Aihe: Kummeli Jackpot
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ICE
19.02.2006 21:11:36
Kävin katsomassa ja suosittelen tätä kaikille Kummelifaneille. Ette tule pettymään. :-)
"Ice on kyllä jäljittelemätön Ice aina, ei voi muuta sanoa :D" -Vilhelmus
jigsore
19.02.2006 21:57:02

Olin aika pettynyt. Jotenkin se huono alapäähuumori ja kiroilu ei sovi Kummelille. Mutta bändi oli hyvä ja Touko-Pouko yllätti!
arse shnider IHKK #8
aivokuolio
20.02.2006 00:41:01
Kannattaa muuten sitten lukea lopputekstit tarkkaan ja kattoa ihan loppuun ;)

Onko tissejä?
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
barnabas
20.02.2006 17:52:09
Oli kyllä todella surkea leffa. Ilmiselvästi Kummeleilta vitsit vähissä kun piti turvautua tommoisiin alapään juttuihin ja kiroiluun. Oli oikeasti niin huono että teki mieli lähteä pois kesken kaiken.
THV-Klubi #46+2 Painun tästä kohta Siperiaan.
aikavaikea
20.02.2006 18:40:29
Oli oikeasti niin huono että teki mieli lähteä pois kesken kaiken.

Jos noin sanoo mies, jonka allekirjoituksessa mainitaan hänen olevan THV-klubin jäsen, oletan leffan olevan vielä luokattomampi kuin osaan kuvitellakaan.
Sitten loppu banaanit ja lakritsat!
Hesrock
20.02.2006 21:50:01
No eihän niihin koskaan ole mitään luottamista, ellei sulla satu olemaan sama maku kuin arvostelijalla. Ei minua ainakaan kiinnosta paskaakaan mitä mieltä vaikka joku Kangassalo on jostain leffasta. Ja sitä paitsi, nämä Kummelit, Turhapurot ja Pekka Puupäät sun muut farssit teilataan aina ja ikuisesti joka perkeleen arvostelussa ja silti ne kaikki ovat rahvaan suursuosikkeja. Ne ei ilmeisesti ole tarpeeksi cúlttúúrisia taideteoksia, että tyylikkään paksusankaiset rillit omistava "elokuvakriitikko" (voi perkele mikä titteli) voisi niistä tykätä.

En kyllä todellakaan kiinnostu tai kierrä leffaa jonkun holtsin arvion perusteella.

Asiaa, samoin
Torniojaws
20.02.2006 21:52:22

Ne ei ilmeisesti ole tarpeeksi cúlttúúrisia taideteoksia, että tyylikkään paksusankaiset rillit omistava "elokuvakriitikko" (voi perkele mikä titteli) voisi niistä tykätä.

Eikös Kummelin poijjaat ole tuostakin parikin sketsiä tehneet ;)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
barnabas
20.02.2006 22:08:21
No eihän niihin koskaan ole mitään luottamista, ellei sulla satu olemaan sama maku kuin arvostelijalla. Ei minua ainakaan kiinnosta paskaakaan mitä mieltä vaikka joku Kangassalo on jostain leffasta. Ja sitä paitsi, nämä Kummelit, Turhapurot ja Pekka Puupäät sun muut farssit teilataan aina ja ikuisesti joka perkeleen arvostelussa ja silti ne kaikki ovat rahvaan suursuosikkeja. Ne ei ilmeisesti ole tarpeeksi cúlttúúrisia taideteoksia, että tyylikkään paksusankaiset rillit omistava "elokuvakriitikko" (voi perkele mikä titteli) voisi niistä tykätä.

Minäkin itseasiassa nuorempana ajattelin noin, mutta nytten kun olen enemmän asiaan perehtynyt ja monia elokuvia nähnyt niin olen oppinut arvostamaan kriitikoiden mielipiteitä. Kyllä he nimittäin loppujenlopuksi osaavat hyvin sanoa mikä on hyvä elokuva ja mikä ei.

