lethus1 10.02.2006 11:18:02 | |
---|
Aivan. Kolme jaksoa mennyt ja kokoajan tuodaan uusia mysteerejä esille milloin mistäkin. Ehkä puolet on vaan turhaa katsojien hämmentämistä, kalju mies katsoo vihaisesti isää ja koiransa löytänyttä poikaa jännitysmusiikin soidessa taustalla, tämän kuitenkaan ehkä tarkoittamatta mitään? No, vielä ei ole tullut kovin pahoja "mitähelvettiä?"-ajatuksia. Hyvä sarja indeed. Oottakaapa vaan... |
Uruk 10.02.2006 11:25:49 | |
---|
Saleen se Locke joku vietnam-vet jolla jossain vaiheessa napsahtaa. "Liisa hakee sakset..." |
riimu 10.02.2006 15:23:18 | |
---|
Huomasin että tuon jakson nimi oli "Tabula Rasa". Tuli vaan mieleen, että eikös joku Locke niminen filosofi oikeassa elämässä tuon termin lanseerannut? Let us go in; The fog is rising. |
Kimmo72 10.02.2006 15:32:10 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
riimu 10.02.2006 15:34:56 | |
---|
Let us go in; The fog is rising. |
KoRn88. 10.02.2006 15:39:21 | |
---|
Ei se kuitenkaan ole. Ei siinä välttämättä ole mitään hämärää, vaikka annettiin nytkin lopussa vaikutelma, että sillä olisi jotain ketkuja asioita mielessä. Minä veikkaan kans tätä. Joku alussa ihan normilta vaikuttava henkilö nousee kuitenkin joksikin suurimmaksi pahikseksi tuossa tai jotain. Mutta joo, kyllä vaikuttaa tosi hyvältä sarjalta. Olen koukussa. |
zekeode 10.02.2006 15:52:54 | |
---|
Näissä sarjoissa on se hyvä puoli että ajoittain tulee niin mainiota musaa että. Tais äskeinen sivukorvalla kuulemani jakso päättyä tällaiseen http://www.joepurdy.com/ Joo...Kiitos tästä. Kerrankin mahtavat sivut joilla voi kuunnella biisit kunnolla ja hyvällä laadulla. Muutenkin selkeät. Täytyypi pistää tuo uusi levy korvan taakse |
sellisti 11.02.2006 00:07:47 | |
---|
kyllä jo siitä, että metissä pyörii joku dinosaurus rex pitäisi saada tarpeeksi jännitettä ja mielenkiintoa ilman, että puolet hahmoista on jotain ihme hyypiöitä, joilla on joku salaisuus kannettavanaan. No sitten se olis vaan sitä yksiulotteista perusjännäriä, jossa odoteltais vaan että millon se mörkö sieltä tulee ja mikä se on (tyyliin Predator). Siinä ei olis mitään kovin erikoista. Onpahan tässä nyt jotain muutakin kuljettamassa juonta eteenpäin ja pitämässä mielenkiintoa yllä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
carnation 11.02.2006 12:24:14 | |
---|
No sehän siinä kieltämättä ongelma on:/ Siksi teinkin tämän: http://www.nelonen.fi/keskustelu/tm … 844&p=2&tmode=1&smode=1 Hei, kävin kirjoittamassa tonne pitkän jutun ekasta kaudesta. Käykäähän lukemassa ja kommentoimassa jotain. Yritin kirjoittaa samaa tänne m.nettiin mutta tämä pätkäisee tekstin poikki kesken kaiken jostain syystä /:( "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Kimmo72 11.02.2006 13:01:31 | |
---|
Enpä tainnu voittaa yhtään paitaa vaikka osallistuin varmaan pariinkymmeneen. Kukaan muu osallistui? Siis Nelosen Lost sivuilla oli jatkuva kisa paripäivää. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
juuso a 12.02.2006 03:59:35 | |
---|
Lostista tekee hyvän se että henkilöhahmot on mielenkiintoisia. Hyvä idea tekijöiltä kertoa jokaisesta jotain aina sen yhden jakson ajan. Tuli taas katseltua kolme jaksoa etiäpäin koneelta kun ei toi nelkkukelkku näy. Tekisi mieli kattoo vaan kaikki putkeen. Erinomainen ja koukuttava sarja. "The only thing Columbus discovered was that he was lost! " |
carlos 12.02.2006 09:47:00 | |
---|
Ensimmäisen jakson missasin, kaksi seuraavaa olen katsonut. Kyllähän tuo siltä vaikuttaa, että sen sarjan jaksaisi katsoa läpi kokonaan. I can't hide but I can run for miles. |
DJKaaos 12.02.2006 16:43:47 | |
---|
Lostista tekee hyvän se että henkilöhahmot on mielenkiintoisia Ei niissä kyllä ole mitään mielenkiintoista. Ennalta-arvattavat hahmot. Sitä paitsi kuten joku jo mainitsikin, niin henkilöhahmot ja roolit ovat lähinnä koomisia. Kaikki misut on niin tiptop-nättejä ja timmejä ja miehet nuorekkaita komeita sankareita, mukana tietysti komea lääkäri, villi soturi ja kiehtovan vaarallinen renttu. Missä on esim. vatsakas viiksivallu-perusjenkki? Tai stereotyyppinen perheenisä-jenkki? Tai virtsalta tuoksuvat vanhukset? Aita on vihreämpää ruohon toisella puolella |
