Aihe: King&Clapton: Riding With The King
1
kid ego
24.08.2003 16:46:02
Ihan ok, ostin joskus. En ole sittemmin kuunnellut kun on jotenkin niin tylsä. Tuollainen Moore-SRV -tyylinen blues tai "blues" on enemmän mun makuuni.
Do you really want to funk with me?
Hirvi on petoeläin.
jPekka
25.08.2003 09:57:18

Mitä pidätte levystä?

Tämä ei vastaa kysymykseen, mutta minulla on aina vaikeuksia sopeutua muiden tekemiin John Hiatt -covereihin. Jota tuo levyn nimibiisi siis on. Vaikka Hiatt taitaa itse pitää itseään enemmän muiden lauluntekijänä, niin kyllä setä tekee itse omista ralleistaan minun makuuni niitä definiiteimpiä tulkintoja.

Ei sillä että tuo King&Clapton -coveri huono olisi. Ei tosiaankaan.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Shaft
25.08.2003 11:59:02
Hyvä levyhän tuo on. Ei nyt kuitenkaan ihan klassikkoainesta. Soitanto on kyllä kovaa luokkaa ja Claptonillakin on taas hieman raaempi kitarasoundi. Biisivalinnat ovat vaan turhan mielikuvituksettomia ja ne poppisbiisit ovat turhia tällaisella levyllä.

Tuollainen Moore-SRV -tyylinen blues tai "blues" on enemmän mun makuuni.

Ei sitä bluesia tarvitse laittaa lainausmerkkeihin kuin Mooren osalta.. :)
BaariMikko
25.08.2003 21:37:27 (muokattu 25.08.2003 21:38:06)

Minusta levy on mainio kaikin puolin, eivätkä ne poppisbiisitkään, jos sellaisista voi puhua, ole sieltä latteimmasta päästä. Tunnelmat vaihtelevat hienosti läpi levyn, ja oikeastaan platta antaa aika hyvän kokonaiskuvan siitä, mitä kaikkea blues voi olla.

Lisäksi levystä välittyy kuulijalle sellainen tunnelma, että herrat muusikot ovat nauttineet sen tekemisestä.
"I'm a talkkari, honey, and you can't drink beer"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)