Guitarist in the Night 23.02.2006 22:52:58 | |
---|
Tulipa muuten mieleen, että en ole vielä kajonnut tuon boksin bonusmateriaaleihin ollenkaan, täytyy tsekata. Mimmosta bonusta tuo boksi sisältää? Hevi on ihan hyvää. |
sellisti 24.02.2006 00:42:41 (muokattu 24.02.2006 00:43:35) | |
---|
On tässä sarjassa näköjään ainakin sellainen mielenkiintoinen ja koukuttava elementti, että kun joka jakson jälkeen kehittelee mielessään mahdollisia selityksiä mysteereille niin seuraavassa ne kaikki kumotaan uusilla. Nyt nämä muutamat tv-jaksot nähneenä ymmärrän heitä, jotka suosittelivat sarjan katsomista vähän tiuhempaan tahtiin. Jakso per viikko tuntuu raivostuttavan hitaalta, kun tapahtumat etenevät muutenkin verkkaisehkolla tempolla. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
T.S. S L A Y E R 24.02.2006 02:05:48 | |
---|
Tuo "kaikki ovatkin kuolleita" olisi liian helppo selitys, minun mielestäni. Ehkä joskus yksinkertaisuus onkin kaunista? |
carnation 24.02.2006 11:22:04 | |
---|
Ehkä joskus yksinkertaisuus onkin kaunista? Tässä tapauksessa se on kliseistä? A pharaoh played a merry tune and watched nine cats dance on the moon
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Brian May jr. 24.02.2006 12:50:51 | |
---|
Vettä! |
Juugeli 02.03.2006 09:33:48 | |
---|
No niin. Sain käsiini 1. tuotantokauden ja olen sen tässä muutaman päivän aikana katsonut. Ihan hyvä sarja se vain on. Muutama hyvä hahmo (Charlie, Sawyer, Hurley) ja ainakin pari ärsyttävää hahmoa (Michael, Boone). Locke on toisinaan hyvä, toisinaan ärsyttävä ja loput hahmot on melko neutraaleja. Hitaasti etenevä pääjuoni on siis vähän liian hidas, koska hahmot eivät ole niin kiinnostavia. Mysteeri on kuitenkin niin kiinnostava, että melko koukuttava sarja kuitenkin on. Kauden puolivälissä takaumat alkavat menettävät tehoaan ja toimivat enää toisinaan. Kakkoskausi on kuulemma vähän ykköstä huonompi, joten eipä ainakaan imuttamaan niitä jaksa alkaa. Katsotaan sitten joskus jos jaksetaan. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Mättöpiiska 02.03.2006 12:33:45 | |
---|
Kakkoskausi on kuulemma vähän ykköstä huonompi, joten eipä ainakaan imuttamaan niitä jaksa alkaa. Katsotaan sitten joskus jos jaksetaan. Kakkoskauden alkujaksot olivat vähän diibadaabaa mutta parissa viimeisessä (13&14) on tullut taas hyviä jännityselementtejä mukaan. Ainakin minun mielestäni kakkoskausi on tällä hetkellä ihan yhtä hyvä kuin ykkönen. |
Kakkoskauden alkujaksot olivat vähän diibadaabaa mutta parissa viimeisessä (13&14) on tullut taas hyviä jännityselementtejä mukaan. Ainakin minun mielestäni kakkoskausi on tällä hetkellä ihan yhtä hyvä kuin ykkönen. KAverini kehui kakkosta paremmaksi kuin ykkönen jopa. Mutta odotellaan sitä aitona. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Jag 02.03.2006 16:50:12 | |
---|
KAverini kehui kakkosta paremmaksi kuin ykkönen jopa. Mutta odotellaan sitä aitona. kaverisi saattaa olla väärässä, mutta odotetaan nyt että se ees kokonaan ulos tulee. Toinen tuotantokausi on parantunut koko ajan, mitä pidemmälle se on edennyt. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
carnation 02.03.2006 17:30:42 | |
---|
Kakkoskauden alkujaksot olivat vähän diibadaabaa mutta parissa viimeisessä (13&14) on tullut taas hyviä jännityselementtejä mukaan. Ainakin minun mielestäni kakkoskausi on tällä hetkellä ihan yhtä hyvä kuin ykkönen. Olen itse katsonut toisesta kaudesta kolme ensimmäistä jaksoa, mun mielestä ei ole diibadaabaa. Mielenkiintoiseksi käy... ois tässä koneella kyllä melkein kaikki tähän saakka tulleet kakkoskauden jaksot, mutta pitää hieman pantata ettei lopu heti kesken. Nykyään tulee katsottua n. 2-3 jaksoa viikossa, ihan kohtuullinen tahti. Toki nämä voisi katsoa putkeenkin yhdessä päivässä, mutta sitten se vasta vituttaakin kun joutuu venailemaan uutta jaksoa aina viikon. Tosin kyllä nämä tällä nykyiselläkin katsomistahdilla "loppuvat kesken" jossain vaiheessa. "Tell me where the bomb is or I will kill your son." (Jack Bauer)
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Brian May jr. 02.03.2006 18:48:45 | |
---|
Kuinka monta tuotantokautta tätä on tehty ja monessako niistä porukat hilluu siellä saarella? Vettä! |
carnation 02.03.2006 18:58:46 | |
---|
