Aihe: Teorian aloitus
1
Thet
15.02.2006 18:52:29
Nyt sellasta ajatellu tässä lähiaikoina, että aloittelisin teoriiaa hieman opiskelemaan, jotta ymmärtisin edes jotain mistä täällä puhutaan.
Mitä pitäisi itseoppineen kitaristin opetella ensimmäisenä? jotain minkä voi opettella, vaikka kirjasta tai jotakin sllaista mihin ei opettajaa tarvita.
Lets rock
Sharkman
15.02.2006 19:10:23
Opettele aluksi vaikka miltä duuri- ja mollisävellajit kuulostavat, millaisista sävelistä ne muodostuvat ja mitä sointuja niihin kuuluu.
Haluan vain päästä pätemään.
Thet
15.02.2006 19:12:17
Joo no hyvä nyt ku tiedän että mistä sä edes puhut. (hymiö) Mä olen todella sivistymätön kitaroinnin teorian suhteen ja häpeän asiaa kovasti.
Lets rock
baron
15.02.2006 20:46:46

Kyllä musta se Tohtori Toonika on hyvä.
Jollet raaski ostaa, kinua, että sun kirjastosi hankkii sen.
My name is Baron, Sir Baron.
EP
16.02.2006 11:04:08
Kyllä musta se Tohtori Toonika on hyvä.
Jollet raaski ostaa, kinua, että sun kirjastosi hankkii sen.

Joo, toi tai vastaava, mielestäni kannattaa hankkia ihan omaksi, pieni investointi ja saattaapi tarvita myöhemminkin.
baron
16.02.2006 11:08:06

Joo, toi tai vastaava, mielestäni kannattaa hankkia ihan omaksi, pieni investointi ja saattaapi tarvita myöhemminkin.

Joo kaikenlaista hyödyllistä, voi käyttää aika pitkälle käsikirjana:
Sanasto englanniksi, "kaikki" kummalliset nuottikirjoituksen erikoisuudet ym.
My name is Baron, Sir Baron.
Thet
16.02.2006 16:20:41
Kiitoksia kiitoksia. Mulla on tälläkin hetkellä lainassa kirjastosta Guitar on tap niminen kitarakirja jossa on riffien alkeita ja skaaloja. Olisi vain mukava tietää mihin skaalat perustuvat, mutta luenpa nuo linkit niin eiköhän se selviä.
Lets rock
wrshredder
19.02.2006 13:36:55
Kiitoksia kiitoksia. Mulla on tälläkin hetkellä lainassa kirjastosta Guitar on tap niminen kitarakirja jossa on riffien alkeita ja skaaloja. Olisi vain mukava tietää mihin skaalat perustuvat, mutta luenpa nuo linkit niin eiköhän se selviä.

seuraavan kerran kun oot siellä kirjastossa niin kysy siellä kirjastotädiltä josko niillä olisi musiikin teorian kirjoja.. varmasti löytyy.
aina pitää kysyä.
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)