Aihe: ESP LTD EC-1000w
1
mmakela
14.02.2006 15:22:45
Onko tämä kyseinen kitara ominaisuuksiltaan hyvä? perusteluja?
Tämän kysymyksen ilmoitan koska tilaamani ec-400at oli loppu ja minulle tarjotaan tuommoista, tosin kalliimpi, mutta näyttää melko kohtuulliselta.

Kiitos!
tenkainen
14.02.2006 16:00:20

Onko tämä kyseinen kitara ominaisuuksiltaan hyvä? perusteluja?
Tämän kysymyksen ilmoitan koska tilaamani ec-400at oli loppu ja minulle tarjotaan tuommoista, tosin kalliimpi, mutta näyttää melko kohtuulliselta.

Kiitos!

Haulla hain:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 5&t=84926&o=0&#p2341254

Kaikki:
http://johtaja.ath.cx/mnethaku/sear … -1000&c=15&dest=msg#results
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
pahala
14.02.2006 17:02:08
Tuo EC-400AT on enemmän perinteinen LP. Paksumpi runko ja 22 nauhaa.
8)
Explorer
14.02.2006 18:11:20
Onko tämä kyseinen kitara ominaisuuksiltaan hyvä?

On.

perusteluja?

- kevyt, ja täydellisen hyvässä balanssissa hihnan kanssa soittaessa
- hyvät puut (ainakin yksilössä jonka omistin), kirkas sointi ja hyvä sustain.
- huippuluokan viimeistely ja koristeita riittää (jos niistä tykkää)
- merkkiosat parasta laatua (EMG tai Duncan, Sperzel, Gotoh)
- lukkovirittimet ja tallassa tonepros-ominaisuudet
- earvana-satula
- ohuessa rungossa plussana vielä strato-tyylinen maha-contour
- nopea kaula (heh)
- nauhojen viimeistely huipputasoa

Made in Korea -plakaatti ei tässä kitarassa näy eikä tunnu missään.

Mutta jos LP-tyylistä kitaraa on hakemassa, EC-1000 ei ole sitä kuin etäisesti ulkonäkönsä puolesta. Itse vaihdoin omani Tokain japski-LP:hen koska lopulta halusin LP-ulkonäön lisäksi LP-tatsia (paksu kaula ja paksu runko jne.)

EC-400AT (nimenomaan AT) on huomattavasti enemmän Les Paul kuin EC-1000. Eri kitarat tyystin. Sitten se EC-400 on kuten EC-1000, mutta hieman karsittu malli.
mmakela
15.02.2006 16:17:45
kannattaako kyseiseen ec-1000 kitaraan lisätä niitä kromosia humbuker suojia? kun ajattelin laittaa lisäksi semmoiset.. :)
Da Make
15.02.2006 16:22:46
kannattaako kyseiseen ec-1000 kitaraan lisätä niitä kromosia humbuker suojia? kun ajattelin laittaa lisäksi semmoiset.. :)

No eihän ne soundiin vaikuta, jos tykkä ja löytää sopivat niin mikäs siinä estää. Kannattavuudesta en sano mitään. Hyödyt lähes puhtaasti kosmeettiset.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)