Kuinka monta tuotantokautta tätä on tehty ja monessako niistä porukat hilluu siellä saarella? Sarja on menossa jenkeissä toisen tuotantokauden 15. jaksossa. Eiköhän tuo porukka hillu melkein koko ajan siellä saarella, mutta väliin toki ripotellaan runsaasti takautumia henkilöiden menneisyydestä. "Tell me where the bomb is or I will kill your son." (Jack Bauer)
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Liver-Box 02.03.2006 19:11:30 | |
---|
Ekat pari jaksoo oli jees mut sitten kyl lässähtää meno. Eniten vituttaa ku kokoaja vaa selvitellää niiden ihmisten taustoja aina yks kokonainen jakso. Ja muutenki, jotenkin tunnelma tipahti röytämällä siitä mitä se alussa oli. Jakso. |
ekikoo 02.03.2006 19:12:17 | |
---|
mitenköhän pitkään meinaavat tätä sarjaa jatkaa...? Mielestäni kaksi tuotantokautta voisi riittää, mutta kun sarja on kerran niin suosittu niin tottakai sitä pitää vääntää lisää. Toivottavasti osaavat lopettaa ajoissa ennenkuin menee Salkkareiksi A signature? Oh wait... |
MV 02.03.2006 19:22:17 (muokattu 02.03.2006 19:22:54) | |
---|
Tuli muuten vaan mieleen, että Sawyer (vittu mikä sukunimihirviö, en tiedä menikö oiken) on asiallinen äijä! Muistan kuinka se vittutti ihan ekoissa jaksoissa mutta siitä sen kusipäisyydestä alkaa tykkäämään ajan kanssa. "Käylä vois olla se sana jolla kuvataa miltä 80-vuotiaan naisen naama näyttää. :)" -Eemil |
carnation 02.03.2006 19:24:27 | |
---|
mitenköhän pitkään meinaavat tätä sarjaa jatkaa...? Mielestäni kaksi tuotantokautta voisi riittää, mutta kun sarja on kerran niin suosittu niin tottakai sitä pitää vääntää lisää. Toivottavasti osaavat lopettaa ajoissa ennenkuin menee Salkkareiksi Tuota minäkin vähän mietin... olen kuullut erinäisiä huhuja että tuota jatkettaisiin peräti 12 kautta, joka nyt on aivan älytöntä. Miten tätä pystyy kukaan venyttämään noin pitkäksi? Myös 5-7 kautta on jossain vilahdellut, mutta en ole varma sitten. Sarjahan on käsittääkseni kuitenkin kirjoitettu ja suunniteltu loppuun niin, ettei sitä voi enää jatkaa. Eli loppuratkaisu on jo paperilla valmiina. Tiedä sitten kuinka pitkään tätä jatketaan. Jos jollain on luotettavaa tietoa, niin antaahan tulla. "Tell me where the bomb is or I will kill your son." (Jack Bauer)
OSTAKAA LEVYJÄ! |
carnation 02.03.2006 19:25:11 | |
---|
Tuli muuten vaan mieleen, että Sawyer (vittu mikä sukunimihirviö, en tiedä menikö oiken) on asiallinen äijä! Muistan kuinka se vittutti ihan ekoissa jaksoissa mutta siitä sen kusipäisyydestä alkaa tykkäämään ajan kanssa. Sawyer on suoran toiminnan mies. "Tell me where the bomb is or I will kill your son." (Jack Bauer)
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Rakkikoira 03.03.2006 07:23:31 | |
---|
Tapahtuiko eilisessä jaksossa mitään erikoista/tärkeää? Nukahdin perhana vartin katsomisen jälkeen. Tulee liian myöhään. |
aikavaikea 03.03.2006 07:41:45 | |
---|
Tapahtuiko eilisessä jaksossa mitään erikoista/tärkeää? Nukahdin perhana vartin katsomisen jälkeen. Tulee liian myöhään. Käytiin läpi sen korealaispariskunnan historiaa (täti osaa puhua engelskaa mutta setä ei tiedä sitä). Alunperin täti oli rikkaan perheen tytär ja mies oli tarjoilija. Setä meni tätin iskälle töihin että sai naimaluvan, aika sekalaisia duuneja näytti olevan. Aamusta yöhön ja välillä kädet verissä duunista kotiin. Setä kävi rannalla tumman hemmon kimppuun, koska sillä oli korealaisnaisen isän rannekello kädessä (oli ottanut koneen raunioista kun oma kello oli kaputt), pieksi kuin vierasta sikaa ja pantiin sitten rautoihin rauhoittumaan. Osa jengistä muutti luoliin asumaan, sinne mistä löytyi se makeavesilammikko. Osa jäi nuotiota polttelemaan rannalle. Hobitti vaihtoi entisen pyörätuoliukon kanssa huumeet kitaraan. Mitään ihmeellisen yliluonnollista ei tapahtunut. Ai niin, löysivät kuolleita ihmisiä pari kappaletta luolista. Kuolleet vuosikymmeniä sitten. Ristittiin Aatamiksi ja Eevaksi. Jos tiedätte heikomman, epäloogisemman, huonomuistisemman ja poukkoilevamman kertojan kuin minä, niin kertokaa osanottoni. Two shits and a fuck. |
Flash 03.03.2006 09:34:32 | |
---|
Jos tiedätte heikomman, epäloogisemman, huonomuistisemman ja poukkoilevamman kertojan kuin minä, niin kertokaa osanottoni. Hoho, minusta tuo oli ihan hyvin kerrottu. :) Voisi vielä lisätä sen verran, että se tumma hemmo vapautti korealaisen raudoista kirveen kanssa (ja palautti kellon) ja taisipa samalla säikyttää sen verran, että ei käy heti uudestaan ryppyilemään... Tosin jotainhan tuosta jäi varmaan kytemään. Lisäksi raotettiin vähän lisää tumman hemmon ja hänen poikansa välistä suhdetta. Live Music Is Better! |