Tietenkin jos ei halua mitään sen syvällisempää viihdettä niin silloihan voi ihan hyvin noudattaa periaatetta, että haukutut leffat on hyviä ja kehutut tylsiä taidepläjäyksiä.
THV-Klubi #46+2 Painun tästä kohta Siperiaan.
Heissi
20.02.2006 22:29:07
Täyttä paskaa. En mitään suurta elokuvaelämystä odottanutkaan, mutta jos olis vaikka saanut nauraa jossain kohdassa. Mutta kun ei. Hauskimmat kohdat oli näytetty jo etukäteen. "Kirka saatana!" ja työvoimatoimiston "Ei pysty". Aika heikot eväät.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Kapane
20.02.2006 22:57:56

Kummelin tason lasku on kyllä huomattavaa, kun katsoi tuon DVD boksin läpi, missä on kaikki. Alapää huumoria on ollut aina: Mauno Ahonen kysyy itseltään ääneen "onkohan ne pannu tuo ladossa", kun ei tiedä olevansa suorassa lähetyksessä. Ennen se kuitenki tehtiin hyvin ja tyylillä. Itsessään kun vitun hokeminen ei ole hauskaa, mutta oikeassa tilanteessa se toimii todella hyvin. Esim. Ruususten läppää en ole vielä tähän päivään mennessä tajunnut - siinä kun mielestäni ei ole mitään hauskaa, koska idea puuttuu kokonaan ja nauruja yritetään repiä siitä tuhmasta sanasta.

Hauskimmat kummeli hahmotkin ovat niitä vanhimpia. Matti Näsä, Jaakko Parantainen, Härkönen ja Vilenius, Ytte ja Mosse, Puukon Veljekset ja Vormisto ja Silakka. Uudemmista Kummeleista ei mieleen ole jäänyt kuin Aziz.
Skenehuora jo 4 vuotta.
SuperJeesus
20.02.2006 23:15:32
Ja sitä paitsi, nämä Kummelit, Turhapurot ja Pekka Puupäät sun muut farssit teilataan aina ja ikuisesti joka perkeleen arvostelussa ja silti ne kaikki ovat rahvaan suursuosikkeja.

Junttileffat=junttiyleisö.
Suomi=junttikansa.
Ecky-ecky-ecky-ecky-pikang-zoop-boing-goodem
pliksu
20.02.2006 23:17:10
Junttileffat=junttiyleisö.
Suomi=junttikansa.

Pettämätön analogia lukuunottamatta leffan ja yleisön rinnastamista.
Stuck inside of Mobile with the Memphis blues again | Myynnissä: Peavey Classic 30 / Ostetaan Orange AD-30 nuppi
nikomati
21.02.2006 00:19:32

ihan hauska leffa se oli, mutta olisi tosiaan voinut olla parempikin. laulut olivat loistavia!
"jani-petteri kaakeli matti nykänen, pentti arajärvi, ismo laitela, sami koski ja munakarva mosunismu!"
Järvihirviö
21.02.2006 00:41:51 (muokattu 21.02.2006 00:43:02)
Jos noin sanoo mies, jonka allekirjoituksessa mainitaan hänen olevan THV-klubin jäsen, oletan leffan olevan vielä luokattomampi kuin osaan kuvitellakaan.

Yllättävän moni elokuvan teilaajista (1 kappale) on thv-"klubilainen". Onko tämä sitä ironiaa?
slipkorn
21.02.2006 21:18:04
"onkohan ne pannu tuo ladossa"

Ei, vaan:

"Mä oon muuten pannu tuolla navetassa! (mutisemalla): Yks Virpi.. vähän läski ehkä.."
Hannu H.
21.02.2006 23:01:14

Härkönen ja Vilenius

Jos nää on ne kaks toimistojätkää, niin olen kyllä täysin erimieltä.. ehkä huonoimmat hahmot koko kummelin historiassa..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
south_of_heaven
21.02.2006 23:32:51
enpä taida mennä katsomaan, mutta kummeli dvd olisi harkinnassa.
ilmoitti South_of_Heaven
-Mickill-
21.02.2006 23:37:15
Mitä jengi oikein kitisee, Jackpot oli aivan loistava! Sai nauraa ihan hulluna. Vielä en lähtisi mihinkään Storiesiin tai Kultakuumeeseen vertaamaan, vasta n. 20 katselukerran jälkeen voi ruveta vertailemaan.
There's nothing left to say but fuck you anyway.
NHR
21.02.2006 23:51:45

Jos nää on ne kaks toimistojätkää, niin olen kyllä täysin erimieltä.. ehkä huonoimmat hahmot koko kummelin historiassa..

Juu, ei naurattaneet muakaan pahemmin ikinä.
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)