Aihe: Ibanez RG SZ etc. laatu
1
charvette
14.02.2006 19:33:00
En ole koskaan koesoittanut Ibanezin halvemman pään sähkökitaroita ja kyselenkin, että minkälaatuisia ne ovat esim. Epiphoneihin tai vaikka esim. Squiereihin verrattuna?
terry
14.02.2006 20:04:39
Mulla on jonkin verran kokemusta SZ520- ja SZ320 - malleista. Molemmat ovat hintaansa nähden erinomaisia. Ja näin ovat tykänneet myös ammattilaiset, jotka ovat niitä meillä soittaneet. Hinta-laatusuhde on hyvä. Epiphoneen en osaa verrata (kuvittelisin olevan samaa tasoa) mutta standard- sarjan Squiereita parempia ovat taatusti. Tällä hetkellä käytän SZ320-sarjalaista ja se käy käpälään, soi hyvin, on loistavasti viimeistelty, kauniskin. Suosittelen. Mikit ovat sitten makuasia, joten vaihtamaan niitä jos tarvetta siihen on.
LaXu
14.02.2006 20:18:39
Perushyvää laatua, enimmäkseen mahdolliset virheet yleensä löytyvät maalipinnasta, voi olla esim. vähän väriä reunalistan päällä tai muuta sellaista.
Aki
15.02.2006 01:17:52

Epin kitarat on pääosin mallivalintojensa takia tuntuneet mun käteen ja korvaan parhaimmillaankin mitäänsanomattomalta. SZ:n kaltaista kitaraa harva muu tekee, joten en näe oikein vertailukohtaa etenkään Epin ja muiden saman hintaluokan valmistajien kanssa.

Laajasta vintagerepertuaarista johtuen mulla on SZ520 myynnissä. Signaturelinkissä lisätietoa.
charvette
15.02.2006 09:05:43
Tarkoitin lähinnä laatua, enkä välttämättä pelkästään otsikon malleja. Kauikoidän kitaroitahan on tarjolla paljon, eri merkkejä ja hinnat alhaalla. Ja harkitsen sähkökitaran ostamista (soitan pääsiallisesti fingerstyleä orkesteri- ja akustisilla kitaroilla) ja mietin irtautumista perinteisestä fender/gibson linjasta.
Gramer
15.02.2006 10:39:07
Pienenä off-topicina kyselisin miten hyvin Ibanez valmistaa vasurimalleja ja pääseekö niitä Suomenmaalla jossain testailemaan?
Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa...
Aki
15.02.2006 10:56:09

Pienenä off-topicina kyselisin miten hyvin Ibanez valmistaa vasurimalleja ja pääseekö niitä Suomenmaalla jossain testailemaan?

Hyvin. Ibanez.comissa esitelty tarkemmin mistä malleista löytyy vasurit. SZ520:sesta on näkynyt vasuria niin Levytukussa, Aron Soittimessa, kuin Espoon Musiikissakin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)