Super-Jari 12.02.2006 16:46:22 | |
---|
Ei niissä kyllä ole mitään mielenkiintoista. Ennalta-arvattavat hahmot. Sitä paitsi kuten joku jo mainitsikin, niin henkilöhahmot ja roolit ovat lähinnä koomisia. Kaikki misut on niin tiptop-nättejä ja timmejä ja miehet nuorekkaita komeita sankareita, mukana tietysti komea lääkäri, villi soturi ja kiehtovan vaarallinen renttu. Missä on esim. vatsakas viiksivallu-perusjenkki? Tai stereotyyppinen perheenisä-jenkki? Tai virtsalta tuoksuvat vanhukset? Töissä. |
Jag 12.02.2006 16:54:37 | |
---|
Ei niissä kyllä ole mitään mielenkiintoista. Ennalta-arvattavat hahmot. Sitä paitsi kuten joku jo mainitsikin, niin henkilöhahmot ja roolit ovat lähinnä koomisia. Kaikki misut on niin tiptop-nättejä ja timmejä ja miehet nuorekkaita komeita sankareita, mukana tietysti komea lääkäri, villi soturi ja kiehtovan vaarallinen renttu. Missä on esim. vatsakas viiksivallu-perusjenkki? Tai stereotyyppinen perheenisä-jenkki? Tai virtsalta tuoksuvat vanhukset? Otaksun että olet katsonut sarjaa teeveestä ja nähnyt 3 jaksoa. Tähän mennessä keretty perehtyä vasta Kateen hieman tarkemmin. Ja sitä paitsi lennosta selviytyi 48 ihmistä joista noin viittätoista seurataan tarkemmin. Joten voidaan olettaa että siellä on niitä ylipainoisia homo ja lesbo vanhuksiakin :D. Niitä ei vain kuvata. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
DJKaaos 12.02.2006 17:03:36 | |
---|
Otaksun että olet katsonut sarjaa teeveestä ja nähnyt 3 jaksoa. Tähän mennessä keretty perehtyä vasta Kateen hieman tarkemmin. Joo noiden ekojen jaksosen varassa siis olen. Huomasin kyllä että tossa toisessa ketjussa puhutaan ilmeisesti tulevista jutuista, mutta en tarkemmin viitti sitä tarkastella kun aikomukseni on kuitenni seurata tuota tv:stä. Ja sitä paitsi lennosta selviytyi 48 ihmistä joista noin viittätoista seurataan tarkemmin. Joten voidaan olettaa että siellä on niitä ylipainoisia homo ja lesbo vanhuksiakin :D. Niitä ei vain kuvata. Mutta olis reilua kuvata myös niitä rumiakin ihmisiä. Aita on vihreämpää ruohon toisella puolella |
l6mp6l6 12.02.2006 17:21:21 | |
---|
Mutta olis reilua kuvata myös niitä rumiakin ihmisiä. silti kivempaa katella niitä kauniita ihmisiä. naak |
carnation 12.02.2006 17:23:39 | |
---|
Joo noiden ekojen jaksosen varassa siis olen. Huomasin kyllä että tossa toisessa ketjussa puhutaan ilmeisesti tulevista jutuista, mutta en tarkemmin viitti sitä tarkastella kun aikomukseni on kuitenni seurata tuota tv:stä. Myönnettäköön, että useat hahmot saattavat näin aluksi vaikuttaa kovinkin stereotyyppisiltä, mutta mitä pitemmälle tarina kehittyy ja takautumien myötä hahmoista paljastuu uusia puolia, niin hyvin äkkiä unohtuu moiset ajatelmat. Hurleystakin funtsin ensin että se on pelkkä sidekick-läski, mutta hänellähän on menneisyydessä melkoisen suuri ja merkittävä salaisuus, näin tarinan kannalta tarkasteltuna. Ei kannata heittää kirvestä kaivoon, kun on vasta kolme jaksoa tullut ja salaisuuksiakin hahmoilla riittää vielä vaikka kuinka. "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
DJKaaos 12.02.2006 17:23:58 | |
---|
silti kivempaa katella niitä kauniita ihmisiä. no niitähän näkyy joka kanavalla lähes koko ajan. Suurin osa näyttelijöistä on semmosia ja ruutukasvoista. Rumia näkee vaan erikoisohjelmissa. Aita on vihreämpää ruohon toisella puolella |
Ei niissä kyllä ole mitään mielenkiintoista. Ennalta-arvattavat hahmot. Sitä paitsi kuten joku jo mainitsikin, niin henkilöhahmot ja roolit ovat lähinnä koomisia. Kaikki misut on niin tiptop-nättejä ja timmejä ja miehet nuorekkaita komeita sankareita, mukana tietysti komea lääkäri, villi soturi ja kiehtovan vaarallinen renttu. Missä on esim. vatsakas viiksivallu-perusjenkki? Tai stereotyyppinen perheenisä-jenkki? Tai virtsalta tuoksuvat vanhukset? No niin no.. Jotenkin mua ei ole häirinnyt noi kliseisyydet enää niin paljon sitä mukaa kun olen katsellut sarjaa eteenpäin. Alussa mäkin naureskelin että onpas taas tehty kaikilla mahdollisilla kiintiöillä henkilöhahmoja perus jenkkiläiseen tyyliin ja ketään erityisesti loukkaamatta. EDIT: oon katsonut nyt kahdeksan jaksoa "The only thing Columbus discovered was that he was lost! " |