Aihe: Stratoprojekti valmis
1 2
Manicci
07.02.2006 19:32:24
Oikein hyvän näköinen tuo vaahtera-valkoinen-violetti väriyhdistelmä! Paljon enemmän "royal" kuin mikään kultainen, imho. Kultainen on paremminkin turhamainen ;)

Kiitokset kehuista! Itsekin alkanut miettimään että onhan tuo monta kertaa parempi tuollaisena kuin kultaisena..

Jotain erikoista vain hain, ja onhan tuo erikoinen tuollainkin.. Ja hieno :)
Rock'n'Roll nousee
rosberg
08.02.2006 13:21:23
nyt mennään asian vierestä ja lujaa, mutta kysymykseen: onko kukaan laittanut stratoon bigsbyä? onko iso homma. suunnitelmissa olisi p90-mikein varustettu strato bigsbyllä ja rungonväriin matsaavalla lavalla. vähän kuin joku jazzmaster tai jotain muttei kuitenkaan edes sinnepäin.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
rosberg
08.02.2006 13:59:52
kiitti kingi!
mä alan höylää kunhan saan reiän tukittua!
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
Vousku
08.02.2006 15:01:36

Tietenkin hakisin itse mutta asun täällä Pohojammaalla, niin aika harvoin liikun siellä, se kun taas asuu siellä pk-seudulla. Pitää vain saada ajoitettua Helsingin visiitti just siihen aikaan kun Huttusella on kauloja :D Sori kun menee jo OffTopiciksi!

Ootko käyny koskaan Markun Musiikissa Seinäjoella? Siellä näytti olevan kaikennäkööstä kaulaa yms. tee-se-itse-palaa.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä.
Lethal_J
08.02.2006 16:30:25

kyllä kai tuolla ajelee
AndyH
08.02.2006 17:51:29
Ootko käyny koskaan Markun Musiikissa Seinäjoella? Siellä näytti olevan kaikennäkööstä kaulaa yms. tee-se-itse-palaa.

Voishan siellä vierailla, hinta on varmaan hiukan toinen kuin se 60E.
Vousku
09.02.2006 09:23:15

Voishan siellä vierailla, hinta on varmaan hiukan toinen kuin se 60E.

Markku nyt on senverta rehti kauppamies, että hinnasta varmasti pääsee jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen. Liike on top 5 listalla meikäläisen vierailemista musaliikkeistä asiakaspalvelun osalta.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä.
AndyH
11.02.2006 18:15:21
Markku nyt on senverta rehti kauppamies, että hinnasta varmasti pääsee jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen. Liike on top 5 listalla meikäläisen vierailemista musaliikkeistä asiakaspalvelun osalta.

Jeps, kävin siellä tänään. Entiedä oliko Markku itse, mutta lupasi tilata niitä Dr Partsin kauloja. Kehui hinnaksi 60-70e. Oli kyllä aika reilu paikka, ostelin kaikkea pikku hardwarea sieltä. Taidan jatkossa käydä aina ensin siellä jos jotain hankin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)