|
Todennäköisesti vastaus on juuri niinkuin yllä: "Juu ei siinä mikään tikkukaula ole, Juu siinä on ihan tavallinen radius ja Juu ei ne nauhat mitkään pienet ole.." Kuka noi on kaikki ostanut, ilmoittautukaa tai ilmiantakaa kaverinne! |
Manicci 08.03.2006 10:30:51 | |
---|
Eikös SRV stratos kuulus olla vasuri talla? Tossa liikkeen kuvan kitarassa ei ainakaa ollu. Strato ja putkimarsu- muita ei tueta. |
Dr. Muff 08.03.2006 10:54:49 | |
---|
Kertokaapas joku millainen peli tämä on: http://soundstore.fi/product_info.php/products_id/38 Löytyykö tolle jostain speksejä? Onko tossa paksu kaula, lättänä otelauta ja isot nauhat? Siis häh? Tota linkkiä kun klikkaa niin sieltä hyppää silmille: Fender Stratocaster '62 Reissue "SRV" 896,00 - Leppärunko - D-muotoinen vaahterakaula - Ruusupuuotelauta - 7,5" radius - 21 vintage-nauhaa - 42 mm satula - Texas Special (USA)-mikrofonit - Vintage S8F-terästalla - Gotoh Kluson-tyylinen virityskoneisto - Kullatut metalliosat - Valmistettu Japanissa Let my love open the door. |
M-Juhana 08.03.2006 11:10:13 | |
---|
Eikös SRV stratos kuulus olla vasuri talla? Tossa liikkeen kuvan kitarassa ei ainakaa ollu. No tuossahan on "SRV"...:-) RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
StevieRayVehkakoski 08.03.2006 11:12:48 | |
---|
Katos perkele, joko mä olen sokea/tyhmä tai sitten tota linkin speksiä on tänään täydennetty.. No, joka tapauksessa speksi selvis, tällä ei ole siis mitään tekemistä SRV:n kanssa.. |
tomukka 08.03.2006 11:58:24 | |
---|
Katos perkele, joko mä olen sokea/tyhmä tai sitten tota linkin speksiä on tänään täydennetty.. No, joka tapauksessa speksi selvis, tällä ei ole siis mitään tekemistä SRV:n kanssa.. No eipä niistä juuri yhtäläisyyksiä löydy kuin sunburst väri ja kullitetut metallit. Tosin toi on varmaan hyvä kitara, vaikka ei SRV -malli olekaan. Jaappanin poijan käsityö ja Texas special jenkkimikit. Kyllähän tuo on mahottoman tyylikäs ja ulkonäköhän on puolet soundia. |
TexasFlood 08.03.2006 13:35:13 | |
---|
Japanin pojilta löytyy myös SRV-malli, jossa on vasenkätinen talla, mutta ei kuitenkaan Texas Speciaaleja. Tuo Soundstoren malli on ST62G-80TX ja Japanin SRV-malli on ST62G-SPL |