Aihe: Isojen poikien vehkeet?
1
Guitar Hero
13.02.2006 20:53:28
Olin viime vuonna Black Sabbath´in ja jokin aika sitten Deep Purple´n konsertissa. kysymyksiä ja aspekteja?

noilla jätkillähän on oikeesti ton valemarsuseinämän takana joku line6:n 112 combo tai skeba suoraan podin kautta pa:ssa :-)

image is everything..
"Jumalaut mä oon out"
Vilhelmus
13.02.2006 21:01:37

Tavallisesti vain murto-osa kaapeista on kytketty. Itse soitan keikoilla lähes poikkeuksetta fullstackilla - ja silti vain toinen kaapeista on kytketty..
Nyt on keltanen teema. Onpas pirtsakka. Heti alko tekee pilua ja appelsiinia mieli.
- ICE
Tinmo
13.02.2006 21:05:41
Viilataan nyt pilkkuja vielä sen verran, että vain ne Laney-kaapit oli Iommin reviiriä. Geezerillä toinen pinorivi.
"I’d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy." -T. Waits
Ukko
13.02.2006 21:06:31

Joo. Se hirvee kaappipino on lähinnä show elementti. Mietis muuten sitä mikä olis oikeesti muusikon desibelitilanne jos ne kaikki huutaisi siinä kybällä.
monotone
13.02.2006 21:09:43

Äänenpaine pannee lahkeet vipattamaan ja tuntuu varmaankin rintalastassa ja munaskuissa asti? Millaisissa desibelitasoissa liikutaan?

Ei kai se nyt suoraan voluumitasoon vaikuta miten monta stackia siellä lavalla on - onhan niissä ne volumenappulat niissäkin. Morsen tapauksessa lavalta löytyy ainakin kolme vahvistinta - yksi dry ja kaksi efektoitua vahvistinta, jotka SM kytkee volumespedulla annostellen tarvittaessa käyttöön. Eli jos kaikki on fullstackeja, löytyy lavalta vähintään 6 pöminää. Morsehan ainakin tapasi laittaa yläkaapit kyljelleen saadakseen paremman levityksen soundiin lavalle. Eli monitorointia tavallaan sekin.
All I ask from anyone is that they ask nothing from me.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)