Aihe: Torino 2006
1 2 3 4 527 28 29 30 3170 71 72 73 74
Jani The Rock
17.02.2006 16:03:57

Taisi vaan sitä pihalle laskenutta neitoa sattua? Juuri kun kuvayhteys sieltä lopetettiin, niin näytti niin kuin olisi paareja roudattu paikalle.

Aika pahasti se lensi siinä, eikä missään vaiheessa näytetty että olis itse kömpinyt ylös. Toivottavasti ei sattunut pahemmin.

Nää on olleet tällaset extreme-kisat, kun koko ajan on sattunut jotain. Naisten syöksyharjotuksissa emäntiä lenteli radanvarteen kuin rukkasia ja kelkkaratakin on kuulemma hengenvaarallinen. Aikamoista touhua... Saas nähdä koska joku saa curlingmatsissa kiven päähänsä.
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
HaloOfFlies
17.02.2006 16:17:27

Aika pahasti se lensi siinä, eikä missään vaiheessa näytetty että olis itse kömpinyt ylös. Toivottavasti ei sattunut pahemmin.

Nää on olleet tällaset extreme-kisat, kun koko ajan on sattunut jotain. Naisten syöksyharjotuksissa emäntiä lenteli radanvarteen kuin rukkasia ja kelkkaratakin on kuulemma hengenvaarallinen. Aikamoista touhua... Saas nähdä koska joku saa curlingmatsissa kiven päähänsä.

Juu, etenkin noitten skeleton-laskijoiden rohkeutta ei voi kuin hämmästellä. Pää edellä vaan ränniin vaikka rata on todella vaarallinen.
First they steal your mind and then they steal your soul Really proud member of KISS Army. You wanted the best, you got the best!
aikavaikea
17.02.2006 16:54:11 (muokattu 17.02.2006 17:17:45)
Mää tykkään naisten curlingista. Ja ruotsin joukkueesta. Ja Anna Svärdistä. Onkohan se Lotta Svärdille sukua? Lähtisköhän se curlaamaan mun kanssa?

E: On tuossa Sveitsin joukkueessakin pari kuumaa hottia.
Sitten loppu banaanit ja lakritsat!
Deep Shadow
17.02.2006 17:06:08
Tyylillä curlasivat edellisen pään.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
Bonham
17.02.2006 17:49:31
Mää tykkään naisten curlingista. Ja ruotsin joukkueesta. Ja Anna Svärdistä. Onkohan se Lotta Svärdille sukua? Lähtisköhän se curlaamaan mun kanssa?

E: On tuossa Sveitsin joukkueessakin pari kuumaa hottia.

Jep jep, me ollaan samoilla linjoilla... todelliset urheilumiähet:)
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
timus
17.02.2006 18:15:29
Ei juma tuo yks ruotsalainen on nätti ku mikä! Ei tuo Emma Buntonin näkönen, vaan tuo toinen sirompi. Pitikö alkaa itelläki curlaamaan.

Niinpä... näin suurena curlingin ystävänä näen tässä vahvistusta sille tosiasialle, että curlingista löytyy koko ajan uusia vivahteita ja hienouksia - ja nämä eivät aina tarvitse olla teknistaktisia...

samaa mieltä ruotsin joukkueesta joo
Hello Cleveland!
aikavaikea
17.02.2006 21:12:39
Komeesti curlaa Suomen pojat Kanadaa vastaan. Hyvää peliä.
Sitten loppu banaanit ja lakritsat!
anttipoeka
17.02.2006 21:14:28
Komeesti curlaa Suomen pojat Kanadaa vastaan. Hyvää peliä.

Paska kun ei näy enää netissä.
Ei tässä sen kummempaa.
Bonham
17.02.2006 22:36:41
Paska kun ei näy enää netissä.

