Manicci 07.02.2006 19:32:24 | |
---|
Oikein hyvän näköinen tuo vaahtera-valkoinen-violetti väriyhdistelmä! Paljon enemmän "royal" kuin mikään kultainen, imho. Kultainen on paremminkin turhamainen ;) Kiitokset kehuista! Itsekin alkanut miettimään että onhan tuo monta kertaa parempi tuollaisena kuin kultaisena.. Jotain erikoista vain hain, ja onhan tuo erikoinen tuollainkin.. Ja hieno :) Rock'n'Roll nousee |
rosberg 08.02.2006 13:21:23 | |
---|
nyt mennään asian vierestä ja lujaa, mutta kysymykseen: onko kukaan laittanut stratoon bigsbyä? onko iso homma. suunnitelmissa olisi p90-mikein varustettu strato bigsbyllä ja rungonväriin matsaavalla lavalla. vähän kuin joku jazzmaster tai jotain muttei kuitenkaan edes sinnepäin. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
spyykko 08.02.2006 13:48:05 | |
---|
nyt mennään asian vierestä ja lujaa, mutta kysymykseen: onko kukaan laittanut stratoon bigsbyä? onko iso homma. Teetkö retrofittiä olemassaolevaan bodyyn vai kokonaan uutta? Mutu-tuntumalla sanoisin että (hardtail) stratoon homma ei ole kauhean vaikea. Katso mallia vaikka noista Teleistä mihin bigsby on viritelty. Eikös MNettiläisistä Jarmos ole tuollaisen ainakin väkästellyt? Tremolostratossa tuo vaatinee vanhan tallan aukotuksen tukkimisen, sen jälkeen homma etenee kuten hardtail-tapauksessa. Jaaniin, hakuakin kannattaa käyttää ;-) http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=31&t=65905 Ite olis taas tarvinnu tehdä |
rosberg 08.02.2006 13:59:52 | |
---|
kiitti kingi! mä alan höylää kunhan saan reiän tukittua! ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Vousku 08.02.2006 15:01:36 | |
---|
Tietenkin hakisin itse mutta asun täällä Pohojammaalla, niin aika harvoin liikun siellä, se kun taas asuu siellä pk-seudulla. Pitää vain saada ajoitettua Helsingin visiitti just siihen aikaan kun Huttusella on kauloja :D Sori kun menee jo OffTopiciksi! Ootko käyny koskaan Markun Musiikissa Seinäjoella? Siellä näytti olevan kaikennäkööstä kaulaa yms. tee-se-itse-palaa. Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä. |
Lethal_J 08.02.2006 16:30:25 | |
---|
kyllä kai tuolla ajelee |
AndyH 08.02.2006 17:51:29 | |
---|
Ootko käyny koskaan Markun Musiikissa Seinäjoella? Siellä näytti olevan kaikennäkööstä kaulaa yms. tee-se-itse-palaa. Voishan siellä vierailla, hinta on varmaan hiukan toinen kuin se 60E. |
Voishan siellä vierailla, hinta on varmaan hiukan toinen kuin se 60E. Markku nyt on senverta rehti kauppamies, että hinnasta varmasti pääsee jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen. Liike on top 5 listalla meikäläisen vierailemista musaliikkeistä asiakaspalvelun osalta. Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä. |
AndyH 11.02.2006 18:15:21 | |
---|
Markku nyt on senverta rehti kauppamies, että hinnasta varmasti pääsee jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen. Liike on top 5 listalla meikäläisen vierailemista musaliikkeistä asiakaspalvelun osalta. Jeps, kävin siellä tänään. Entiedä oliko Markku itse, mutta lupasi tilata niitä Dr Partsin kauloja. Kehui hinnaksi 60-70e. Oli kyllä aika reilu paikka, ostelin kaikkea pikku hardwarea sieltä. Taidan jatkossa käydä aina ensin siellä jos jotain hankin. |