Aihe: Nightwish & tuleva DVD
1 2 3 4 5 6 7 8
Bonesaw
03.02.2006 16:50:55
Janne Wirmania lainaten-"Asiahan ei meille mitenkään kuulu,mutta kun tollanen perus argentiinan markku rupee säätämään,niin sitte ollaankin kusessa"
Alpha
03.02.2006 16:53:05
Janne Wirmania lainaten-"Asiahan ei meille mitenkään kuulu,mutta kun tollanen perus argentiinan markku rupee säätämään,niin sitte ollaankin kusessa"

Janne on viksu kaveri.
Clayrooster
03.02.2006 17:45:44

Kohta mafia puuttuu peliin.
Don´t worry, be brutal. Levy- ja leffalistat http://www.viapori.fi/~perttu.kurttila/Perttukurttila/
Mimi
03.02.2006 18:36:19
Siis ymmärsinkö minä nyt väärin, vai lukeeko siinä lehtijutussa todella niin, että Tarzka on mennyt tekemään jonkun valtakirjan, että Marsu pystyy allekirjoittelemaan/olemaan allekirjoittelematta papereita hänen puolestaan!?
Lennu: "Rokki on räminää saatana. Siinä lauletaan väärin ja soitetaan kovaa."
Explorer
03.02.2006 19:17:34
Se Tartsa saa ruveta vaikka vitun lammaspaimeneksi Argentiinassa äijänsä kanssa ja jättää idioottimaiset uhkavaatimukset tekemättä. Niillä kun tuo mopo ei näytä pysyvän näpissä.
Rajapatsas
03.02.2006 19:21:03

Tämä on ip-lehdille kyllä niin mannaa, että tällä myydään paskalehtiä taas parikymmentä tonttua enemmän kuin mitä normaalisti oltaisi tehty!!

Sivusta paha mennä sanomaan, mutta kyllä alkaa tuntua että Turusen tyttöä viedään kuin kuoriämpäriä ja mannea tietysti huolettaa ensisijaisesti mukavan tulonlähteen ehtyminen...
Mimi
03.02.2006 19:34:01
Sivusta paha mennä sanomaan, mutta kyllä alkaa tuntua että Turusen tyttöä viedään kuin kuoriämpäriä ja mannea tietysti huolettaa ensisijaisesti mukavan tulonlähteen ehtyminen...

Näin minä olen myös asian ajatellut. niinköhän Tarja itsekään tietää, mitä kaikkea Marcelo oikein touhuaa...
Lennu: "Rokki on räminää saatana. Siinä lauletaan väärin ja soitetaan kovaa."
Alpha
03.02.2006 20:28:52
Näin minä olen myös asian ajatellut. niinköhän Tarja itsekään tietää, mitä kaikkea Marcelo oikein touhuaa...

Jotenkin tuntuu, että Tarja ei tiedä mistään mitään. Tätä sanoin jo aiemminkin.

Marcelo vie ja Tarja vikisee. Tarjalle vinkiksi, notta anna nyt saatana kenkää sille jätkälle...
Akiman
03.02.2006 20:35:11

Marcelo vie ja Tarja vikisee. Tarjalle vinkiksi, notta anna nyt saatana kenkää sille jätkälle...

Hys! Varo tai joudut kohta maksamaan 250000e, koska mainitsit heidät samassa lauseessa!
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIN HAASTATTELU: AMORPHIS ::
Alpha
03.02.2006 20:41:20
Hys! Varo tai joudut kohta maksamaan 250000e, koska mainitsit heidät samassa lauseessa!

Onneksi en ole kirjoittanuit mitään sopimusta. Muutama jätkä on voitu vaientaa, mutta entä me muut...?
Bonesaw
03.02.2006 20:43:50 (muokattu 03.02.2006 20:44:20)
Onneksi en ole kirjoittanuit mitään sopimusta. Muutama jätkä on voitu vaientaa, mutta entä me muut...?

Kohta mafia puuttuu peliin
Akiman
03.02.2006 20:43:56

Eiköhän tämä ole kohta jo yleinen laki, kun Turuskalla on sentään kaima pressana.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIN HAASTATTELU: AMORPHIS ::
Pau
03.02.2006 21:07:10
taitaa tällä argentiinan ukkelilla olla jotain hirmusta salattavaa ku noin ääliömäisiä sopimuksia vaatimassa, ja mitkä summat kyseessä huh huh. ja mitä se tarjakin säätää ku antaa kaikki allekirjottamisvaltuudet äijälleen? iha hullua
Jetku
03.02.2006 23:00:45
Tässä on epäilemättä taustalla jotain suurempaa mitä keltainen media ei ole vielä saanut selville, mm. Marcelon ja Tuomaksen salasuhde?
micro
03.02.2006 23:13:47
Ihme muija toi turunen, kuinka joku voi luottaa johonkin noin sokeasti? huh huh. Paras oli kumminkin se kun Tarja jaksoi jossain haastattelussa väittää ettei ole yhtään ahne "nytkin myyn nettisivujen kautta joulukonserttien vanhoja ohjelmalehtisiä joiden tuotto menee hyväntekeväisyyteen." Luojani, kuka helvetti sellaisen menee ostamaan??
sheikkaa beba!
sellisti
04.02.2006 00:11:09
Jospa nyt ei taaskaan ristiinnaulittaisi ketään, kun ei tiedetä koko jutusta kuin sen verran mitä iltapäivälehdet suvaitsevat toimittaa. Asiassa voi olla hyvinkin paljon muutakin. Tollaset "Tarja on tyhmä ämmä" -viestit on aika turhia.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Alpha
04.02.2006 00:22:18
Jospa nyt ei taaskaan ristiinnaulittaisi ketään, kun ei tiedetä koko jutusta kuin sen verran mitä iltapäivälehdet suvaitsevat toimittaa. Asiassa voi olla hyvinkin paljon muutakin. Tollaset "Tarja on tyhmä ämmä" -viestit on aika turhia.

Onhan tässä tullut luettua muunmuassa Holopaisen(ja muiden bändin jätkien) tiedote ja Tarjan vastine, joten voidaan varmaan sanoa, että "Marsua" kiinnostaa ainoastaan raha...onnistuu vaan käyttämään Tarjaa hyväkseen.
Tympee Huttunen
04.02.2006 09:42:32
Eikös tässä ole tälläinen tilanne => paljastuskirja (rehellinen kertomus) tulossa, mitä Tarja ja Marcello eivät halua, koska joutuvat siinä huonoon valoon. Marcello nyt laittoi vaatimuksen, ettei heistä saa sanoa pahoja asioita. Ellei vaatimukseen suostuta Marcello ei anna lupaa End of an Eran julkaisuun?
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
-JiiTee-
04.02.2006 12:53:43
Onko sitte tosiaan niin, että levy-yhtiö ja bändi tarvitsevat entisen jäsenen luvan matskun julkaisemiseen? Onhan esim. Maiden julkassu paljo matskua, jossa edellisiä muusikoita esiintyy, samoin Kiss ja monet muut. Tuskin niiltä kaikilta on siinä vaiheessa lupaa kysytty? Eiköhän oo sielläkin laitettu vaan rojaltit menemään. No, en mä oikeesti näistä tiedä, kunhan ihmettelen vaan.

Oon alusta asti pitäny Tarjaa hieman ärsyttävänä, mutta fiksuna, tyttönä niitten haastisten perusteella, mitä se bändin alkuaikoina anto, kun nainen hevibändissä ei vielä ollut arkipäivää. Nykymielipide ei liene painokelpoista, joten jätetään julkaisematta...
EYESCREAM -rocks.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)