Suomi voittaa Kanadan... viiminen pää menossa ja 8-6 johto, Suomella viiminen kivi
Bonham
17.02.2006 22:46:42
Suomi voittaa Kanadan... viiminen pää menossa ja 8-6 johto, Suomella viiminen kivi

Vidu ku meni tiukaks
Johnny99
17.02.2006 22:55:47

Tuosta curlingista voi tulla vielä vaikka mitä. Sen verran tasaista on ollut. Ja mäkihyppykin näyttää hyvältä.
Myykää mulle pink paisley tele/strato
Kimmo72
17.02.2006 23:02:29 (muokattu 17.02.2006 23:03:13)
Jes ja meikä voitti PAFfista €5,90 Jeah!1

Meinas mennä kyl jänskäks lopussa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Leper Messiah
17.02.2006 23:40:33
En ihan kokonaan ehtinyt tuota miesten taitoluistelun vapaaohjelmaa katsoa, mutta kai Plushenko voitti?? Huutava vääryys jos ei. Lyhytohjelmasta yli 90 pistettä, 10 enemmän kuin kellään muulla ja vapaaohjelman molemmista osioista joku 85 pistettä.

Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Jani The Rock
18.02.2006 00:03:24

En ihan kokonaan ehtinyt tuota miesten taitoluistelun vapaaohjelmaa katsoa, mutta kai Plushenko voitti?? Huutava vääryys jos ei. Lyhytohjelmasta yli 90 pistettä, 10 enemmän kuin kellään muulla ja vapaaohjelman molemmista osioista joku 85 pistettä.

Kyllä Plushenko sen voitti.
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
sellisti
18.02.2006 00:16:08
Olipa tosiaan hieno päivä curlisteilla. Voitto molemmista ennakkosuosikeista. Uusipaavalniemeltä pari melkoista haamuheittoa, hienoja oli ne 3-0 ja 4-0 -päät. Huomenna Norja nurin, niin ollaan jo aika lähellä välieräpaikkaa.

Hitto että meinaa repeillä siihen karjumiseen tuota lajia katsoessa. Muuten niin rauhallinen ja tyylikäs "herrasmieslaji", mutta varmaan koko kisojen kovaäänisin. Koko ajan hallissa raikuu hirmuinen ärjyntä eri kielillä. Uusipaavalniemikin vaikuttaa niin symppikseltä ja leppoisalta tyypiltä, mutta sitten kun se antaa tulla keuhkojen täydeltä ohjeita... ei piru, ei vaan pidä pokka. "KOVAA! KOVAA! TÄYSII! PAINAKAA NYT! EI! IRTI! Jonkun pitäis ottaa tota videolle ja tehdä hyvä kooste äänekkäimmistä kohtauksista.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
timus
18.02.2006 00:35:44
Hieno nähdä miten saadaan haastettua Iso-Britannian jengi. Ihan täydet mahdollisuudet minun mielestä ainakin on. Mut on se vaan upee laji, vaikka alankin tässä suhteessa toistaa itseäni
Hello Cleveland!
sellisti
18.02.2006 00:38:04
Mut on se vaan upee laji, vaikka alankin tässä suhteessa toistaa itseäni

Jep, on sitä nyt näiden ja jo edellistenkin talvikisojen aikana tullut sen verran katseltua että alkais tehdä mieli itsekin kokeilla. Hesaanhan nyt on oikein hallikin vissiin nousemassa, liekö jo valmiskin..?
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
HaloOfFlies
18.02.2006 10:35:21

Ruotsin lehdistössä oli ennen kisoja kirjoitettu ettei tuo naisten curling-joukkue ole seksikäs ja rock. No, tytöt oli tempaisseet ja tehneet rock-videon yhdessä Hammerfallin kanssa ja olihan nuo metallitamineissa todella seksikkään näköisiä nuo naiset. Muutenkin video oli aika hauska, curling-hallissa ottelu tytöt vastaan bändi :D
First they steal your mind and then they steal your soul
Jani The Rock
18.02.2006 10:38:28

Ja tuleeko mitali naisten viestissä, ja jos tulee niin minkä värinen? Veikkaanpa että pronssi sieltä napsahtaa. Ehkä hopeaankin vois olla pieniä mahdollisuuksia, kun Venäjällä ei oo kulkenut mitenkään täydellisesti. Norjalle ei kukaan varmaankaan mahda mitään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)